 Sprawdzę to wszystko jutro, ale chyba padł mi włącznik. Jak ruszam pokrętłem dół-góra(nie przekręcając
 Sprawdzę to wszystko jutro, ale chyba padł mi włącznik. Jak ruszam pokrętłem dół-góra(nie przekręcając   ), zaskakują wycieraczki mimo ze są na off
 ), zaskakują wycieraczki mimo ze są na off  
 Sprawdzę to wszystko jutro, ale chyba padł mi włącznik. Jak ruszam pokrętłem dół-góra(nie przekręcając
 Sprawdzę to wszystko jutro, ale chyba padł mi włącznik. Jak ruszam pokrętłem dół-góra(nie przekręcając   ), zaskakują wycieraczki mimo ze są na off
 ), zaskakują wycieraczki mimo ze są na off  


 Mam dziwne pytanie ,bo dziś stało się coś dziwnego w moim probe.. :/ Wszystko zaczęło się od wymiany silniczka pod maska bo w moim nie działały "czasówki" . Wyciągnąłem mój silniczek i założyłem nowy, wszystko byłoby ok gdyby nie mały problem który pojawił się już po złożeniu podszybia i wszystkich części które trzeba wymatowac... Włączam wycieraczki na "czasówki" i ładnie chodzą  tylko gdy je wyłączam całkiem na "off" to wycieraczki wchodzą mi na środek szyby i tak stoją..:/ Jak założyłem wycieraczki na dole szyby to wciagło mi je na podszybie... powiedzcie mi co może być nie tak??
 Mam dziwne pytanie ,bo dziś stało się coś dziwnego w moim probe.. :/ Wszystko zaczęło się od wymiany silniczka pod maska bo w moim nie działały "czasówki" . Wyciągnąłem mój silniczek i założyłem nowy, wszystko byłoby ok gdyby nie mały problem który pojawił się już po złożeniu podszybia i wszystkich części które trzeba wymatowac... Włączam wycieraczki na "czasówki" i ładnie chodzą  tylko gdy je wyłączam całkiem na "off" to wycieraczki wchodzą mi na środek szyby i tak stoją..:/ Jak założyłem wycieraczki na dole szyby to wciagło mi je na podszybie... powiedzcie mi co może być nie tak??
A ja myślałem, że w pozycji winter są na podszybiu, żeby pióra nie przymarzały podczas mrozów, ale mniejsza o to.Eli pisze:Jeśli w pozycji off (w trybie letnim) wciąga Ci je na podszybie to znaczy, że wszystko gra
 
 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade http://fordprobe.pl/forum/search.php
 http://fordprobe.pl/forum/search.php  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade 
 No i wykrakałemHellHound pisze:Hey. U mnie pomogła wymiana włącznika.
 znowu to samo, wie ktoś może czy jest opcja kupienia nowego?
  znowu to samo, wie ktoś może czy jest opcja kupienia nowego?


 mam pytanie do bardziej obeznanych z tym autkiem
  mam pytanie do bardziej obeznanych z tym autkiem  ile jest tam przekazników do wycieraczek ??????  jeden w samym wlączniku i jeden czasowy pod kierownicą?????? nie ma napiecia  [plusa] na silniczku  włącznik wygląda ok bezpieczniki ok wiec co?????????????     wkurza mnie juz to
  ile jest tam przekazników do wycieraczek ??????  jeden w samym wlączniku i jeden czasowy pod kierownicą?????? nie ma napiecia  [plusa] na silniczku  włącznik wygląda ok bezpieczniki ok wiec co?????????????     wkurza mnie juz to  moze ktos pomoze ??????????????
  moze ktos pomoze ??????????????Więc Ci nie powiemyglodzillaryki pisze: wiec?????????????
 . A tak na poważnie widzę, że z Ryk jesteś to wpadnij do nas kiedyś na spota, ja mam do Ciebie 25 kilosów, tak że przyjedziesz to obejrzymy te wycieraczki.
 . A tak na poważnie widzę, że z Ryk jesteś to wpadnij do nas kiedyś na spota, ja mam do Ciebie 25 kilosów, tak że przyjedziesz to obejrzymy te wycieraczki.
 miało byc lx
  miało byc lx   no może jednak ktos pomoże
   no może jednak ktos pomoże  hm na razie strach a raczej wstyd sie pokazac- chmura dymu przy przegazowaniu za moim swieżym nabytkiem
   hm na razie strach a raczej wstyd sie pokazac- chmura dymu przy przegazowaniu za moim swieżym nabytkiem   
   
   
   
   
   
   
   
  
 
   
   
   
   
   
   dobra sam znajde usterke
    dobra sam znajde usterke  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   albo i nie
  albo i nie  
   
   
   
  
 tak wiem
  tak wiem  tylko ze na wszelkich spotach napewno nikt nie widział takiego trupa jak mój
  tylko ze na wszelkich spotach napewno nikt nie widział takiego trupa jak mój  
   
   
   
   
   
   
   chodzi o kłeby dymu na zimnym silniku
    chodzi o kłeby dymu na zimnym silniku  
   
   
   
   trzeba sie za to wkoncu zabrac
     trzeba sie za to wkoncu zabrac   przedemna duzo pracy przy tym samochodzie  a jak wiadomo trzeba na to i czasu i kasy itd
    przedemna duzo pracy przy tym samochodzie  a jak wiadomo trzeba na to i czasu i kasy itd  
 Więc nie marudź tylko przejedź te 25 km, na żywo jest lepiej(jak z sexem
  Więc nie marudź tylko przejedź te 25 km, na żywo jest lepiej(jak z sexem   ) zdiagnozować problem
 ) zdiagnozować problem  
 pierscienie
  pierscienie  i  to na 100 %    teraz  juz chyba pojdzie do remontu no ale pozostaje jeszcze chrysler voyager to  prawie jak ford
     i  to na 100 %    teraz  juz chyba pojdzie do remontu no ale pozostaje jeszcze chrysler voyager to  prawie jak ford   ale na spota sie nie nada
  ale na spota sie nie nada  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
 . Dla mnie to możesz i rowerem przyjechac na spota:mrgreen: . A z tym schematem to Ci podrzucę, ale przy sobie mam jakieś ''lewe'' w domu lepsze leżą. Jak Ci dymi tak jak mój to nie masz się czym przejmowac
 . Dla mnie to możesz i rowerem przyjechac na spota:mrgreen: . A z tym schematem to Ci podrzucę, ale przy sobie mam jakieś ''lewe'' w domu lepsze leżą. Jak Ci dymi tak jak mój to nie masz się czym przejmowac http://www.youtube.com/watch?v=q3QFl9Fk50o
 http://www.youtube.com/watch?v=q3QFl9Fk50o tylko że wtedy ja też
  tylko że wtedy ja też  .
 .Przy pierścieniach jest taki specyficzny smród, spalonego oleju silnikowegoglodzillaryki pisze:jest jeszcze trzecia mozliwoscpierscienie
i to na 100 % teraz juz chyba pojdzie do remontu no ale pozostaje jeszcze chrysler voyager to prawie jak ford
ale na spota sie nie nada











 
   
   
   
   
   
   
   
   o..... prezes moj tez tak dymi na[ cieplym silniku ]   bo z rana to ..........    taki czad  jak u ciebie przy paleniu gumy
        o..... prezes moj tez tak dymi na[ cieplym silniku ]   bo z rana to ..........    taki czad  jak u ciebie przy paleniu gumy  
   na spota mozna wiec jechac i w takim stanie
       na spota mozna wiec jechac i w takim stanie  
  moderator nie spi
  moderator nie spi  
   
   
   
   
   
   
  
U mnie pomogła wymiana przekaźnika. Problem zniknął.Bogdan9999 pisze:Ja nie wiem czy to na pewno tylko włącznik szwankuje. Sam nie mam czasu się do tego zabrać probek teraz jest moim 2 autem i stoi sobie czeka aż będę miał trochę czasu
Myślę że może być to wina 3 rzeczy włącznika, przekaźnika lub silniczka. Denerwuje mnie to strasznie i przeoram cała wiązkę i znajdę przyczynę.