Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
BRAK ISKRY
Re: BRAK ISKRY
Mam pytanie co do wcześniejszego wątku(na poprzedniej stronie) Mianowicie probek v6 gasł po nagrzaniu..i nie miał iskry w tym momencie kiedy zgasł, po odczekaniu około 15 minut moglem jechac dalej . po wpięciu zewnetrznego nadal zachowywał się tak samo.teraz nie chce wogóle odpalić.Dodam że po sprawdzaniu błędów nic nie wykazało .Cewkę przewody palec z kopułką mam nowe.jak myślicie co może być ?
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
najprawdopodobniej moduł ci padł ;/ w 2.0 na pewno nie wywala błędów jak padnie moduł w 2.5 nie jestem pewny ale chyba też błędy wywalają tylko czujniki = skoro wymieniłeś cewkę sugeruje zewnętrzny moduł koszt ok 15 zł a jeżdżę na takim już od roku bez problemów 

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Re: BRAK ISKRY
problem w tym że już polutowałem 2 moduły zewnetrzne wg schematu i nadal to samo sie działo..Możliwe aby w krótkim okresie sie oba przepaliły ? A jeśli już to co może być odpowiedzialne za to?? jakieś zwarcie?
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
kolego uzupełnij profil bo można tylko gdybać choćby jaki masz silnik i który rocznik.
A sprawdzałeś czujnik położenia wału? W zależności od wersji jest jeden lub dwa. Jeżeli padł Ci czujnik to o iskrze możesz zapomnieć. Przy okazji proponowałbym sprawdzić czy są wszystkie napięcia na aparacie zapłonowym.
A sprawdzałeś czujnik położenia wału? W zależności od wersji jest jeden lub dwa. Jeżeli padł Ci czujnik to o iskrze możesz zapomnieć. Przy okazji proponowałbym sprawdzić czy są wszystkie napięcia na aparacie zapłonowym.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
Jest jeszcze jedna opcja - jeśli przestał zapalać po wymianie cewki to doczytaj ten post może ci to pomoże http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 50#p248950
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Re: BRAK ISKRY
Kolejność działania : Sprawdzenie wtyczki czujnika położenia wału, sprawdzenie (wywalenie) immo, wlutowanie modułu zewnętrznego.

2.0, 16v, Klima, 94 r,
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2010-06-14 19:31 --
Heh... jeszcze wczoraj doradzałem ludziom a dzisiaj sam przerabiam brak iskry
No nic... idę sprawdzić zaraz napięcia a jutro biorę się za budowę modułu zewnętrznego
-- dodano 2010-06-15 00:24 --
po wstępnym rozeznaniu:
napięcia na przewodach do aparatu zapłonowego są (wg. postu MiHa)
prawdopodobnie nawet nie będzie potrzeby budowania zewnętrznego modułu zapłonowego. Uzwojenie pierwotne cewki ma 1,4ohma, wtórne 10,8k. Kilka miesięcy temu mierzyłem z ciekawości gdyż po nagrzaniu słabł i uzwojenie wtórne miało 16k.
Dodatkowo dodam, że auto zgasło w czasie jazdy i już nie odpaliło.
Heh... jeszcze wczoraj doradzałem ludziom a dzisiaj sam przerabiam brak iskry

No nic... idę sprawdzić zaraz napięcia a jutro biorę się za budowę modułu zewnętrznego

-- dodano 2010-06-15 00:24 --
po wstępnym rozeznaniu:
napięcia na przewodach do aparatu zapłonowego są (wg. postu MiHa)
prawdopodobnie nawet nie będzie potrzeby budowania zewnętrznego modułu zapłonowego. Uzwojenie pierwotne cewki ma 1,4ohma, wtórne 10,8k. Kilka miesięcy temu mierzyłem z ciekawości gdyż po nagrzaniu słabł i uzwojenie wtórne miało 16k.
Dodatkowo dodam, że auto zgasło w czasie jazdy i już nie odpaliło.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
no to cewka
praktycznie na 98% aczkolwiek wiesz najlepiej i tak sprawdzić pożyczając od kogoś na chwile z jego auta bo kupować nie potrzebnie też nie ma sensu. pozdro

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- wujeksex
- Posty: 1394
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: BRAK ISKRY
Ja stawiam na czujniki halla. Wiesz jak je sprawdzićmatix84 pisze:Dodatkowo dodam, że auto zgasło w czasie jazdy i już nie odpaliło.

Gdzieś to opisywałem, ale nie pamiętam gdzie

Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but

Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
Nie widziałem tego opisu ale z tego co zauważyłem to on zmienia rezystancję gdy zbliży się do niego coś metalowego. W swoim silniku mam 2 czujniki halla więc przynajmniej na jednym powinien chodzić (na tym w aparacie zapłonowym chodzi, a czy tylko na zewnętrznym by ruszył nie wiem).
Powodem faktycznie była cewka. Dzisiaj kupiłem nówkę, co ciekawe na wtórnym uzwojeniu ma ok. 15-16k ale działa. W razie jak padnie mam 12 miesięcy gwarancji
Powodem faktycznie była cewka. Dzisiaj kupiłem nówkę, co ciekawe na wtórnym uzwojeniu ma ok. 15-16k ale działa. W razie jak padnie mam 12 miesięcy gwarancji

Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
no tak 15k jest optymalnie - czym więcej tym lepiej to po prostu z czasem spada cewka zaczyna mieć przebicia i auto nie chce chodzić - rezystancja zmieniać się może jak coś namagnesowanego blisko niej będziesz przemieszczał i rezystancja może zmieniać się wraz z zmianą temperatury.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
to powiedz ile cie to bedzie kosztowalo... bo w stolycy koles sobie wzial 300zl z wymiana za cewke (firma Jettro), dalej te same objawy byly, krztusil sie i przygasal na rozgrzanym
700zl za 'naprawe z gwarancja', czekam na telefon kiedy bedzie gotowy
wchodze na ebaya a tam sa nowe aparaty OEM amautoparts FS01-T6T57871 za 129$, to cos chyba nie halo?????
i jak jeszcze ktos moze to zajrzyjcie tutaj http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=4949 , naklejki niestety na aparacie nie mam
700zl za 'naprawe z gwarancja', czekam na telefon kiedy bedzie gotowy
wchodze na ebaya a tam sa nowe aparaty OEM amautoparts FS01-T6T57871 za 129$, to cos chyba nie halo?????
i jak jeszcze ktos moze to zajrzyjcie tutaj http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=4949 , naklejki niestety na aparacie nie mam
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen


- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
ja kiedyś znalazłem jakąś firmę która zajmowała się częściami do mazdy oryginalnymi i zaoferowali mi aparat za 5tys -
wiec wiesz co do aparatu jaki masz to ci ktoś pisał w tamtym wątku że to s1 mnie się też tak wydaje ja mam taki sam
- teraz tak co do cewki ja zapłaciłem za zamiennik 73 zł + wysyłka link do firmy jest w Faq w kodach części i chyba nawet tu w wątku tylko parę stron wcześniej taniej chyba nigdzie nie ma bo nawet na allegro sprzedają za ponad 100, tak wiec przepłaciłeś. Miejmy nadzieje że fachowiec jak ci go w końcu naprawi to nie będziesz co drugi dzień jeździł na gwarancyjne poprawki, ja wiem że niektórzy się nie znają i nie chcą brudzić - ale naprawdę jeśli chodzi o elektronikę samochodową to albo są mechanicy którzy robią taką manianę że głowa boli albo tacy co się cenią dlatego najlepiej zawsze spróbować samemu z pomocą forum powalczyć.


Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: BRAK ISKRY
Dlatego też warto pomyśleć o tym, że, aby forum mogło pomagać, to musi istnieć.Sam pisze: Miejmy nadzieje że fachowiec jak ci go w końcu naprawi to nie będziesz co drugi dzień jeździł na gwarancyjne poprawki, ja wiem że niektórzy się nie znają i nie chcą brudzić - ale naprawdę jeśli chodzi o elektronikę samochodową to albo są mechanicy którzy robią taką manianę że głowa boli albo tacy co się cenią dlatego najlepiej zawsze spróbować samemu z pomocą forum powalczyć.
A żeby istnieć, to ktoś musi za jego istnienie płacić.
Może warto jakiś procent z zaoszczędzonych pieniędzy u pseudo mechanika, przeznaczyć
na Stowarzyszenie, dzięki któremu ta darmowa pomoc jest możliwa?

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
Mnie cewka (Mobiletron) do V6 kosztowała 120zł. Kupiłem w sklepie ponieważ na szybko potrzebowałem sprawne auto. W fałce jak się uprzesz to nie musisz wyjmować aparatu zapłonowego, żeby ją wymienić 
700zł za naprawę aparatu to wg. mnie bardzo dużo. Nówkę kiedyś widziałem za tyle. Jeśli się nie mylę to na allegro ktoś kiedyś oferował naprawę aparatu zapłonowego za 350zł.

700zł za naprawę aparatu to wg. mnie bardzo dużo. Nówkę kiedyś widziałem za tyle. Jeśli się nie mylę to na allegro ktoś kiedyś oferował naprawę aparatu zapłonowego za 350zł.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
Re: BRAK ISKRY PILNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam ! Mam problem z brakiem iskry ! Proboszcz 2.5 V6 93' ! juz mowie jak do tego doszlo ! odpalilem FORDA NA TRZECH TYLNYCH GARACH - PRZEDNIE ODLACZYLEM POPORZEZ WYCIAGNIECIE KABLI ZE SWIEC ! POCHODZIL CHWILKE NA TYCH 3 TLOCZKACH I ZGASL ! PO PONOWNYM PODLACZENIU ISKRY JUZ NIE BYLO ! DODAM TYLKO ZE OSTATNIMI CZASY NIGDY NIE MIALEM PROBLEMU Z ODPALANIEM CZY Z JAZDA ! POMOZECIE ! ??? Pablo - Poznań 794-128-503 lub gg 4373600 !! z gory dzieki za odopwiedz !
- Przemek-83
- Posty: 203
- Rejestracja: 2009-12-01 17:38
- Samochód: B5 "00 1.8 20V
- Galeria: viewtopic.php?t=16910
- Lokalizacja: bombaj :)
Re: BRAK ISKRY
...hmmm... Chciałeś zobaczyć czy mniej pali na 3 garach ? Jaki był powód odłączania pozostałych? Co Ty tam chciałeś zdziałać ?
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2010-08-07 14:13 --
chcialem zobaczyc czy da rade odpalic na 3 ,2 i ,1 ! mam znajoma ktora teraz klei prace magisterska na temat silnikow: tzn budowa , dzialanie itp ! i nie dziala ! nie ma iskry i juz ! mam nauczke ! teraz trzeba cos zadzialac !
-- dodano 2010-08-07 14:15 --
a skoro nie ma iskry to musialbym sprawdzic cewke , modul ! ...ale jak ?;> czego uzyc ! ?? pozdro
chcialem zobaczyc czy da rade odpalic na 3 ,2 i ,1 ! mam znajoma ktora teraz klei prace magisterska na temat silnikow: tzn budowa , dzialanie itp ! i nie dziala ! nie ma iskry i juz ! mam nauczke ! teraz trzeba cos zadzialac !
-- dodano 2010-08-07 14:15 --
a skoro nie ma iskry to musialbym sprawdzic cewke , modul ! ...ale jak ?;> czego uzyc ! ?? pozdro
- Przemek-83
- Posty: 203
- Rejestracja: 2009-12-01 17:38
- Samochód: B5 "00 1.8 20V
- Galeria: viewtopic.php?t=16910
- Lokalizacja: bombaj :)
Re: BRAK ISKRY
Ciekawe jak ona Ci się teraz odwdzięczy za informacje ?:P
Ostatnio zmieniony 2010-08-07 16:36 przez Przemek-83, łącznie zmieniany 1 raz.
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
oj musiałaby się mocno postarać 
Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia kodów błędu, potem zresetował ECU i sprawdził czy może nie ożył
(może jakiś czujnik go boli np. położenia wału)
Jeśli nie to sprawdził cewkę miernikiem a potem podłączył na krótko czy da iskrę (na forum jest opisane- i wydaje mi się, że nawet w tym temacie) - jeśli skoczy iskra to trzeba zrobić moduł zewnętrzny. Jeśli nie skoczy bądź rezystancje nie będą się zgadzały z katalogowymi (będą zbyt małe) - wymień cewkę.
P.S. oweros: FS jest to oznaczenie silnika 2,0, a KL - 2,5 V6

Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia kodów błędu, potem zresetował ECU i sprawdził czy może nie ożył

Jeśli nie to sprawdził cewkę miernikiem a potem podłączył na krótko czy da iskrę (na forum jest opisane- i wydaje mi się, że nawet w tym temacie) - jeśli skoczy iskra to trzeba zrobić moduł zewnętrzny. Jeśli nie skoczy bądź rezystancje nie będą się zgadzały z katalogowymi (będą zbyt małe) - wymień cewkę.
P.S. oweros: FS jest to oznaczenie silnika 2,0, a KL - 2,5 V6
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2010-08-08 20:43 --
ok , ok ! dzieki za doinformowanie ! p.s yyyyy jak zresetowac ECU ? poprzez rozlaczenie akusa ??? niestey jestem zielony jesli chodzi o ten temat ! brak czasu dobija mnie ! nie mam kiedy sie za to zabrac ;/ pozdro
-- dodano 2010-08-08 20:49 --
jak sprawdzic kody błedu ? ojej panowie ! za wysokie progi !! jest ktos z Poznania kto pomoze ??? (oczywiscie nie za free) !!!
ok , ok ! dzieki za doinformowanie ! p.s yyyyy jak zresetowac ECU ? poprzez rozlaczenie akusa ??? niestey jestem zielony jesli chodzi o ten temat ! brak czasu dobija mnie ! nie mam kiedy sie za to zabrac ;/ pozdro
-- dodano 2010-08-08 20:49 --
jak sprawdzic kody błedu ? ojej panowie ! za wysokie progi !! jest ktos z Poznania kto pomoze ??? (oczywiscie nie za free) !!!
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
Wszystko masz opisane w tym temacie... przeczytaj go od 1 strony!!
Jak sprawdzić kody błędów znajdziesz w poradniku na www.ford-probe.net
Resetujesz ECU gdy odłączysz jeden biegun z akumulatora i przytrzymasz hamulec przez ok. 10s tylko najpierw sprawdź kody błędów
Jak sprawdzić kody błędów znajdziesz w poradniku na www.ford-probe.net
Resetujesz ECU gdy odłączysz jeden biegun z akumulatora i przytrzymasz hamulec przez ok. 10s tylko najpierw sprawdź kody błędów
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2010-08-10 13:11 --
Dzieki bardzo ! wlasnie sie zabralem za edukacje ! pozdro ! ja sie z tym ogarne dam znac !
-- dodano 2010-08-10 13:11 --
we wrocku czesto bywam wiec jak uda mi sie to zrobic to zawitam z browarkiem ! =] pozdro
-- dodano 2010-08-15 15:37 --
Witam ! kurde po zwarciu wtykow TEN i GND kontrolka CHECK ENGINE w ogole sie nie zapala a po przekreceniu zaplonu uruchamia sie wentylator chlodnicy ! to normalne ??? uuu..... pozdrawiam !
Dzieki bardzo ! wlasnie sie zabralem za edukacje ! pozdro ! ja sie z tym ogarne dam znac !
-- dodano 2010-08-10 13:11 --
we wrocku czesto bywam wiec jak uda mi sie to zrobic to zawitam z browarkiem ! =] pozdro
-- dodano 2010-08-15 15:37 --
Witam ! kurde po zwarciu wtykow TEN i GND kontrolka CHECK ENGINE w ogole sie nie zapala a po przekreceniu zaplonu uruchamia sie wentylator chlodnicy ! to normalne ??? uuu..... pozdrawiam !
- Przemek-83
- Posty: 203
- Rejestracja: 2009-12-01 17:38
- Samochód: B5 "00 1.8 20V
- Galeria: viewtopic.php?t=16910
- Lokalizacja: bombaj :)
Re: BRAK ISKRY
Jak zle ustawiony TPS to się uruchamia wentylator przy trybie diagnostycznym.A błędy sprawdzaj tylko tylko na przekręconej stacyjce z resztą tu masz to dokładnie opisane http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=15864
jak dalej nie będzie się zapalał CHECK to zastosuj drugą technikę czyli kabelek z kontrolką (diodą) bo możliwe że w licznikach jest celowo odłączony CHECK
jak dalej nie będzie się zapalał CHECK to zastosuj drugą technikę czyli kabelek z kontrolką (diodą) bo możliwe że w licznikach jest celowo odłączony CHECK
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAK ISKRY
Wszystko ok, z tym, że źle ustawiony TPS nie spowoduje braku iskry - to możesz odłożyć sobie na później.
Co do sprawdzania kodów błędów to np. u mnie check również nie mruga, kody sprawdzam diodą z opornikiem (nie musisz prowadzić plusa diody do akku tak jak w opisie jest - w gnieździe diagnostycznym jest B+)
Co do sprawdzania kodów błędów to np. u mnie check również nie mruga, kody sprawdzam diodą z opornikiem (nie musisz prowadzić plusa diody do akku tak jak w opisie jest - w gnieździe diagnostycznym jest B+)
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl