Prezes pisze:Bogdan ja już nie ogarniam listy Twoich modów, byś zrobił jakąś tabelkę co już masz a czego Ci brakuje bo trudno się połapac..

. A te cewki to jakieś używki a jak tak to od czego? I co Ci daje ten niezależny układ zapłonowy Edis? To znaczy, że nie będziesz już miał tego aparatu napędzanego od wałka czy jak? Bo kiedyś widziałem taką modę w FE3, że koleś właśnie nie miał tego całego aparatu i była tylko taka zaślepka przykręcona tam gdzie się on znajdował. Będziesz miał podobnie?

Tak dokładnie jak piszesz z tym że ja zostawię aparat tz. jego sam środek aby obrotomierz mógł odczytywać obroty silnika no chyba że uda mi sie podłączyć obrotomierz pod edisa. Co mi daje EDIS to że będę mógł sterować zapłonem: przyśpieszać, opóźniać w zależności od obrotów aby wyciągnąć jak największą moc. Inne plusy to brak przewodów zapłonowych aparatu zapłonowego czyli mniejsze straty i ewentualne ryzyko przebicia. Mocniejsza iskra itd itp. Cewki są używane chyba 2001 roku.
Co mam to za dużo pisania ale co mi brakuje z najważniejszych to tak:
1 turbina model itd wybrany.
2 wtryski 550-650cc wolał bym 650cc
3 inny zbiornik paliwa lekki aluminiowy tak zrobiony aby zmieściła mi się pompa BOSCH 040
4 inny kolektor wydechowy pod nową turbinę (materiał jest brak flansz jeszcze)
5 przerobić część wydechu na 3" i dolot na 2.5"
6 większa przepustnica hmm 70 może 80 mm albo inna nie wiem co znajdę.
7 wiele oj wiele innych małych cześci wiele razy trzeba będzie odwiedzać zakład tokarski itd itp. Przeróbki zmiany itd.
to tak na szybko jeśli chodzi o silnik.
reszta to już osobny temat
