Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
kierunkowskazy
przestały mi nagle działać migacze a awaryjne działają
Witam!
Mam probe rocznik 90. W penym momencie przestały działać migacze natomiast awaryjne działają bez zarzutu. Również przy "odkrecaniu" kierownicy manetka migaczy nie odbija do neutrum . Wydaje mi sie że zepsuła się centralka połączona z manetka migaczy( równiez zmienia światła długie na krótkie ale to działa bez problemu) . Nie wiem jak dozstać ta centralke i czy to jest właśnie to . Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Mam probe rocznik 90. W penym momencie przestały działać migacze natomiast awaryjne działają bez zarzutu. Również przy "odkrecaniu" kierownicy manetka migaczy nie odbija do neutrum . Wydaje mi sie że zepsuła się centralka połączona z manetka migaczy( równiez zmienia światła długie na krótkie ale to działa bez problemu) . Nie wiem jak dozstać ta centralke i czy to jest właśnie to . Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Witam!
Ja bym najpierw sprawdził przerywacz. Dlaczego? Bo miałem podobną sytuację tylko że mi nie migała lewa strona. Tylko lewa dlatego że
w przerywaczu są dwa przekaźniki odpowiedzialne za lewą i prawą stronę. Mi zrobił się akurat zimny lut na lewym przekaźniku i dlatego nie działała ta strona.
Przerywacz jest zaraz obok bezpieczników (tych na lewym boczku pod kierownicą) tylko że on jest umieszczony na ścianie ogniowej. Taki prostokącik wielkości paczki papierosów tylko że grubszy
Aha, ale w sumie jak włączyłem awaryjne to i tak mi nie działała lewa strona.
To chyba nie będzie przerywacz? A jak włączysz migacze (lewy bądź prawy) to czy słychać cykanie przerywacza? Bo jeśli nie to prawdopodobnie będzie to poprostu przełącznik. Najlepiej jakbyś ściągnął kierownicę i trochę plastików z deski aby dostać się do tego przełącznika. Odłącz przełącznik od wtyczki, zrób sobie kawałek kabelka, zbadaj omomierzem gdzie jest masa i voltomierzem gdzie jest kabel z plusem, a potem spróbuj włożyć dorobiony kabelek tak aby migacz zamigał
Pozdrawiam, kollek
p.s. mam proba z 89'
Ja bym najpierw sprawdził przerywacz. Dlaczego? Bo miałem podobną sytuację tylko że mi nie migała lewa strona. Tylko lewa dlatego że
w przerywaczu są dwa przekaźniki odpowiedzialne za lewą i prawą stronę. Mi zrobił się akurat zimny lut na lewym przekaźniku i dlatego nie działała ta strona.
Przerywacz jest zaraz obok bezpieczników (tych na lewym boczku pod kierownicą) tylko że on jest umieszczony na ścianie ogniowej. Taki prostokącik wielkości paczki papierosów tylko że grubszy

Aha, ale w sumie jak włączyłem awaryjne to i tak mi nie działała lewa strona.
To chyba nie będzie przerywacz? A jak włączysz migacze (lewy bądź prawy) to czy słychać cykanie przerywacza? Bo jeśli nie to prawdopodobnie będzie to poprostu przełącznik. Najlepiej jakbyś ściągnął kierownicę i trochę plastików z deski aby dostać się do tego przełącznika. Odłącz przełącznik od wtyczki, zrób sobie kawałek kabelka, zbadaj omomierzem gdzie jest masa i voltomierzem gdzie jest kabel z plusem, a potem spróbuj włożyć dorobiony kabelek tak aby migacz zamigał

Pozdrawiam, kollek
p.s. mam proba z 89'
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ze schematu niejasno wynika że do awaryjnych jest oddzielny bezpiecznik, sprawdzałeś ?
Pozdrawiam Rafał
Pozdrawiam Rafał
kierunkowskazy
witam wszystkich.
wczoraj po umyciu swojego probacza, gdy wracałem stwierdziłem brak przerwań w kierunkach i światłach awaryjnych. Gdzie w probe jest przerywacz kierunkowskazów??
Pewnie go zalałem bo mycie było obfite:)
wczoraj po umyciu swojego probacza, gdy wracałem stwierdziłem brak przerwań w kierunkach i światłach awaryjnych. Gdzie w probe jest przerywacz kierunkowskazów??
Pewnie go zalałem bo mycie było obfite:)
2,2 GT '91
Przerywacz do migaczy jest pod nogami kierowcy na ścianie grodziowej za sprzęgłem.
Więc może go sprawdź bo to raczej nie wina wody no chyba że Ci się leje do środka ciurkiem
. U mnie np. był zimny lut (no i problem podobny).
Więc może go sprawdź bo to raczej nie wina wody no chyba że Ci się leje do środka ciurkiem

Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
le no wlasnie tez mam cos nie teges z kierunkami i awaryjkami. Awaryjki nie dzialaja wcale a kierunki jak pada deszcz to im odbija kompletnie! Szaleja poprostu, migaja jak chca i kiedy chca! Co mam z tym zrobic jak sie do tego zabrac? Probowalam cos kombinowac ale nic to nie dalo
Pomozcie prosze
Pozdrawiam!


89 rok 2.2 GT
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To odkręć śrubki, wyjmij kierunki i obejrzyj stan przewodów. Ja mam szwajcarską przeróbkę - 2 żarówki w białym kloszu - zwykła (duża) pomarańczowa i mała biała do postojowych. Wszystko pięknie uszczelnione, tylko
kabelki doprowadzające prąd do postojowych były zaizolowane taśmą
Rudy (a właściwie zielono-niebieski) zeżarł jeden z nich i końcówki złączek przy obu żarówkach.
Chwilowo jestem bez przednich postojówek, ale lada dzień to się zmieni
Mam już wszystko i tylko pociągnąć jeszcze raz przewody.
Może w szwajcarii w ogóle nie pada, bo jak kupiłem to jeszcze działało






Rudy (a właściwie zielono-niebieski) zeżarł jeden z nich i końcówki złączek przy obu żarówkach.
Chwilowo jestem bez przednich postojówek, ale lada dzień to się zmieni

Może w szwajcarii w ogóle nie pada, bo jak kupiłem to jeszcze działało

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Kamil Ćwierć-Milak (p.Pulp Fiction) ma, ale IMHO nie wyglądają ciekawie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
kierunkowskazy - nie świeci lewa strona
Witam
Mam problem - przestały mi działać kierunkowskazy na całej lewej stronie probiaka. Tzn. nie świeci lewa strona ale "cyka" szybko - czyli przerwany obwód. Jeżeli to przekaźnik to gdzie jest i czy można go naprawić?
Czy ktoś może doradzić gdzie szukać i jak naprawić usterkę ?
(wymieniłem przełącznik kierunkowskazów na pewny działający i jest ten sam efekt)
pozdrawiam
Mam problem - przestały mi działać kierunkowskazy na całej lewej stronie probiaka. Tzn. nie świeci lewa strona ale "cyka" szybko - czyli przerwany obwód. Jeżeli to przekaźnik to gdzie jest i czy można go naprawić?
Czy ktoś może doradzić gdzie szukać i jak naprawić usterkę ?
(wymieniłem przełącznik kierunkowskazów na pewny działający i jest ten sam efekt)
pozdrawiam
2.2 GT Turbo '91
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Miałem coś podobnego.
Jesteśmy z Oleyem nad morzem, a tu lewa strona nie chce działać.
Okazało się, że był walnięty lut na przekaźniku.
Cośmy się naszukali lutownicy to bajka, chyba ze 4 ośrodki zeszliśmy ale się udało.
Puszkę sterującą masz przy pedale sprzęgła. Musisz ściągnąć plastik nad nogami i dostaniesz bez problemu.
Pozdrawiam!
Jesteśmy z Oleyem nad morzem, a tu lewa strona nie chce działać.
Okazało się, że był walnięty lut na przekaźniku.
Cośmy się naszukali lutownicy to bajka, chyba ze 4 ośrodki zeszliśmy ale się udało.
Puszkę sterującą masz przy pedale sprzęgła. Musisz ściągnąć plastik nad nogami i dostaniesz bez problemu.
Pozdrawiam!

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
jookerr
Mam pytanie dotyczące tego "szarego"pudełka od kierunkowskazów, które wymieniałeś.
Ja mam 1 szare pudełko do którego są włączone 2 mniejsze czarne kostki.
Czy mam rozumieć, że każda z czarnych kostek jest opowiedzialna za jedną stronę kierunkowskazów ?Czy tylko to szare pudełko ?
pozdro
Mam pytanie dotyczące tego "szarego"pudełka od kierunkowskazów, które wymieniałeś.
Ja mam 1 szare pudełko do którego są włączone 2 mniejsze czarne kostki.
Czy mam rozumieć, że każda z czarnych kostek jest opowiedzialna za jedną stronę kierunkowskazów ?Czy tylko to szare pudełko ?
pozdro
2.2 GT Turbo '91
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Napisane jak krowie na rowie. Bez obrazyCynki pisze:włącz go niech cyka i będziesz po tym wiedział które to pudełko konkretnie.

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(