No właśnie dziś mnie naszło żeby sprawdzać

oto obserwacje:
Szybko temperatura spadła do około 6C, dalej to już była walka, najniższa temperatura jaką udało mi się uzyskać to było 4.07C, generalnie w warunkach ruchu miejskiego temperatura wahała się między 4.5C a 5.5C .
Warunki pomiaru: temperatura na zewnątrz 25C w cieniu, na trasie spadła do 23C, czujnik termometru wsadzony około 5cm w środkowy wylot. Na początku mierzyłem przy wentylatorze włączonym na I biegu, ale potem zauważyłem że temperatura jest niższa na II biegu.
Martwi mnie inny problem, gdy auto postoi trochę z ciepłym silnikiem to potem temperatura powietrza przy wyłączonej klimie jest o 5-7C wyższa od temperatury zewnętrznej

(jak zaczynałem testy to leciało powietrze o temperaturze 32C

)
Ciekawi mnie czy jest to spowodowane po prostu nagrzewaniem się karoserii i dolotu powietrza czy nagrzewnica częściowo grzeje ?
Zauważyłem też pozytywne zjawisko, po wyłączeniu klimy powietrze utrzymywało temperaturę około 15-18 C przez okres około 10 min
