
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
POTRZEBNY SCHEMAT
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Postaram się poprawic w najbliższym czasie 

„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
odgrzeję kotleta.
Pilnie potrzebuję schemat do probe gt
ewentualnie chociaż oznaczenia pinów w kompie. Mógł by ktoś podrzucić?
Pilnie potrzebuję schemat do probe gt
ewentualnie chociaż oznaczenia pinów w kompie. Mógł by ktoś podrzucić?
Mazda 323f 2.2T
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Opisy wtyczek (w tym od kompa) znajdziesz w wątku "dziwne wtyczki".
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Witam,
mam prośbę. potrzebuje kompletne schematy i opisy elektryki do probe 2.2 turbo. Kostki, przekaźniki itp...gdzie się znajdują....wszystko z prądem...
Jestem "nowy" w świecie probe a powiem że auto mi się spodobało to kupiłem za grosze z myślą o odrestaurowaniu i odnowieniu. Ponieważ mam rodzinę to będzie jednak trochę trwało i nie ukrywam że co mogę to sam chcę zrobić przy tym samochodzie.
Konkretnie chodzi mi sterowanie pasami zapinania...w ogóle nie działają tylko świeci kontrolka...,
reflektory mi się nie zamykają...tylko po odpięciu klemy i ponownym założeniu...
i przy kostkach do radia też mam namięszane....
poprzedni właściciel nieźle zajechał samochód pod tym względem...
są też mostki na bezpiecznikch tych obok akumulatora.....
też potrzebuje schematy co od czego i czym steruje dany przewód...gdzie powinien być prąd a gdzie nie....
Czytałem też że wymagacie aktywności na forum czego niestety nie mogę zapewnić ze względu na brak czasu...rodzina, praca i samochód też pochłąnia czas.... ile będę mógł tyle się pojawię.
Jeśli możeci to pomóżcie:)
z góry dziękuję za pomoc...
mam prośbę. potrzebuje kompletne schematy i opisy elektryki do probe 2.2 turbo. Kostki, przekaźniki itp...gdzie się znajdują....wszystko z prądem...
Jestem "nowy" w świecie probe a powiem że auto mi się spodobało to kupiłem za grosze z myślą o odrestaurowaniu i odnowieniu. Ponieważ mam rodzinę to będzie jednak trochę trwało i nie ukrywam że co mogę to sam chcę zrobić przy tym samochodzie.
Konkretnie chodzi mi sterowanie pasami zapinania...w ogóle nie działają tylko świeci kontrolka...,
reflektory mi się nie zamykają...tylko po odpięciu klemy i ponownym założeniu...
i przy kostkach do radia też mam namięszane....
poprzedni właściciel nieźle zajechał samochód pod tym względem...
są też mostki na bezpiecznikch tych obok akumulatora.....
też potrzebuje schematy co od czego i czym steruje dany przewód...gdzie powinien być prąd a gdzie nie....
Czytałem też że wymagacie aktywności na forum czego niestety nie mogę zapewnić ze względu na brak czasu...rodzina, praca i samochód też pochłąnia czas.... ile będę mógł tyle się pojawię.
Jeśli możeci to pomóżcie:)
z góry dziękuję za pomoc...
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Heh...kkmcihas pisze:Czytałem też że wymagacie aktywności na forum czego niestety nie mogę zapewnić ze względu na brak czasu...rodzina, praca i samochód też pochłąnia czas.... ile będę mógł tyle się pojawię.

schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas...

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
OLEY rozwaliłeś mnie tym stwierdzeniemOLEY pisze:Jedź do serwisu, tam stracisz mniej czasu niż wchodząc tutaj i czekając, aż ktoś wrzuci
schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas...


„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Dopisuje się jako drugi bo samo HEHE nie miało sensu - popieram kolegęPrezes pisze:OLEY rozwaliłeś mnie tym stwierdzeniemOLEY pisze:Jedź do serwisu, tam stracisz mniej czasu niż wchodząc tutaj i czekając, aż ktoś wrzuci
schematy, czego niestety ludzie nie mogą Ci zapewnić ze względu na brak czasu... rodzinę, pracę,
no i samochód, który również każdemu pochłania czas...![]()
!

- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Już mnie nic tu nie zdziwi.......
Ale na zarejestrowanie się był czas ????? Jeszcze gorący post a już tak ogromna prośba a po uzyskaniu brakującej wiedzy za dzień lub dwa będzie SPRZEDAM FP ................. itd dobre nie powiem !!!!!!!!!!!!!!! Słuszna uwaga PREZIA 


był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Schematy są w strefie - jeśli ktoś naprawdę chce, to odsyłacz znajdzie na forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Ale żeby znaleźć odsyłacz, to najpierw trzeba znaleźć czas...



[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
wiecie co...jesteście beznadziejni....
i Wy się nazywacie "F... P.. klub polska" -porażka. Byłem w innym klubie mając samochód innej marki, znam kilka klubów zaprzyjaźnionych ale takiej porażki jak u Was nigdzie nie spotkałem....zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
widocznie pomyliłem kluby.......
i Wy się nazywacie "F... P.. klub polska" -porażka. Byłem w innym klubie mając samochód innej marki, znam kilka klubów zaprzyjaźnionych ale takiej porażki jak u Was nigdzie nie spotkałem....zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
widocznie pomyliłem kluby.......
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
W obydwie strony. Zwykle jedni pomagają drugim i vice versa.kkmcihas pisze:zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
Ty wpadasz i mówisz "pomóżcie mi, a ja Was potem oleję bo nie mam na nic czasu".
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Napisałem wcześniej, że jeśli zechcesz, to znajdziesz zrarowane schematy. W innym wątku masz położenie i wygląd wtyczek. Więcej nie mogę pomóc, ze względu ma brak czasu - sam doskonale rozumiesz: rodzina, praca, samochód, przyjaciele, forum i jego użytkownicy, którzy zwrócą innym z nawiązką zainwestowany w nich czas, więc naprawdę szkoda mi go trwonić dla dzieci neostrady.
OLEY serio Ci pisał - jedź do elektryka i mechanika, bo grzebiąc sam, nawet ze schematami, stracisz bez sensu masę czasu. Tak samo czytając bezsensowne rady beznadziejnych użytkowników forum.
OLEY serio Ci pisał - jedź do elektryka i mechanika, bo grzebiąc sam, nawet ze schematami, stracisz bez sensu masę czasu. Tak samo czytając bezsensowne rady beznadziejnych użytkowników forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Wiesz co? Sam jesteś beznadziejny...kkmcihas pisze:wiecie co...jesteście beznadziejni....
Ty się nazywasz "kkmcihas" - porażka.kkmcihas pisze:Wy się nazywacie "F... P.. klub polska" -porażka.
kkmcihas pisze:Byłem w innym klubie mając samochód innej marki, znam kilka klubów zaprzyjaźnionych ale takiej porażki jak u Was nigdzie nie spotkałem....

Jestem (a nie jak u Ciebie, że: "byłem") w innych klubach, znam wiele
(nie tylko kilka, jak Ty) klubów, ale takiej porażki jak Ciebie, to nigdzie nie spotkałem...
Zwykle klubowicze pomagają, ale osobom, które zasługują na tę pomoc...kkmcihas pisze:zwykle klubowicze są pomocni.....i potrafią pomóc....
I potrafią pomóc, gdy tylko widzą, że temu, który tej pomocy potrzebuje, naprawdę zależy,
a nie pitolą tu o braku czasu...

Najzwyczajniej TAK!!!kkmcihas pisze:widocznie pomyliłem kluby.......
Jedź do serwisu i tam im nawytykaj, jak śmią zwać się serwisem, bo przecież serwis powinien
Ci serwisować auto... ( ZA DARMO!!!!!!)
A najlepiej, to sprzedaj Probe i kup sobie auto marki takiej, jak w klubach, gdzie miałeś naiwnych
przyjaciół, co to zawracali sobie d... o każdej porze dnia i nocy, żeby Ci pomóc.
Ciekawe dlaczego do nich teraz nie należysz... Bo masz inne auto? Taki z Ciebie klubowicz?

Jesteś chłopie słabiutki, jeśli wydaje Ci się (a wydaje Ci się!!!), że kluby istnieją dla takich, jak Ty.
Jak dorośniesz (rozumem) do tego, to wtedy zapraszamy.

I tak, jak napisał Robert:
Żegnam.Robert pisze:użytkownicy, którzy zwrócą innym z nawiązką zainwestowany w nich czas, więc naprawdę szkoda mi go trwonić dla dzieci neostrady.
A w ogóle, to:


[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- brolly72
- Posty: 74
- Rejestracja: 2011-06-23 14:13
- Samochód: 2.2 turbo GT 91r. Black
- Galeria: viewtopic.php?t=19219
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Schemat instalacji elektrycznej
Siemka , wiem ze jestem nowy ale potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do Probka 2.2 turbo GT z 91r. prosze o wyslijcie mi jakis schemat ktory bedzie pomocny gdyz za chiny nie moge dojsc do tego ktory gdzie kabel podlaczyc i do czego jest bo dzialaja mi tylko halogeny , dlugie czy mijania do jazdy dziennej mi nie dzialaja nawet lampy sie nie podnosza(silniczki zdrowe) a wymienilem wszystkie bezpieczniki i przekazniki jak cos o skype Brolly72 z gory dziekuje za pomoc
spoko Robert nastepnym razem bede dokladniej czytal tematy.Poczytalem wczesniejsze watki/posty i znalazlem to czego szukalem ;]
spoko Robert nastepnym razem bede dokladniej czytal tematy.Poczytalem wczesniejsze watki/posty i znalazlem to czego szukalem ;]
Ostatnio zmieniony 2011-07-12 18:00 przez brolly72, łącznie zmieniany 2 razy.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
[r]W przyszłości zwróć uwagę, w dziale której generacji piszesz, bo przecież nie chodzi o to, by znaleźć pierwszy lepszy temat, a pasujący. 
Przejrzyj poprzednie strony wątku, do którego trafił teraz Twój post, to znajdziesz odsyłacz do spakowanych schematów.[/r]

Przejrzyj poprzednie strony wątku, do którego trafił teraz Twój post, to znajdziesz odsyłacz do spakowanych schematów.[/r]
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- glodzillaryki
- Posty: 116
- Rejestracja: 2011-06-23 16:33
- Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
- Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
-- oryginalny post 2011-07-23 15:45 --
ludzie jak czytam jaką chec pomocy macie nowym na tym forum to sie nie dziwie ze słabo sie ono kreci
postaram sie wrzucic tu pare schematów
-- dodano 2011-07-23 15:54 --
nie jest to wszystko co potrzebne niestety ale reszte sie wynajdzie
w sieci 
ludzie jak czytam jaką chec pomocy macie nowym na tym forum to sie nie dziwie ze słabo sie ono kreci

-- dodano 2011-07-23 15:54 --
nie jest to wszystko co potrzebne niestety ale reszte sie wynajdzie


- Załączniki
-
- FORD PROBE 1989.pdf
- (788.86 KiB) Pobrany 177 razy
... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Z tym ''kręceniem'' to zależy jak kto co odbiera, a co do tej pomocy to cóż.. widzisz - Ty jesteś chętny do dzielenia się swoją wiedzą z innymi, inni rejestrują się tu tylko po to jak im się auto zepsuje i potrzebują pomocy ''na gwałt'' a jeszcze inni uważają, że wszystko co mogło zostac napisane o Probe jest już na forum i odsyłają do szukajki.. A propos schematów, był kiedyś jakiś kolega na Forum, który udostępnił publicznie serwisówkę, ale i tak już pewnie linki wygasły.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- glodzillaryki
- Posty: 116
- Rejestracja: 2011-06-23 16:33
- Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
- Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
no cóż masz racje
z tylu tu zarejestrowanych to stosunkowo malo sie udziela co nasuwa pewne podejrzenia ze
zagoscili tu raz czy dwa po jakis schemacik
no ale.... z drugiej strony tak to w wiekszosci sie pewnie zaczyna
od grzebania w necie w poszukiwaniu czegos tam
tak czy inaczej to raczej ciezko cos wyszperac nawet na forum

hmmm i jak ktos uwaza ze jest tu juz wszystko to bardzo sie myli
dział schematy to koszmar
instrukcje obsługi, schemati itp
osobiscie zastanawiam sie nan nowym watkiem
pliki do pobrania w pdf-ach w którym by było cos do wzbogacenia wiedzy o silniku elektryce itd- ale...... przydało by sie cos konkretnie do forda a z tym ciezko
no ale jak sie nagromadzi to moze by sie to przydało innym
chociaz..... własciwie po co zakładac nowy wątek skoro mamy instrukcje ,mamy schematy
w których nic nie ma






tak czy inaczej to raczej ciezko cos wyszperac nawet na forum


hmmm i jak ktos uwaza ze jest tu juz wszystko to bardzo sie myli



osobiscie zastanawiam sie nan nowym watkiem






... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .
- FFLORO
- Posty: 57
- Rejestracja: 2011-10-05 16:40
- Samochód: był Ford Probe GT Mk1 2.2 Turbo
- Galeria: viewtopic.php?t=20129
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
No niestety zgadzam się z kolegą wyżej...Przyznam szczerze, że spędziłem trochę czasu na forum, szukałem, ale schematy które udało mi się znaleźć są albo złej jakości sprzed ładnych paru lat, albo np do GT 89-91, co w moim przypadku gdy mam I gen. z 93r może robić znaczną różnicę...Problem mam taki - Probek nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie świecą się żadne kontrolki, działają światła mijania, ale np. kierunki już nie. Logicznym wg. mnie wnioskiem jest to, że część elektryki po prostu odmówiła posłuszeństwa, lecz przydałyby się schematy elektryczne, jakiekolwiek związane z odpaleniem silnika GT 92/93r I gen...Posiada ktoś może ich skany i może je tu wrzucić? Z góry dzięki za pomoc
niestety potrzebne w trybie pilnym... -.-

był Ford Probe GT Mk1 2.2 Turbo 1993r...cudowne auto
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Chyba najwyższa pora przestać wierzyć w baśnie zapisane w dowodzie rejestracyjnym i rozkodować VIN. To nie bolico w moim przypadku gdy mam I gen. z 93r może robić znaczną różnicę

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Wiele osób w Szczecinie posiada serwisówkę do rocznika 1992.FFLORO pisze:Lokalizacja: Szczecin
Tak, jak napisał Eli, 1993 rok to na 100% nie ten dział.

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Eli pisze:Chyba najwyższa pora przestać wierzyć w baśnie zapisane w dowodzie rejestracyjnym i rozkodować VIN. To nie boli

Racja.Robert pisze:Wiele osób w Szczecinie posiada serwisówkę do rocznika 1992.
FFLORO - umówmy się na jakiś dzień i spróbujemy rozwiązać problem. Oczywiście problem nieodpalania, bo problem rocznika, to nie problem.


To może być błahostka.
Oczywiście mogą też być popalone wiązki, wtedy na nic schematy. Najprościej będzie wymienić całe wiązki, a nie bawić się w sztukowanie przewodów.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
A że tak się zapytam - bezpieczniki sprawdziłeś? zwłaszcza te koło akumulatora?
Może trochę więcej danych:
- czy jest iskra
- czy pracuje pompa paliwa? - bezpiecznik w bagażniku
Brak kontrolek świadczy o braku zasilania na tablicy, a kto wie czy nie również sterownika wtrysku.
Opisz co się stało że przestał odpalać?
Może trochę więcej danych:
- czy jest iskra
- czy pracuje pompa paliwa? - bezpiecznik w bagażniku
Brak kontrolek świadczy o braku zasilania na tablicy, a kto wie czy nie również sterownika wtrysku.
Opisz co się stało że przestał odpalać?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-08-03 17:15
- Samochód: Ford Probe I, vw new beetle, suzuki grand vitara 2008r
- Galeria: viewtopic.php?t=19374
- Lokalizacja: Pisarzowice koło Bielska
Re: POTRZEBNY SCHEMAT
Witam czy moze mi ktos wysłac na meila schemat instalacji elektrycznej?? mó meil to pplawny@wp.pl z góry dzieki za pomoc
Xenia