No sam widzisz,że miałbyś na to kupców to byś zawsze coś tam zarobił a i przysłużył byś w końcu w dobrej sprawie no nie? Jeżeli chodzi o długość progu to te 100cm powinno wystarczyć każdemu ewentualnie dodać do tego z 5cm i luz.To już lepiej jakbyś miał kawałek oryginalnego progu jak bawić się w podawanie stopni wygięcia ,za dużo tam tych kątów jest.W ogóle te progi są zajedwabiście porypane.Ja u siebie zrobiłem na gładko,czyli nie ma tych zagięć/wygięć tylko jest taj fajnie jakby półokrągło.Pomyśl o cenie za taką usługę i pamiętaj,że kupujący musi jeszcze zapłacić za wysyłkę.Czyli,żeby nie było za drogoCBR pisze:Musiałbym mieć idealne wymiary i kąty gięć.
Na początek mógłbym zrobić gięcie na 20 cm blachy, taki wzór.
Jeżeli by pasował do ory. progu to można by robić hurtem
Czy 100 cm to nie za krótki element?
Do tego typu prac dysponuję tylko ocynkiem.
Progi - warsztat, metoda naprawy
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
Heh... widać taki fachman...Lipex pisze:Xandr pisze:Lipex pisze:Witam... Ma ktoś może progi do forda Probe 1?? A może jakaś buda na części?? Chętnie kupie nawet używane progi...
Moich prawie nie ma...
Lipex czy mi się wydaję ?
kupiłeś probaka od fachmana i nie masz progów
No tak jakoś wyszło... te progi... Naprawdę dramat...
muszę coś podratować co by się nie złamał Probasek...
Więc może będzie lepiej jak zezłomujesz tego sparciałego kasztana
...bo, aż włos się jeży...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
-- oryginalny post 2010-11-03 18:34 --
Potrzebny byłby kawałki nie pogięte i nie zjedzone z elementów zaznaczonych na zielono na zdjęciu.
Kawałki około 15cm szerokie.
Zrobiłbym 2 elementy, jeden przypasowany pod drzwi i drugi ten między kołem a drzwiami.
Połączenie ich i spasowanie to juz pikuś.
Widzę że progi są w miarę proste w jedynkach więc profilowanie później będzie łatwiejsze.
-- dodano 2010-11-03 18:39 --
Aha...
Oczywiście nie myślcie że będę na tym zarabiał.
Jeżeli się uda to będę się cieszył
Potrzebny byłby kawałki nie pogięte i nie zjedzone z elementów zaznaczonych na zielono na zdjęciu.
Kawałki około 15cm szerokie.
Zrobiłbym 2 elementy, jeden przypasowany pod drzwi i drugi ten między kołem a drzwiami.
Połączenie ich i spasowanie to juz pikuś.
Widzę że progi są w miarę proste w jedynkach więc profilowanie później będzie łatwiejsze.
-- dodano 2010-11-03 18:39 --
Aha...
Oczywiście nie myślcie że będę na tym zarabiał.
Jeżeli się uda to będę się cieszył
No Probe no problem. Ufff...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
Blacha 0.6-0.7 jest za cienka na progi. Raz że nie ma odpowiedniej sztywności a dwa, spróbuj dobrze pospawać blachę 0,6 ocynkowaną
Blacha minimum 1.0
Blacha minimum 1.0
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
Lisek z blachą 1.0 stal ocynk to już nic później nie wymodelujesz to już jest beton
Max 0,8 poważnie.
Gdyby był to cynk to oczywiście, ale on jest bardziej plastyczny.
Max 0,8 poważnie.
Gdyby był to cynk to oczywiście, ale on jest bardziej plastyczny.
No Probe no problem. Ufff...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
OLEYowóz ma progi z blachy 1mm, wiec jak widać idzie
Nie wspominając o Bydlaku który ma progi z blisko 2mm blachy zrobione
Nie wspominając o Bydlaku który ma progi z blisko 2mm blachy zrobione
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: [K] Progi do probe pierwszej generacji...
Ale po co utrudniać
Mamy dosyć sztywny ocynk na firmie, przez to dekarze nie łapią się że ich rąbiemy na grubości
Mamy dosyć sztywny ocynk na firmie, przez to dekarze nie łapią się że ich rąbiemy na grubości
No Probe no problem. Ufff...
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Ja mam swoje progi dogięte z blachy 1mm i są w miare... przynajmniej nie ma dziur
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Ja mogę ugiąć z 1mm dla mnie to żaden problem
No Probe no problem. Ufff...
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Gnij 1mm co tam najwyżej służej będą gniły bo ma co gnić zanim pęcherz się zrobi
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Ale co gnij?adrian_seki pisze:Gnij 1mm co tam najwyżej służej będą gniły bo ma co gnić zanim pęcherz się zrobi
I dla kogo?
Nie mam ani wzoru, ani klienta.
No Probe no problem. Ufff...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Ja mam w piwnicy wycięte progi. Ale czy to coś da, jeśli nie pozwolę ich przeciąć, bo muszę wsadzić do samochodu ? A wycięte są od przedniego nadkola do końca drzwi...
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Jak w postach z fotkami.
Potrzebowałbym wycinki z miejsc zaznaczonych.
Oczywiście przekrój o szerokości jakieś 20-30cm.
Całe progi też byłyby GIT tylko że skrawki 20-30c pakujesz w karton, płacisz 10 zyla i leci do mnie.
A takie całe progi to jak przyjdą do mnie to będzie cud jak będą miały ory. wymiary i kształt.
Nie wspominając o kosztach przesyłki
Potrzebowałbym wycinki z miejsc zaznaczonych.
Oczywiście przekrój o szerokości jakieś 20-30cm.
Całe progi też byłyby GIT tylko że skrawki 20-30c pakujesz w karton, płacisz 10 zyla i leci do mnie.
A takie całe progi to jak przyjdą do mnie to będzie cud jak będą miały ory. wymiary i kształt.
Nie wspominając o kosztach przesyłki
No Probe no problem. Ufff...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Nie są takie kosmicznie ciężkie i do mnie przyjechały w paczce, całkiem całe. Już nie pamiętam ile to dokładnie kosztowało, ale widać musiało być znośnie skoro się na to zdecydowałem. Poza tym nie wystarczy jeden ?
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Tu nie chodzi o ciężar. Bo z gabarytu by policzyli.
Przesyłka w jedną i drugą stronę
Kolejna sprawa to że niema żadnej deklaracji, że ktoś by chciał i czy jest sens robić próby i marnować czas i pieniądze.
Jak piszesz. Ty masz progi i Ci wystarczą raczej.
A są tacy co nie mają i kleją z byle czego i może tak Im pasi. Nie wnikam.
Mi samo zrobienie i wpisanie programu do maszyny zajmie około dwóch godzin do tego kilka prób i poprawek około godziny.
Tobie pakowanko i koszta przesyłki.
A tu cisza Robert specjalnie wyciął te posty z ogłoszeń i wkleił tutaj by nie umarło.
Jednak umarło
Przesyłka w jedną i drugą stronę
Kolejna sprawa to że niema żadnej deklaracji, że ktoś by chciał i czy jest sens robić próby i marnować czas i pieniądze.
Jak piszesz. Ty masz progi i Ci wystarczą raczej.
A są tacy co nie mają i kleją z byle czego i może tak Im pasi. Nie wnikam.
Mi samo zrobienie i wpisanie programu do maszyny zajmie około dwóch godzin do tego kilka prób i poprawek około godziny.
Tobie pakowanko i koszta przesyłki.
A tu cisza Robert specjalnie wyciął te posty z ogłoszeń i wkleił tutaj by nie umarło.
Jednak umarło
No Probe no problem. Ufff...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Mógłbyś dostać wycinki starych od Eliego
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Oooo...
Tylko pytam: Czy ktoś by reflektował
Tylko pytam: Czy ktoś by reflektował
No Probe no problem. Ufff...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
chętnie dałbym wycinki starych progów, ale ich już prawie nie ma. Dosłownie. I dojadą w formie proszku... Kolejna kwestia jest taka, że zanim już dojdzie do robienia blacharki to też miną lata świetlne.Póki co nie mam żadnych konkretów, wiem tylko, że brakuje mi sporo samochodu. Słowem nic nie mogę obiecać w tej chwili. Natomiast gdybym znał przybliżoną cenę to mógł bym się zadeklarować, bo nie ukrywam, że wolałbym wspawać nowiutką blachę niż 20 letnią nawet względnie całą. Mam wrażenie, że nie tylko ja bym mógł się określić gdybym znał przybliżoną cenę
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Chłoposzki wstrzymajcie się kilka dni będę miał progi to cos wymyślimy- powycinamy, podoginamy.... Cebrze ile Ty masz drogi do Lisia? Biorę na siebie transport do niego...
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Miej więcej będę się orientował w przyszłym tygodniu ile taka zabawa wyjdzie.
Ale o co kaman ?
Pozdr
Do Lisia mam około 100 kmBendek pisze:Chłoposzki wstrzymajcie się kilka dni będę miał progi to cos wymyślimy- powycinamy, podoginamy.... Cebrze ile Ty masz drogi do Lisia? Biorę na siebie transport do niego...
Ale o co kaman ?
Pozdr
No Probe no problem. Ufff...
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Bo bym wyciął progi i do Lisia dostarczył byś maił na wzór....
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Musisz się zorientować i podać cenę.Kurcze niedaleko mnie jest firma,w której mają taką zaje.....giętarkę i bez problemy by dogięli takie progi.Jak uda mi się kiedyś tam podjechać to zapytam się ile by wzięli za taką usługę,problem w tym,że ja pracuję od 7-15 i ono również
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
-- oryginalny post 2010-11-11 14:06 --
Ja pracuje na takiej giętarce
Wybór ustawień
Gięcie
Krótkie filmy pokazowe jak pracuje ta giętarka.
Filmy były robione jak była częściowo niesprawna i chodziła tylko w pół automacie, a szkoda
-- dodano 2010-11-16 21:11 --
Hej
Arkusz blachy ocynk 1mm standard 1metr na 2metry, cena dla mnie to około 55 zł sztuka.
I w takiej kwocie powinna zakończyć się produkcja dwóch progów
Wszelkie cięcie i gięcie biorę na siebie
Pozdr
Ja pracuje na takiej giętarce
Wybór ustawień
Gięcie
Krótkie filmy pokazowe jak pracuje ta giętarka.
Filmy były robione jak była częściowo niesprawna i chodziła tylko w pół automacie, a szkoda
-- dodano 2010-11-16 21:11 --
Hej
Arkusz blachy ocynk 1mm standard 1metr na 2metry, cena dla mnie to około 55 zł sztuka.
I w takiej kwocie powinna zakończyć się produkcja dwóch progów
Wszelkie cięcie i gięcie biorę na siebie
Pozdr
No Probe no problem. Ufff...
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Cebrze cena bardzo atrakcyjna moim zdaniem!!
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.