Hey, prace ciągle w toku. Niestety okazało się że mój probas ma typową chorobę czyli rdzę na łączeniu progu wewnętrznego z zewnętrznym. Na szczęście blacharz poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu . A ja zająłem się zderzakiem i dachem. Zderzak wyszpachlowany i zapodkładowany, a z dachu powyciągałem wgniotki i zaszpachlowałem. Mam nadzieję że jutro go zapodkładuję. Niestety zrobiłem tylko 2 foty bo czasu nie było zbyt wiele : .
-- dodano 2010-03-10 22:46 --
Na piątek planowane lakierowanie.
-- dodano 2010-03-10 22:52 --
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale... Na rozstaju dróg..... redukcja i but Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Już bardziej (niż przed remontem) chyba się świecić nie może
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale... Na rozstaju dróg..... redukcja i but Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Siema, dzięki wszystkim za miłe słowa. W weekend postaram się wypolerować furkę, to wrzucę normalne zdjęcia (bo telefonem to lipa). A i tak pomaluje całą furkę .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Wolałem jak auto było całe czerwone bez czarnego dachu ale to rzecz gustu. Fajnie że ciągle dłubiesz przy nim i nie zmieniłeś na II gen. Widzę że masz tylny zderzak USA. Teraz jeszcze lampy i lusterka do kompletu i będzie śliczne 2.2
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
Ogólnie czarny dach mi się podoba, ale wyszedł do dupy, a lampy niestety muszę i tak kupić bo mam jedną pękniętą. Niestety probe coraz bardziej mnie denerwuje, nie wiem czy będę coś jeszcze przy nim grzebał. Niestety jest to już 18 letnie auto i ciągle się coś psuje. Brak mi cierpliwości to niego .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Młodsze auta też się psują Tylko części są dużo droższe a auta są bez charakteru i nijakie. Moje probasy są w podobnym wieku teraz nad 2.2 pracuje od grudnia by dopieścić do ideału i powiew ci że to dla mnie frajda pracować w garażu i nie zamierzam sprzedawać ani jednego ani zamieniać na coś młodszego.
A dach zawsze można poprawić i dać inny lakier. Lakierowanie jednego elementu to niewiele pracy
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
Dee Jay pisze:. . . teraz nad 2.2 pracuje od grudnia by dopieścić do ideału i powiew ci że to dla mnie frajda pracować w garażu. . .
A mi już ta frajda minęła. Wymieniłem silnik, skrzynie, turbo, niektóre elementy zawieszenia i wiele wiele innych pierdół, i co? i co chwila wychodzi coś nowego. Chcę mieć w końcu mieć auto którym będę się przemieszczał bez wiecznej obawy że zaraz coś pierdyknie.
Lukask pisze:Kupuj coś 4x4
Wcale nie wylkuczone że będę chciał takie coś , szczególnie że po ostatniej zimie warto mieć auto terenowe, bo nasze drofi powoli przypominają Off Road.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
eee tam - wymieniłeś już silnik, skrzynię, turbo, niektóre elementy zawieszenia i wiele wiele innych pierdół, więc co sie może jeszcze sypnąć - coraz mniej
Z każdym nowym elementem masz mniej możliwości do zepsucia się czegoś.
Włożyłeś w niego tyle pracy, znasz dobrze to auto a jak kupisz coś innego to nie wiesz na co trafisz.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
W końcu rozebrałem stary silnik i jestem w wielkim szoku . 3 panewki przytarte i jeden pierścień uszczerbiony a ten silnik ani nie palił oleju i w dodatku jeździł jak należy. F2T to idiotoodporna konstrukcja .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Maxxum pisze:eee tam - wymieniłeś już silnik, skrzynię, turbo, niektóre elementy zawieszenia i wiele wiele innych pierdół, więc co sie może jeszcze sypnąć - coraz mniej
Z każdym nowym elementem masz mniej możliwości do zepsucia się czegoś.
Włożyłeś w niego tyle pracy, znasz dobrze to auto a jak kupisz coś innego to nie wiesz na co trafisz.
Dokładnie, zwłaszcza, że jest to jedna z najbardziej zadbanych jedynek.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale... Na rozstaju dróg..... redukcja i but Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Oj Wojtku, wydaje mi się, że 1/5 D-gen nie jest w tak dobrym stanie jak Twoja I
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale... Na rozstaju dróg..... redukcja i but Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem