- srednica piasty to 67.1mm
- ET 38
- [r]UWAGA!
Tutaj:http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4944 dyskusja negująca podaną wyżej średnicę.
Robert[/r]
Chrysler Voyager, Vison, New Yorker
Daewoo Leganza (KLAV/SUPV)

Honda Prelude, Shuttle (RA1, RA3), CR-V (RD1), Integra R (DC2)
Hyundai Sonata, Starex, XG
Mazda MX6(GE6), 626(GE, GEA, GF, GF/GW), Xedos 6 (CA), Xedos 9 (TA), 323F (BA), Premacy (CP), MPV (LW)
Mitsubishi Sigma(F10, F07W), Eclipse (D20, D22A, D30), Space Wagon, -/Runner (N50)
Nissan MaximaQX, Maxima (A32/J30), 200SX (S14)
Toyota MR2 (W2), Camry, Camry Kombi (V2, V10, V10W), Picnic (XM1), RAV4 (XA, XA1), Previa (CR/R)
Lexus IS200 (XE1)
Mazda 929 generacje HC, HD. Pasują jak ulał chociaż ET = 35. (by zenith839)
wiecej tu a też inne modele:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... ozstaw.doc
Piasta:
- Niestety czasem felga ma dobry zozstaw otworow, lecz nie wchodzi na wewnetrzny otwor - piaste.
Mozna pokusic sie o jej roztoczenie (unikac domowych sposobow szlifowania), nalezy pamietac iz to wlasnie miejsce przejmuje najwieksze baty ktore dostaje kolo podczas jazdy po naszych dziurawych drogach.
Z tego wlasnie powodu otwor ten powinien byc ciasno spasowany z piasta.
W przypadku gdy otwor na piaste jest za duzy nalezy dotoczyc tuleje niwelujace ten luz.
ET:
-
Nalezy tez zwracac uwage na ET (jest to wspolczynnik poziomego wysuniecia felgi wzgledem osi) czasami nieuniknione jest założenie dystansów żeby szerokie felgi badz felgi o innym ET niz przewidziane przez fabryke nie tarły o wachacze, lub wewnętrzną stronę nadkola.
modyfikacja by wingerman