

Pusher, nawet nie zadałeś sobie trudu przeczytać wątku który ma niecałe 2 strony, i w dodatku męczysz temat na czacie, mało tego, jakiś czas temu na czacie pytałeś się mnie jaką chłodnicę kupić, cienką czy grubą, chyba brachu skleroza Cię dopada.wojtas89 pisze:Siema ma to znaczenie jaka chłodnica, z dwóch względów :
-Przy cieńszej chłodnicy wentylator będzie się częściej załączał
-Może się nadmiernie grzać auto w upale w korkach itp.
Wacek w twoim probku jest cieńsza cłodnica i wentylator za często się załącza
Lepiej by było wrzucić fotkę. Byłoby wiadomo jak wygląda chłodnica z czujnikami. Mnie to interesuje bo mam już tripa.Robert pisze:Na dole nie ma. Jeśli miałbyś TRIPa (choć zgaduję, że nie), to na górze chłodnicy jest czujnik do kontrolki koło lusterka (jeśli się mylę, to ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że to C1006 - patrz "dziwne wtyczki..."). A przynajmniej miejsce na ten czujnik - nienawiercone, bo rzadko kto potrzebuje.
Jeżeli nie wszystkie odpowiedzi znajdziesz w wątku "Czujniki temperatury", to we wspomnianych już "dziwnych wtyczkach..." poszukaj C111 (C107 w automacie), C131 oraz C171 i dopisz do tamtego tematu (o czujnikach).![]()
Może nawet zrobiłbyś jakąś fotki dla potomnych?