Spalanie
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Spalanie
Zimą różnica spalania w miescie jest spora, jezdzac na krotkich dystansach mi wychodzi teraz 12-15 na setke, za to na trasie bez roznicy, zawsze ok. 6,5 Na benzynie 98 oktanów
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Spalanie
A mi zimą przy częstym odpalaniu a rzadkim jeźdzeniu wyszo 22L no ale cóż 100km robię na 10L <----- PB95
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Przy jakich prędkościach ? Bo przyznam szczerze, ze mnie zszokowałeś tym wynikiem (pozytywnie -rzecz jasna). Ja swoim 2.0 jeździłem równe 100 km co tydzień z Wawy w stronę Bydgoszczy (przez Płońsk) i raczej trudno by mi było uzyskać taki wynik przy średniej prędkości ok 130 km/h.sawmaster pisze: trasa 6,5-7 PB
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Spalanie
Ale na Twoje koszty, oprócz wachy, wpływ miał ekstremalnie krótki czas amortyzacji środka trwałego.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Złośliwcu, krótko to miałem pierwszego Probka. Drugi żył przez 2 lata, więc nie tak źle...
Nie mierzyłem w swoim Probku zużycia, ale po kieszeni nie odczuwam różnicy miedzy nim a Cougim, którym - jak pisałem - pomykam znacznie szybciej i komp mi pokazuje ok 9 l/100 w trasie. Stąd wniosek, ze mój Probek musiał palić porównywalnie. A tu mi piszą misie, że im palą 6,5
Od razu mówię, ze silniczek miałem igiełkę (robiony w Auto-Jaxa), więc trefny silnik odpada.
Nie mierzyłem w swoim Probku zużycia, ale po kieszeni nie odczuwam różnicy miedzy nim a Cougim, którym - jak pisałem - pomykam znacznie szybciej i komp mi pokazuje ok 9 l/100 w trasie. Stąd wniosek, ze mój Probek musiał palić porównywalnie. A tu mi piszą misie, że im palą 6,5
Od razu mówię, ze silniczek miałem igiełkę (robiony w Auto-Jaxa), więc trefny silnik odpada.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Spalanie
Zmień buty z mniejszą i lżejszą podeszwą. Problem zniknie, jak ręką odjął
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Hmm... To po co kupować takie auto ?
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Re: Spalanie
ja sobie nie wyobrażam,że by auto kilkunastoletnie z pojemnością 2,2 i turbodoładowaniem spalało 6,5 litra przecież to jest nie możliwe!Nie ford probe.
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Spalanie
Te 6,5 to spalanie kotre mozna osiagnac jadąc "normalnie" czyli jak inne samochody w trasie, jak mam kaprys wszystkich powyprzedzać albo sie spiesze to też wychodzi 8-9
Instrukcja podaje spalanie 6.0 przy 90km/h i tak jest faktycznie, co prawda jest to liczone przy raczej stalej prędkosci ale warunki pomiaru muszą byc identyczne zeby cos w ogole porownywac.
Kazdy jezdzi jak chce, mi sie podoba to że mam jakis zapas mocy i w razie potrzeby albo dla zabawy moge mocniej wcisnąć.
Instrukcja podaje spalanie 6.0 przy 90km/h i tak jest faktycznie, co prawda jest to liczone przy raczej stalej prędkosci ale warunki pomiaru muszą byc identyczne zeby cos w ogole porownywac.
Kazdy jezdzi jak chce, mi sie podoba to że mam jakis zapas mocy i w razie potrzeby albo dla zabawy moge mocniej wcisnąć.
Ostatnio zmieniony 2010-03-01 17:41 przez derek, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Spalanie
Aha...rozumiem...
Zawsze mnie zastanawiało, czemu te samochody stoją wzdłuż trasy...
Ot - i zagadka rozwiązana
Zawsze mnie zastanawiało, czemu te samochody stoją wzdłuż trasy...
Ot - i zagadka rozwiązana
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V