Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

PROBLEM Z ZAPALENIEM!!!

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Galeria: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

PROBLEM Z ZAPALENIEM!!!

Post autor: DENAT »

PLEASE. Ostatnio mój probasek był u mechanika na regulacji. Bylo to jakis miesiac temu. A od tygodnia jak zapalam mojego probaska jak jest zimny to wszystko wporzadku. Problem zaczyna się jak przejade 5-7 km i daje na luz to obroty bez gazu mają ok. 1.4 tys. Potem jak gdzies staję i zgaszę silnik i wychodze na piec minut. To potem nie moge go zapalic. Rozrusznik chodzi, paliwo dostaje bo po kilku probach rozruchu zaczyna sie czuć paliwo. Czyli zalewa sie. Dzisiaj pokrecilem troche przy śrubce przy intercolerze, i jak jest cieply to zapala. Ale i tak cos jest nie tak bo pomiedzy 1.5 a 2 tysiacami obrotów przy przyspieszaniu odczuwam jakby lekko szarpal. Co sie .... Please help. A ostatnio ... instalacje gazowa ktora byla podlaczona do intercollera. I nie wiem bo kupilem probaska juz z instalacją. Jak partrze to powietrze z filtra idzie tylko do turbo. Natomiast do intercolera idzie rura ktora zaczyna się na pod przednim zderzakiem. czy to jest prawidłowe? Mechanik powiedzial ze chyba jak robili instalacje gazowa to cos pozmieniali z powietrzem. PLEASE HELP!!!
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

O

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

Czwsc kolego sprawdz najpierw przewody od przeplywomierza ale raczej wyglada mi ze zaczyna ci on siadac
JAZDA NA MAXA IM BACK
Gość

Re: O

Post autor: Gość »

JAZDA-PRZEMO pisze:Czwsc kolego sprawdz najpierw przewody od przeplywomierza ale raczej wyglada mi ze zaczyna ci on siadac
Może jeszcze jest szansa.

Przedewszyskim to filtr powietrza prawidłowo idzie do turbo bo tak ma iść i nic nie było kombinowane.

A najlepiej zdemontuj cały gaz tak będzie najlepiej problemy się skończą.

A i jeszcze jeden pomysł mam jeśli to obroty ci coś fiksują to sprawdź sondy w układzie wydechowym.

Pozdro
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2887
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

sprawdz koniecznie poziom plynu w chlodnicy :!:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”