Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Poskladalem serduszko w mojej "Zosi" 2.2GT '91 (byl rozebrany tylko do stopnia demontarzu glowicy) i.... nie chce zapalic mysle, ze to cos z rozrzadem bo gdy go "krece" to chodzi jak pralka = dez oporu jakby bez swiec. Wiaze sie z tym jeszcze jedna rzecz, mianowicie jak oddalem glowice do planowania to naj prawdopodobniej fachowcy kolo na pasek przykrecili mi w innej pozycji anizeli bylo wczesniej... Jesli moglby mi ktos cos poradzic to bede dozgonnie wdzieczny.
pozdrowionka
Najprawdopodobniej zle masz kolo założone.
na kole są 4 otwory i 4 oznaczenia:1-4
Koło powinno byc tak , zeby 1 była nad bolcem wychodzącym z wałka rozrządu wyznaczającym polozenie. Po założeniu przekręc lekko silnikiem,ale nie za pomocą rozrusznika tylko najlepiej kluczem. Nie wiem czy zawory sie mijają, a poco narobic sobie wiecej kłopotu.
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
nawiazujac do odp. Mih-a zaczalem zastanawiac sie nad tym jak moge nie miec sprezania??? glowica przeszla planowanie i probe szczelnosci - blok zostal dokladnie wypolerowany - zalozylem oczywiscie nowa uszczelke a colosc zostala dokrecona odpowiednimi momentami. Rzecz jasna swiece sa na miejscu. Wiec bardziej przychylam sie do teorii skorpiona... jutro sprobuje i podziele sie wrazeniami. Jesli ktos ma jakies sugestie to sa one mile widziane.
pozdrowionka
dokładnie tak jak pisze Skorpion - ustaw dobrze koło na wale i pasek rozrządu. NIE KRĘC ROZRUSZNIKIEM!!! Obyś nie pogiął już popychaczy bo bedzie remont od nowa.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam (mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
A no koniec sprawdz rzecz najczestsza - ustawienie aparatu zaplonowego w/g znacznika, bo zakladam, ze rozrzad juz sprawdziles czy jest na swoim miejscu ustawiony. Zbyt duze odchylenie nie pozwoli Ci odpalic. No i sprawdz bledy w ECU - czasmi moze wskazac kierunek, gdzie jest problem.
Ha Ha Ha Mih - u. Jest sprawa oczywista, ze miales racje z tym sprezaniem wiec nie musisz byc opryskliwy a tak w ogole to moze wiesz jak rozwiazac (lub ktos z forumowiczow) problem przestawienia rozrzadu bo mam z tym sporo problemow a silniczek wciaz chodzi jak od "pralki