Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Ja bym obstawiał właśnie regulator napięcia w alternatorze. Sprawdź u jakiegoś elektryka samochodowego czy Ci nie świruje. Bo jeżeli tak to może a właściwie na pewno komputer dostaje różne napięcia i odwala mu.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
ja bym sprawdził kodykwiatek8902 pisze:witam dzis rano wsiadam do auta i chce zapalac a tu pusty akumulator niestety zapomniał0em wyłaczyc wzmacniacz i auto stało 2 dni no i ok szybko zamieniłem na 2 akumulator i ok odpaliłem i jak wracałem z pracy to troche mu przycisnołem no i jak zaczołem hamowac z 200 to cos tam w prawym przednim kole zaczeło piszczec i tak ciagle i wtedy zaczeły sie problemy , obroty zaczeły same rosnac , i spadac , jak zgasiłem auto to wentylator sie właczał i wyłaczał co chwile , jak właczyłem zapłon to sie swieciło LOW OIL i ANTI LOCK i auto nie chce teraz zapalac jak je zgasze dopiero jak postoji i ostygnie to zapala ale słabo wkreca sie na poczatku na obroty i obroty sa za duze bo az 1500 trzyma i jak delikatnie przyspieszam to szarpie autem pozniej juz ok aha i raz na jakis czas na odpalonym silniku zaswieciło mi sie chec engine. wie ktos co to jest??
przed chwila byłem sprawdzic czy auto odpali.( stało jakies 2 moze 3 godzinki) No i ok odpaliło ale tak nierowno wkrecił sie na swoje obroty tym razem normalne jakies 600-700 , sprwdziłem stan oleju oczywiscie zanim go odpaliłemno i tez jest ok tak jak było wczesniej ponad stan i nie wiem co to moze byc wyzej widziałem ze to moze cos z alternatorem czy regulatorem napiecia ale nikt nie podawał takich objawow jak u mnie ;/
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=3965
1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
-- oryginalny post 2010-06-26 07:13 --
a mam jeszcze takie pytanko czy jesli padł ten regulator to czy akumulator bedzie miał ładowanie?? bo jak tak stałem i probowałem go odpalic kilka razy to akumulator prawie mi padł ale w koncu zapalił i jak kawałek przejechałem to sie podładował i pozniej juz dobrze krecił, wiec ładowanie ma , czyli jesli to ten regulator to jak wymienie cały alternator to powinno byc ok?? bo wyrzej wyczytałem ze ten regulator jest w alternatorze gdzies, a tak sie składa ze mam cały alternator od mojego GLa chyba bedzie pasował ?? i powiedzcie mi czy ciezko jest wymienic go samemu?? czy lepiej oddac do jakiegos fachowca?
-- dodano 2010-06-26 07:23 --
własnie sprawdziłem błedy [r][ciach][/r]
-- dodano 2010-06-26 21:32 --
zrobiłem reseta kompa i problem zniknoł:d auto sie juz nie grzeje i jest ok tylko jeszcze musze sie przednim kołem zajac bo Anti lock ciagle sie swieci
-- dodano 2010-06-28 16:29 --
niestety reset pomogł tylko na chwile ;/ znowu jest to samo auto nie chce zapalac jak jest ciepłe dopiero jak wcisne pedał gazu do oporu to zapali i musze tym pedałem regulowac obroty bo jak puszcze to zgasnie ale po chwili obroty sie ustawia i przy tym zanim sie ustawia to zaczoł kopcic na czarno przez chwile pozniej ok silnik rowno chodzi ale przy przyspieszaniu czasem bardzo go szarpie odstawiłem go do mechanika dzis , ale tak dla pewnosci wole jeszcze Was zapytac czy macie jakies pomysły co to moze byc??
a mam jeszcze takie pytanko czy jesli padł ten regulator to czy akumulator bedzie miał ładowanie?? bo jak tak stałem i probowałem go odpalic kilka razy to akumulator prawie mi padł ale w koncu zapalił i jak kawałek przejechałem to sie podładował i pozniej juz dobrze krecił, wiec ładowanie ma , czyli jesli to ten regulator to jak wymienie cały alternator to powinno byc ok?? bo wyrzej wyczytałem ze ten regulator jest w alternatorze gdzies, a tak sie składa ze mam cały alternator od mojego GLa chyba bedzie pasował ?? i powiedzcie mi czy ciezko jest wymienic go samemu?? czy lepiej oddac do jakiegos fachowca?
-- dodano 2010-06-26 07:23 --
własnie sprawdziłem błedy [r][ciach][/r]
-- dodano 2010-06-26 21:32 --
zrobiłem reseta kompa i problem zniknoł:d auto sie juz nie grzeje i jest ok tylko jeszcze musze sie przednim kołem zajac bo Anti lock ciagle sie swieci
-- dodano 2010-06-28 16:29 --
niestety reset pomogł tylko na chwile ;/ znowu jest to samo auto nie chce zapalac jak jest ciepłe dopiero jak wcisne pedał gazu do oporu to zapali i musze tym pedałem regulowac obroty bo jak puszcze to zgasnie ale po chwili obroty sie ustawia i przy tym zanim sie ustawia to zaczoł kopcic na czarno przez chwile pozniej ok silnik rowno chodzi ale przy przyspieszaniu czasem bardzo go szarpie odstawiłem go do mechanika dzis , ale tak dla pewnosci wole jeszcze Was zapytac czy macie jakies pomysły co to moze byc??
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2010-07-25 22:27
- Samochód: I Gen 2,2 GT 91 r
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Ja miałem taki problem że po przekręceniu kluczyka na pozycje "on" i po odpaleniu samochodu zapalała mi się lampka low-oil razem z check engine.W tym samym czasie akumulator mi się rozładowywał co noc (gotowała się woda w jednej z cel),więc wymieniłem go na trochę słabszy (chwilowo) dolałem też oleju bo miał poniżej full ,teraz po przekręceniu kluczyka na pozycje "on"też zapala się lampka low-oil do tego anti lock i check engine po odpaleniu gaśnie low-oil i anti lock a check engine w czasie jazdy czasami sie zapala czasmi gaśnie .Czy mam powody do zmartwienia ?
2,2 GT I gen 91 r
-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
masz powody do wymiany regulatora napięcia 

"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Masz powody do sprawdzenia kodów błędów (sygnalizowanych przez check engine, ale to nie w tym wątku).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Pawel_-5
- Posty: 373
- Rejestracja: 2010-06-09 21:29
- Samochód: Probe 2.5 V6 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=18025
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Witam!
Jakie palą się wam lampki przy przekręceniu się kluczyka ale przy nie odpalonym silniku? Bo powinny się palić wszystkie, ale mi się palą tylko od pasów, check engine i break hamulce. Po uruchomieniu silnika wszystkie gasną. Mogły się pozostałe przepalić czy jak? Jak sprawa wygląda u was?
Pozdrawiam!
Jakie palą się wam lampki przy przekręceniu się kluczyka ale przy nie odpalonym silniku? Bo powinny się palić wszystkie, ale mi się palą tylko od pasów, check engine i break hamulce. Po uruchomieniu silnika wszystkie gasną. Mogły się pozostałe przepalić czy jak? Jak sprawa wygląda u was?
Pozdrawiam!
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST

2.5 GT v6 1996r. - JEST

-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Break mi się zapala dopiero przy próbie odpalenia bez wciśniętego sprzęgła - tak mi się wydaje jutro się upewnię.
Jeżeli zapniesz pasy to nadal świecą - hmm musze jutro sprawdzić
Ale na pewno musisz dorzucić jeszcze Anti-Lock, Low -oil
Naturalnie jutro wszystko sprawdzę bo jakoś nie zwracałem na to uwagi
Jeżeli zapniesz pasy to nadal świecą - hmm musze jutro sprawdzić
Ale na pewno musisz dorzucić jeszcze Anti-Lock, Low -oil
Naturalnie jutro wszystko sprawdzę bo jakoś nie zwracałem na to uwagi
- Pawel_-5
- Posty: 373
- Rejestracja: 2010-06-09 21:29
- Samochód: Probe 2.5 V6 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=18025
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
tak faktycznie u mnie break się zaświeci tyko przy uruchamianiu. Pasy jak zapnę to gasną. Ale anti lock i low oil ani razu mi się nie zaświeciło.
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST

2.5 GT v6 1996r. - JEST

- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
W ogóle masz ABS w swoim GL-u?
Druga sprawa:
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 81#p223181
A poza tym pytanie można było zadać w tym temacie:
TEST kontrolek
Druga sprawa:

A poza tym pytanie można było zadać w tym temacie:

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Pawel_-5
- Posty: 373
- Rejestracja: 2010-06-09 21:29
- Samochód: Probe 2.5 V6 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=18025
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Abs-u nie mam
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST

2.5 GT v6 1996r. - JEST

- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
He, he.Pawel_-5 pisze:Abs-u nie mam

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2010-07-25 22:27
- Samochód: I Gen 2,2 GT 91 r
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Wracam do tematu .Maxxum pisze:masz powody do wymiany regulatora napięcia
Wymieniłem w tamtym czasie akumulator i wszystko wruciło do normy po odpalaniu anti lock i low oil przestały sie swiecic .
Mam teraz takie pytanie czy zimno i mróz mają wpływ na to że lampka low oil się zapala a z czasem gaśnie?
Czy ten regulator może mieć wpływ na to że zapala sie sama lampka low oil po odpaleniu i po chwili gaśnie??
2,2 GT I gen 91 r
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
U mnie jest tak, że jak po wymianie oleju jest stan i jak jest go w normie to się nigdy nie zapali. Mam trochę rozszczelniony silnik i jak z czasem ubywa to jest tak, że low oil pali się do momentu kiedy nie dodam więcej gazu. Po mojemu taki stan wiąże się raczej ze zbyt małym ciśnieniem oleju lub jego małą ilością. Po odpaleniu czasem silnik chodzi na wolnych obrotach i się zapali lampka a jak się doda gazu i tym samym wzrasta ciśnienie w układzie to gaśnie i to by było logiczne. Alternator i regulator mam ok bo już trzeci rok to samo aku wożę i nigdy się nie rozładował i zawsze odpala nawet w mrozy.
A dodam jeszcze, że to dosyc ważna wskazówka co do ilości oleju w silniku bo jak zdażyło mi się tak, że w pewnym momencie po odpaleniu bagnet był prawie suchy ( dobrze, że się w porę zorientowałem i nie katowałem w tym okresie silnika ) to lampka zapalała się praktycznie zawsze i jak dwa 3 razy dodałem gazu to gasła i już podczas jazdy się nie zapalała. I to było notorycznie powtarzane a więc jeśli low oil zapala Ci się zawsze kiedy pierwszy raz odpalasz silnik to w pierwszej kolejności radziłbym sprawdzic poziom oleju - tak dla własnego spokoju
.
A dodam jeszcze, że to dosyc ważna wskazówka co do ilości oleju w silniku bo jak zdażyło mi się tak, że w pewnym momencie po odpaleniu bagnet był prawie suchy ( dobrze, że się w porę zorientowałem i nie katowałem w tym okresie silnika ) to lampka zapalała się praktycznie zawsze i jak dwa 3 razy dodałem gazu to gasła i już podczas jazdy się nie zapalała. I to było notorycznie powtarzane a więc jeśli low oil zapala Ci się zawsze kiedy pierwszy raz odpalasz silnik to w pierwszej kolejności radziłbym sprawdzic poziom oleju - tak dla własnego spokoju

„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Scyzor
- Posty: 1275
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'02
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Kontrolka LOW OIL jak sama nazwa wskazuje jest od POZIOMU oleju. Od ciśnienia jest wskaźnik.
Co do kontrolek świecących przy padniętym alternatorze:
mi świecą od pół roku (nowiutki regulator wożę w bagażniku
) LOW OIL, CHECK ENGINE i ANTI LOCK 
Czasem zdarzy się po odpaleniu, że wskazówka napięcia pokazuje 12V i dopiero jak podgazuję to idzie na 14.
Ale - jak powiadam pół roku tak już jeżdżę bo wymiana regulatora jest dość upierdliwa - i nic się z aku nie dzieje. Nic a nic.
Co do kontrolek świecących przy padniętym alternatorze:
mi świecą od pół roku (nowiutki regulator wożę w bagażniku


Czasem zdarzy się po odpaleniu, że wskazówka napięcia pokazuje 12V i dopiero jak podgazuję to idzie na 14.
Ale - jak powiadam pół roku tak już jeżdżę bo wymiana regulatora jest dość upierdliwa - i nic się z aku nie dzieje. Nic a nic.