czy w silnikach probe robi się szlif
czy w silnikach probe robi się szlif
Chodzi o to czy szlifuje się cylindry ? bo słyszałem że w niektórych japońcach nie robi się szlifu . Robie remont swojego probka i niewiem czy był robiony szlif , czy na tłokach są jakieś wymiary ?
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
tlokow i cylindow nie ma po szlifie, ale...
... mozna tak jak ja:
- szlif walu,
- panewki z mocniejszego materialu,
- cylindry z mocniejszego materialu.
Ma to jednak wade - trzeba modyfikowac rowniez smarowanie cylindrow.
Ogolnie ciezki temat, ale musze podac, ze ja robilem silnik pod turbine, wiec to inna bajka.
... mozna tak jak ja:
- szlif walu,
- panewki z mocniejszego materialu,
- cylindry z mocniejszego materialu.
Ma to jednak wade - trzeba modyfikowac rowniez smarowanie cylindrow.
Ogolnie ciezki temat, ale musze podac, ze ja robilem silnik pod turbine, wiec to inna bajka.
próbowałem pytać w sklepach internetowych i gość odpowiedział że moge zamówić w każdym szlifie.buster pisze:Kurde a ja zmieniałem perścionki i jak sie dowiadywałem w różnych sklepach to nie ma nawet tłoków po szlifie, bo iby tłoki mażna kupić tylko z korbowodami. za to panewki korbowe są.
U mnie akurat nie trzeba było szlifować. I kurcze sam sobie zmieniłem. I dumny jestem
Już niue dam grzebać nikomu w moim silniczku.
Zrobiłem już 10 000km i jest git.
I jestem z siebie dumny
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
W Japoni stal i inne metale są importowane-bo sami nie mają swoich zasobów-więc dlatego tam jest też poniekąd drożej!piotrek pisze:tylko że japońskie pierścienie kosztują wiecej od usa i tojest rużnica japonce 270 zl a usa 150 zl które byś wybrał bo ja bym zamówił te droższe.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/tloczek1.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/tloczek3.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/tloczek4.1.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/tloczek2.gif)
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Strober prawie jest prawda co piszesz. Mimo to istnieje japonska stal.
Sam przesiedzialem sporo czasu na hutach stali w Japonii. Fakt, jest ona na surowcach zagramanicznych, ale o jakosci decyduje proces technologiczny w wiekszym stopniu niz surowiec.
A ze zajmuje sie kontrola jakosci stali, to musze powiedziec ze nie zachwycila mnie ona. Chociaz i tak lepsza niz Koreanska, nie wspominajac o Chinskiej stali.
PS. Sorka za odejscie od tematu
Sam przesiedzialem sporo czasu na hutach stali w Japonii. Fakt, jest ona na surowcach zagramanicznych, ale o jakosci decyduje proces technologiczny w wiekszym stopniu niz surowiec.
A ze zajmuje sie kontrola jakosci stali, to musze powiedziec ze nie zachwycila mnie ona. Chociaz i tak lepsza niz Koreanska, nie wspominajac o Chinskiej stali.
PS. Sorka za odejscie od tematu
Ostatnio zmieniony 2004-09-13 09:19 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.