Basf_Wrocław pisze:Nie masz na full, tylko pod full. Działanie układu jest banalne. W zbiorniczku jest czujnik poziomu płynu. Przy ostrym hamowaniu płyn się przechyla i czujnik nie jest zalany płynem. Co do wypowiedzi el_talerzosa to jeśli klocki się kończą to dolanie płynu też zgasi kontrolkę, z resztą wymia klocków powoduje podniesienie stanu płynu. Dodam jeszcze, iż innej opcji niż dolanie płynu nie ma. Drugi czujnik jest na dźwigni ręcznego i nie ma bata żeby przy hamowaniu zwierał. W tym układzie 10ml robi różnicę.
Edit: Zrób fotkę stanu płynu dla potomnych, tak żeby było widać skalę.
Ok, fotkę wstawię jutro.
Doleję płynu, kilka ml powinno wejść.
Tylko pytanie dlaczego wcześniej było wszystko ok? Skądś ten płyn musi wyciekać w takim razie...
Pozdrawiam.
Edit:
Tzn. inaczej. Jeśli klocki są już zużyte, to wiadomo dlaczego płynu jest mniej w zbiorniczku, ale jeśli nie są zużyte... Nic, doleję płynu, wymienię klocki i powinno być ok.
pzdr.