Red Probe 2.2GL N/A 91'
A więc tak... w tym GL'u miał być silnik ze skrzynią... z wersji GT miałem nim jeździć do dzisiaj, miałem 14 lat jak go dostałem, był to prezent od dziadka ś.p. no cóż... powiem szczerze, że wtedy kompletnie sie nie znałem na samochodach, ale miałem wielkie plany co do tego auta

-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to nawet nie wiem, czy działała, ale auto świetnie sie prowadziło, wszystko działało, oprócz tej klimatyzacji z niczym nie miałem problemów

kilka zdjęć



Wyposażenie:
-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to
Black Probe 2.2 GT Turbo 91'
Historia tego auta jest trochę dłuższa niż wersji GL, był to najtańszy na allegro Probe, kupiłem go wtedy za 1300zł od naszego klubowicza, zapewniał mnie że kielichy, podłoga i progi są w dobrym stanie, tylko jest mała dziurka wielkości 50gr w progu, no więc dobrze... pojechałem po niego wraz z kolegą Brolly72.
Podczas sprawdzania go, wszystko wydawało się ok, wierzyłem mu na słowo, bo przecież to jest klubowicz i by mnie nie oszukał, tylko z tego co mi pisal sprzedający, do wymiany jest tylne zawieszenie i maglownica, zapomniało mu sie wspomnieć, że dmuchawa nie działa, a było -10 na dworzu, ja wtedy miałem 17 lat, więc prowadził kolega, po drodze to mało co nie zamarzliśmy, co chwilę ściągał ręce z kierownicy bo było tak zimno, z tyłu łyse letnie opony, na przodzie tylko zimówki, które sam musiałem przywieźć


po paru dniach zepsuł się rozrusznik, pękł przewód hamulcowy, a podczas wymiany rozrusznika, zobaczyłem zgnite kielichy, podczas wkręcania auta na wyższe obroty żeby załączyło sie turbo non stop spadało kolanko, jazda tym autem była pełna wrażeń że tak powiem, co chilę coś się psuło, lecz ja się nie poddawałem, Probek, więcej czasu stał niż jeździł, miałem 17 lat, chciałem sobie uzbierać pieniądze na jakieś fajne graty do niego, ale co chwile trzeba było coś wymieniać, z alimentów zostawało mi niecałe 300zł miesięcznie to wiadomo, że nic dobrego za te pieniądze nie kupie, kupowałem rzeczy używane, i tylko kilka razy mogłem się nim przejechać, zrobiłem liste rzeczy, które w nim wymieniłem, zobaczcie sami:
W aucie zostało wymienione: (oczywiście przeze mnie wszystko, nie mechaników)
-reflektory przód, lampy tył
-zderzak GL
-błotniki przednie
-drzwi prawe i lewe
-lusterka USA
-fotele CRX
-boczki w drzwiach
-podświetlenie w środku i zegarów na niebiesko
-gałka, mieszek, skrócona dźwignia
-kierownice, wcześniej była z GL, teraz MOMO wraz z nabą
-Felgi wraz z oponami Kumho
-maglownica
-dołożone MBC, i zmieniony dolot na 2.5"
-kolanko dolotu było wymieniane 2 razy, wcześniej fabryczne później AOMA aktualnie FMIC i BOV HKS Style
-Amortyzatory przód i tył + sprężyny obniżające przód Jamex aktualnie Lesjofors przód i tył -3
-wydech razem z końcówką 2 razy wymieniałem a i tak będzie inny
-Stożek + adapter
-sonda lambda
-świece i przewody
-wycieraczki przód razem z ramionami
-daszki przeciwsłoneczne
-dywaniki (bo w ogóle nie było)
-próg plastikowy z prawej strony
-plastiki od obudowy zegarów razem z tą zaślepką na środku deski
-zrobiona dmuchawa
-"śpioch"
-odpalanie z przycisku (starter)
-filtr paliwa x2
-intercooler
-ksenon z przetwornicą
-przeniosłem akumulator na tył
-rozrusznik
-wykładzine z plastikami w bagażniku
-mechanizm pasa elektrycznego z prawej strony
-wcześniej były skrzela, ale jednak usunąłem
-założony oil catch tank wraz z filtrem na odme
-wyrzucona belka
-popielniczka USA
-przełączniki od lusterek, kierunkowskazów, wycieraczek, regulacji zawieszenia
Zdjęcia auta z ogłoszenia:






No i pierwsze dni po sprowadzeniu








felgi Radius R12 Wzmacniane włoska firma, opony Kumho 215/35 a tu kilka zdjęć







zdjęcie wcześniej wspomnianego zawieszenia z tyłu


Później go obniżyłem z przodu o jakieś 3-4 cm. Amortyzatory fabryczne na sprężynach Jamex'a, kupione od Bendka. Fotki








Później zacząłem kombinować jak zrobić, żeby odpalał na przycisk ...no i udało się







A tutaj kilka zdjęć mojego i kolegi Brolly-ego Probe, którego też zaraziłem miłością do tego samochodu




Następnie wziąłem sie za wymiane lusterek

Tylne lampy wymienione i skrócony wydech, który i tak mi sie nie podoba






Tu kilka zdjęć podczas wymiany maglownicy, ciężko było ale z Broll-ym daliśmy rade






zacząłem dolot zmieniać i następne kolanko mi rozerwało więc rure od coolera do przepustnicy zmieniłem i kupiłem nowe kolanko, ale wygląda 100 razy gorzej niż na zdjęciu





Sesja zdjęciowa w garażu podziemnym








Pare zdjęć z wypadku


a tutaj kilka zdjęć podczas naprawy...




"Nowy" zderzak z mojego GL'a co o nim sądzicie ? (na razie tylko 1 zdjęcie )

Zdjęcia z przeszczepu z tego z 89'


Xenon (na razie też tylko 1 zdjęcie)

Kilka zdjęć części, które zamówiłem





Zdjęcia jak jeszcze jeździł






Zdjęcia wakacje 2012r. czyli kiedy ostatni raz coś przy nim robiłem.







Teraz czas na blacharkę, aktualne zdjęcia będę wklejał na stronę główną i na nowych stronach