No to jak masz kogoś w czym problem... Weź jeden kabel lekko odizoluj podłącz miernik Na zakresie DC i AD pomierz. Jeżeli ani na jednym ani na drugim nie ma 14,5 a ta wartość zmienia się wraz z podnoszeniem obrotów silnika (zmniejsza się) to jest prawdopodobnie dobry przewód impulsowy. Niech ten ktoś napisze program zwykłego licznika impulsów dzielonego przez 3 i już ma obrót silnika o 360st teraz do tego dorzucić jednostkę czasu (lub w jednostce czasu zliczyć ile jest impulsów- naturalnie podzielonych przez 3) i masz prędkość obrotową. Wywalasz to na wyświetlacz i gotowe. Odświeżanie natychmiastowe lub np co 0,2s.
Zdecydowanie lepiej by było gdybyś miał oscyloskop aby poszukać ten przewód z impulsami. Miernikiem cyfrowym też dasz radę im wyższe obroty tym bardziej idiotyczne napięcie powinien pokazać (co raz mniejsze na zakresie AC). AC najlepiej pokazuje dla 50hz natomiast DC dla 7 Hz tak więc jakoś na pewno go znajdziesz. Niech ci powie ktoś bardziej obeznany w 2 gen który to przewód i z głowy
			
			
									
						
										
						Podświetlenie zegarów - zmiana koloru
- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
- TYGRYSEX
 - Posty: 1713
 - Rejestracja: 2008-03-19 15:25
 - Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
 - Galeria: viewtopic.php?t=14841
 - Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
 
Re: Podświetlenie zegarów - zmiana koloru
-- oryginalny post 16 września 2010, o 17:19 --

-- dodano 17 września 2010, o 19:52 --
Niestety podobno lepiej podłączyć się pod sterowanie cewki WN galwanicznie ponieważ owinięcie wokół jednego przewodu WN nie gwarantuje podobno, że sygnał będzie zbierany tylko z jednego przewodu - sygnał może tez być zbierany z przewodu sąsiedniego. Nie jest to regułą ale kolo od tych spraw radzi podłączyć się pod cewkę.
I teraz zonk - cholera jak mam to zrobić ? Do tych pinów się podłączyć na cewce ? Tylko do którego ?
			
			
									
						
							O o o ! O to właśnie chodziadrian_seki pisze:Niech ci powie ktoś bardziej obeznany w 2 gen który to przewód i z głowy
-- dodano 17 września 2010, o 19:52 --
Niestety podobno lepiej podłączyć się pod sterowanie cewki WN galwanicznie ponieważ owinięcie wokół jednego przewodu WN nie gwarantuje podobno, że sygnał będzie zbierany tylko z jednego przewodu - sygnał może tez być zbierany z przewodu sąsiedniego. Nie jest to regułą ale kolo od tych spraw radzi podłączyć się pod cewkę.
I teraz zonk - cholera jak mam to zrobić ? Do tych pinów się podłączyć na cewce ? Tylko do którego ?
  BYŁ : "Srebrna Strzała"  2.5 V6 USA 93'   wersja  SE    LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

			
						BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Re: Podświetlenie zegarów - zmiana koloru
 To prototyp z firmy BSE Tuning, a może już nie ...Do podświetlania wskazówek układzik z diodami smd montowany pod wskazówkę, z tej samej firmy

PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
			
						gg 16101475