 termostat się przyblokował i nie domykał ;P rezultat znasz
 termostat się przyblokował i nie domykał ;P rezultat znasz 
 termostat się przyblokował i nie domykał ;P rezultat znasz
 termostat się przyblokował i nie domykał ;P rezultat znasz 
 
  2 śruby które u mnie nie chciały puścić ;P i wyciągasz
 2 śruby które u mnie nie chciały puścić ;P i wyciągasz  zakładasz nowy
 zakładasz nowy  i zakręcasz. Jeżeli śruby ci lekko pójdą to ja wiem 10 minut może 15, nie zapomnij podłożyć miski bo narozlewasz (no albo spuść płyn). A tak jeszcze do tych wężyków od podciśnienia istnieje jeszcze jedna możliwość
 i zakręcasz. Jeżeli śruby ci lekko pójdą to ja wiem 10 minut może 15, nie zapomnij podłożyć miski bo narozlewasz (no albo spuść płyn). A tak jeszcze do tych wężyków od podciśnienia istnieje jeszcze jedna możliwość  jeśli nie dawno zakładałeś jakieś radio to tam są wężyki do kokpitu i na tych wężykach jest chyba dwie złączki - no ale jakby ci się rozpięły to by było słychać syczenie. Tak mi się wydaje;p powodzenia.
 jeśli nie dawno zakładałeś jakieś radio to tam są wężyki do kokpitu i na tych wężykach jest chyba dwie złączki - no ale jakby ci się rozpięły to by było słychać syczenie. Tak mi się wydaje;p powodzenia. 
  
   
  http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 03#p127803
  http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 03#p127803  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradeDobrze wiedzieć, przynajmniej nic nie popsułem bo jak zaglądałem to i tak te wężyki latały gdzie chciały :/ Co nie zmienia faktu, że w tym układzie o podciśnieniowych zabawkach mogę zapomnieć xD chociaż jak zrobię ogrzewanie to dopiero potem tym będę się martwił. Dzięki za garść informacji dla laika.Sam pisze:to co zrobiłeś zdjęcie to są solenoidy o ile się nie mylę i jak przy tym grzebiesz i zaczniesz to przełączać to ci się vrisy nie będą otwierać egr i inne podciśnieniowe zabawki

 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Nie znam się, ale pokrętła od nawiewów (w d.generacji) nie powinny być wrażliwe na zmiany napięciahelcio pisze:moim zdaniem trzeba szukać przyczyny w elektryce tych pokręteł

 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradehelcio pisze:moim zdaniem trzeba szukać przyczyny w elektryce tych pokręteł od nawiewów, może coś jest nie tak z klapką która jest w rurze wentylacyjnej
 Te klapki sterowane są podciśnieniem.
 Te klapki sterowane są podciśnieniem. 
A może jednak będzie. Jak nagrzewnica jest w jakimś stopniu zapowietrzona, to tak może się zachowywać.helcio pisze:bo zapowietrzony układ to raczej nie będzie

 
 Do nagrzewnicy nigdy się nie dobierałem, a jak zalewałem układ płynem, to zalałem chłodnicę pod korek, zakręciłem i naciskałem wąż.jarsonik pisze:A jak się dobrać do nagrzewnicy, żeby sprawdzić czy z nią wszystko ok??
 
 Nawet nie pytaj... To najgorsza z opcji....jarsonik pisze:A jak się dobrać do nagrzewnicy, żeby sprawdzić czy z nią wszystko ok??
