Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
zegary
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zegary
pewnie ;P mnie to leży ;p jakby co to pisz na priv bo zaś nas będą chcieli zlinczować że giełda jest w innym dziale.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Re: zegary
Ordnung muss seinSam pisze:... bo zaś nas będą chcieli zlinczować że giełda jest w innym dziale.

Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v


- wujeksex
- Posty: 1394
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: zegary
Sam pisze:ja założyłem licznik z 2.5 do 2.0
Dlatego, że na obrotomierz podawane są impulsy z modułu zapłonowego. 2.0 podaje 4 impulsy na obrót, a 2.5 podaje 6 impulsów na obrót, stąd właśnie nieliniowe przekłamanie.Sam pisze:Oszukuje mi obrotomierz, co najśmieszniejsze to jeszcze wydaje mi się że nie liniowo. Mianowicie wolne obroty wskazuje mniej więcej poprawnie czym większe tym więcej oszukuje
O ile przy niskich obrotach nie ma tak wielkiej różnicy, tak przy wyższych różnica będzie ogromna - przy 3000 obrotomierz będzie wskazywał 2000, przy 5000 wskaże 3333.
Co do wskaźnika ciśnienia oleju nie mam pojęcia czemu Ci nie działał.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but

Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zegary
znaczy ja kiedyś czytałem gdzieś na tym w 2.5 były dwa rodzaje czujników ciśnienia oleju chyba od 96 roku (nie jestem pewny czy nie 95) i wówczas wraz z licznikiem inny czujnik ciśnienia jest.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zegary
To jeszcze może w kwestii rozwiązania kompletnych zagadnień z tematu sygnałów do liczników w proboszczach proszę o info, jaki zakres oporności ma pokazywać czujnik ciśnienia oleju przy minimum i maximum i jak to się ma do temperatury tego oleju.
Jeszcze pytanie mam, w jakim położeniu macie przy normalnej jeździe wskazówkę na wskaźniku temperatury po rozgrzaniu silnika? U mnie jest tak ok 70-80%. Wyhylenie 80% jest przy temperaturze silnika ok. 100 st. C. Nie wiem czy to jest dobrze czy np. powinno przy 100 st. wyhylać się już na maksa?
Pozdrawiam.
Jeszcze pytanie mam, w jakim położeniu macie przy normalnej jeździe wskazówkę na wskaźniku temperatury po rozgrzaniu silnika? U mnie jest tak ok 70-80%. Wyhylenie 80% jest przy temperaturze silnika ok. 100 st. C. Nie wiem czy to jest dobrze czy np. powinno przy 100 st. wyhylać się już na maksa?
Pozdrawiam.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: zegary
Czujnik oleju: 20 omów na biegu jałowym.
Czujnik temperatury płynu: 1150 omów przy 20°C i "stopniowo maleje przy nagrzewaniu silnika".Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zegary
OkRobert pisze:Czujnik temperatury płynu: 1150 omów przy 20°C i "stopniowo maleje przy nagrzewaniu silnika".

Z temperatury wrzenia płynu która wynosi ok. 130 st. wnioskuję że jest ok. ale się chciałem upewnić bo załączenie wentylatora na chłodnicy nastepuje przy ok. 100 st. C (mierzone na bloku obok czujnika). W tym momencie wskaźnik temperatury znajduje się na wysokości ok 80% właśnie. Z tego co wywnioskowałem wskoczenie wskazówki na czerwoną kreskę powinno nastąpic przy ponad 120 st. C
Pozdrawiam.
Temat w końcu rozwiązałem dzięki koledze "Samowi". Okazało się, że problemem był nieprawidłowy model licznika po pierwsze a powodem braku działania poziomu paliwa było uszkodzenie wskaźnika (chyba jakieś zwarcie na cewce).
Po podłączeniu prawidłowego licznika wszyskie kontrolki mi działają nawet ciśnienie oleju


Pozdrawiam.
P.S. Jeszcze co do tego nieszczęsnego licznika to jakby ktoś miał rozpiskę kontrolek dla zegarów 2.0 i 2.5 to będę wdzieczny bo zauważyłem, że są różnice.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Angello2135
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-10-22 18:09
- Samochód: Czerwony Probo 2.0 16V
- Lokalizacja: Wieluń
Re: zegary
Witam podpinam sie pod temat z zegarami
Mam problem nie świeci mi kontrolka na zegarze Fuel Cutout Indicator(Wyłącznik wskaźnika paliwa) gdy przekręcam kluczyk w pozycje 'ON ' w Probe 2.0 94r.
Co może być nie tak .Probe odpala bardzo fajnie ale ta kontrolka się nie świeci. Gdzie szukać przyczyny niesprawności.?
Proszę o pomoc

Mam problem nie świeci mi kontrolka na zegarze Fuel Cutout Indicator(Wyłącznik wskaźnika paliwa) gdy przekręcam kluczyk w pozycje 'ON ' w Probe 2.0 94r.
Co może być nie tak .Probe odpala bardzo fajnie ale ta kontrolka się nie świeci. Gdzie szukać przyczyny niesprawności.?
Proszę o pomoc


- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: zegary
A żaróweczkę od tej kontrolki kolega sprawdzał



był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: zegary
Czytając watek doszedłem do wniosku, że można w II gen. GT można zamontować licznik 2.0 bez problemu - z tym że wskazania poziomu oleju, temp. czy innych ( poza oczywistymi obrotami i prędkością ) mogą się znacznie różnić od rzeczywistych ...
Czy dobrze rozumuję ? Mam licznik do kupienia za grosze ale od 2.0 a potrzebuję go do eksperymentów - więc czasem chciałbym go zamontować do mojego GT w celu sprawdzenia np. jakiegokolwiek ruchu wskazówek lub podświetlenia.
Proszę o info osób zorientowanych .
Czy dobrze rozumuję ? Mam licznik do kupienia za grosze ale od 2.0 a potrzebuję go do eksperymentów - więc czasem chciałbym go zamontować do mojego GT w celu sprawdzenia np. jakiegokolwiek ruchu wskazówek lub podświetlenia.
Proszę o info osób zorientowanych .
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

- Angello2135
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-10-22 18:09
- Samochód: Czerwony Probo 2.0 16V
- Lokalizacja: Wieluń
Re: zegary
Sprawdzałem jest dobra .Ale wiem juz dlaczego nie świeci.A mam pytanko czujnik od temp. wody ten co na zegarze pokazuje sie zawiesił w jednej pozycji poniżej N jak jest nazwa 'NORMAL' po podgrzaniu go zapalniczką wskazówka ledwo wskoczyła na N a nie do końca skali.Czemu tak jest czy jest nie dobry? Czy da sie kupic nowy lub uzywany ale dobry ?A wogole to potrzebuje zapasowej zaróweczki do kontrolek w zegarach cała z tym plastykowym uchwytem?.Pozdrawiam 

- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zegary
tygrysex potwierdzam - poza tymi różnicami liczniki pasują jeśli chodzi o kontrolki to wszystko świeci prawidłowo, ja mam zamontowany z 2.5 w swoim 2.0 wymieniłem tylko blok od oleju bo nie pokazywał wcale- prędkość pokazuje dobrze oszukuje mi tylko obrotomierz
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: zegary
-- oryginalny post 14 sierpnia 2010, o 11:57 --
Dzięki z info Sam - w takim razie licznik będzie na dniach i zaczynam eksperymenty
-- dodano 17 sierpnia 2010, o 21:13 --
Potrzebny jest maleńki magnes / kawałek folii magnetycznej - na tyle mały aby umieścić go na wskazówce obrotomierza. Ktoś ma pomysł gdzie tego szukać ?
Dzięki z info Sam - w takim razie licznik będzie na dniach i zaczynam eksperymenty

-- dodano 17 sierpnia 2010, o 21:13 --
Potrzebny jest maleńki magnes / kawałek folii magnetycznej - na tyle mały aby umieścić go na wskazówce obrotomierza. Ktoś ma pomysł gdzie tego szukać ?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zegary
na lodówce
- w przylepach do lodówki montują takie cudo 


Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zegary
Cały licznik składa się z 3 modułów wskazówkowych 
Na pierwszym są poziom paliwa i temperatura, na drugim prędkościomierz i obrotomierz, na trzecim ładowanie i ciśnienie oleju.
Ja na początku ten licznik co miałem to oznaczenia modułów miałem 005 a teraz mam od Sama 001 więc pewnie 002, 003 i 004 też są w zależności od wersji.
Wskazanai temperatury też się różnią w modelach od 2.5 i 2.0 bo mnie wskaźnik w liczniku od 2.5 źle pokazywał temperaturę czyli w module 005 a teraz jak mam 001 to temperaturę mi pokazuje dobrze. Ciśnienie oleju też pokazuje mi dobrze a było źle ale to jest spowodowane chyba rodzajem tego czujnika ciśnienia oleju.
Natomiast nie rozumiem jakim cudem temperature mi pokazywało źle skoro są takie same czujniki w silnikach 2.0 i 2.5. Pozatym patrząc na kontrolki to też są różnice w 2.0 i 2.5 bo są niektóre pozamieniane.
"Angelo2135" sądząc po tym co napisałeś najprawdopodobniej możesz mieć zwarcie na cewce wskaźnika bo ja miałem podobny objaw przy wskaźniku poziomu paliwa. Tylko że u mnie wskazówka szybowała na maksa. Albo druga możliwość to taka, że właśnie masz zy moduł. Najprawdopodobniej z licznika 2.5
Moim zdaniem całe problemy ze wskazaniami liczników w proboszczach wzięły się z tego, że goście sprzedajac auto z dużym przebiegiem szukali licznika z mniejszym i nie patrzyli na wersję i podmieniali. Potem się okazuje, ze kupuje się auto z przebiegiem 300.000 i podmienionym licznikiem na 90.000
z innej wersji probasa i jest jazda ze wskazaniami parametrów.

Na pierwszym są poziom paliwa i temperatura, na drugim prędkościomierz i obrotomierz, na trzecim ładowanie i ciśnienie oleju.
Ja na początku ten licznik co miałem to oznaczenia modułów miałem 005 a teraz mam od Sama 001 więc pewnie 002, 003 i 004 też są w zależności od wersji.
Wskazanai temperatury też się różnią w modelach od 2.5 i 2.0 bo mnie wskaźnik w liczniku od 2.5 źle pokazywał temperaturę czyli w module 005 a teraz jak mam 001 to temperaturę mi pokazuje dobrze. Ciśnienie oleju też pokazuje mi dobrze a było źle ale to jest spowodowane chyba rodzajem tego czujnika ciśnienia oleju.
Natomiast nie rozumiem jakim cudem temperature mi pokazywało źle skoro są takie same czujniki w silnikach 2.0 i 2.5. Pozatym patrząc na kontrolki to też są różnice w 2.0 i 2.5 bo są niektóre pozamieniane.
"Angelo2135" sądząc po tym co napisałeś najprawdopodobniej możesz mieć zwarcie na cewce wskaźnika bo ja miałem podobny objaw przy wskaźniku poziomu paliwa. Tylko że u mnie wskazówka szybowała na maksa. Albo druga możliwość to taka, że właśnie masz zy moduł. Najprawdopodobniej z licznika 2.5
Moim zdaniem całe problemy ze wskazaniami liczników w proboszczach wzięły się z tego, że goście sprzedajac auto z dużym przebiegiem szukali licznika z mniejszym i nie patrzyli na wersję i podmieniali. Potem się okazuje, ze kupuje się auto z przebiegiem 300.000 i podmienionym licznikiem na 90.000

Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: zegary
Wydaje mi się że są mniej kosztowne sposoby cofania licznika niż jego wymiana ;P aczkolwiek przy takowych zabiegach należy pamiętać że licznik jest dość delikatnym urządzeniem ;P wiec jak ktoś z łapami do łopaty chce bawić się w zmniejszanie przebiegu może go uszkodzić. Z tego mogą się brać różne anomalie choć oczywiście mogą być inne powody.
Co do oznaczeń tych modułów to o ile pamiętam są one oznaczane na foli cyferblatu - więc mogą one oznaczać wersje właśnie tej folii. Co do kontrolek racja są różnice w wyglądzie symboli i możliwe że rozmieszczeniu ale jak pisałem że licznik pasuje chodziło mi głownie o to że podłączasz inny licznik i wszystko świeci tak jak powinno ;P.
Co do oznaczeń tych modułów to o ile pamiętam są one oznaczane na foli cyferblatu - więc mogą one oznaczać wersje właśnie tej folii. Co do kontrolek racja są różnice w wyglądzie symboli i możliwe że rozmieszczeniu ale jak pisałem że licznik pasuje chodziło mi głownie o to że podłączasz inny licznik i wszystko świeci tak jak powinno ;P.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zegary
-- oryginalny post 2010-08-20 12:25 --
W moim przypadku pewnie kręcili licznik i go spierniczyli to kupili od innej wersji i wsadzili bo moze był tańszy a nie sprawdzili że są różnice. Zresztą w moim przypadku to qiększość była skopana jak kupowałem Probasa nie wspominając że na maksa jest pokopane w instalacji elektrycznej. No ale to jest tak jak jak się człowiek napali na zakup ukochanego autka
-- dodano 2010-08-20 12:29 --

W moim przypadku pewnie kręcili licznik i go spierniczyli to kupili od innej wersji i wsadzili bo moze był tańszy a nie sprawdzili że są różnice. Zresztą w moim przypadku to qiększość była skopana jak kupowałem Probasa nie wspominając że na maksa jest pokopane w instalacji elektrycznej. No ale to jest tak jak jak się człowiek napali na zakup ukochanego autka

-- dodano 2010-08-20 12:29 --
Zawsze mozna odłupać z większego magnesu mniejszy kawałeczek poprzez przywalenie młotkiem w większy kawałek i pozbieraniu małych kawałeczkówSam pisze:na lodówce- w przylepach do lodówki montują takie cudo

Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: zegary
Różnice wskazań mogły więc wynikać choćby z innego napięcia dochodzącego do licznika.bogdano pisze:nie wspominając że na maksa jest pokopane w instalacji elektrycznej.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zegary
No ale podpiąłem inny licznik i pokazuje dobrze to jakim cudem inne napięcie mi mogło dochodzić do licznika?Robert pisze: Różnice wskazań mogły więc wynikać choćby z innego napięcia dochodzącego do licznika.
Z pokopaną instalacją chodzi mi o inne rzeczy, np namieszane w instalacji sterowania wentylatorem chłodnicy, kompresorem klimy itp.
Pozdr
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: zegary
Może po prostu masz równie "pokopany" ten poprzedni licznik?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
Mam pytanie odnośnie różnicy w zegarach europejskich a kanadyjskich. Po pierwsze założyłem teraz kanadyjski i check engine w ogóle nie świeci a w EU świeci. Kontrolki od ABS w kanadyjskim chyba nie ma, jest "Anti Lock", "Anti Thief " i "Fuel Cutout" Co one w ogóle oznaczają w stosunku do EU tzn które odpowiadają którym, dodam że świecą wszystkie przed zapaleniem i później gasną, kolejna rzecz, wydaje mi się że nie działa zegar od poziomu paliwa ale rezerwa świeci
i ostatnia rzecz zegar od ciśnienia oleju na zapłonie jest na samej górze, prawie pionowo a jak zapalę silnik to opada jak na wyciągniętym kluczyku. Reszta chyba działa prawidłowo i czym to może być spowodowane? Dodam że na EU wszystko działa jak talala 


Re: zegary
protip: slownik
antilock - abs
anti theft - alarm
fuel cutout - odciecie wachy
antilock - abs
anti theft - alarm
fuel cutout - odciecie wachy
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
czyli abs działa jak należy, poducha, alarm, i odcięcie też ale check engine w ogóle nie świeci a w tamtym świeci i gaśnie, jak można sprawdzić czy działa w ogóle ta kontrolka? wystarczy odpiąć wtyczkę np. od VRIS? Czy nie?
Ostatnio zmieniony 2012-07-27 22:54 przez MatiLP640, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: zegary
protip2: sprawdz zarowke
a najprosciej bedzie odpiac wtyczke od przeplywomierza
a najprosciej bedzie odpiac wtyczke od przeplywomierza
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
ok, to sprawdzę to
a żarówka jest ok bo zakładałem różne które gdzieś indziej działają 

