
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
BRAK ISKRY
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
ciekawe czy popularność idzie w parze z cena
swoja drogą napisz ile zapłaciłeś w końcu jak kupisz -> bo jak widać różnie w różnych miejscach sobie za tą cewkę życzą.

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2010-02-10 23:25
- Samochód: Probe V6 '94
- Galeria: viewtopic.php?t=17657
- Lokalizacja: Czeladź
Re: BRAK ISKRY
Probina jezdzi 
Finalnie po wielu bojach i przebojach cewke dostalem w Kapitanie w Katowicach. Koszt cewki 130 zl. Proboszczowicze ze slaska moga smialo tam walic. Jak w sklepiku nie sa pewni to zamowia 3 modele zeby dopasowac. Jutro dopisze do tego posta model cewki, ktora wetknalem, bo zapomnialem z samochodu wziac paragorna.
Po wymianie Probek odpalil nawet nie na dotyk
Przekrecilem kluczyk o 3 milimetry i on nagle zaczal pracowac jakby nigdy nic
Co prawda przez kilka minut wywalal z siebie klebowisko bialego dymu ( az sie zaczalem bac ze uszczelka pod glowica ), ale przestal. W koncu stal miesiac w mrozy nie mrozy.
Efekty wymiany cewki: ( lub dlugiego postoju
)
- Probek działa
- Probek dostal nowy akumulator
- Przestaly mi zjezdzac obroty do 400-500 ( teraz twardo trzyma jakies 750 na oko )
- Jezdzi sie nim jakby bardziej miekko ( nie szarpie na wolnych obrotach )
- Właścicielowi znaczaco wzrosla radość z życia
- Nie dziala radio :/ ( musze zobaczyc a dzis juz za ciemno )
Serdecznie dziekuje Wam wszystkim za pomoc ( samouczki, podpowiedzi, FAQ i inne ). Postaram sie w wolnej chwili zrobic fotorelacje z mojego aparatu zaplonowego bo jest zdecydowanie inny niz ten wyzej, a komus moze sie przydac jak to cholerstwo rozebrac.
Se nareperowalem wlasnymi recami i jestem cholernie dumny
A co ! 

Finalnie po wielu bojach i przebojach cewke dostalem w Kapitanie w Katowicach. Koszt cewki 130 zl. Proboszczowicze ze slaska moga smialo tam walic. Jak w sklepiku nie sa pewni to zamowia 3 modele zeby dopasowac. Jutro dopisze do tego posta model cewki, ktora wetknalem, bo zapomnialem z samochodu wziac paragorna.
Po wymianie Probek odpalil nawet nie na dotyk


Efekty wymiany cewki: ( lub dlugiego postoju

- Probek działa
- Probek dostal nowy akumulator
- Przestaly mi zjezdzac obroty do 400-500 ( teraz twardo trzyma jakies 750 na oko )
- Jezdzi sie nim jakby bardziej miekko ( nie szarpie na wolnych obrotach )
- Właścicielowi znaczaco wzrosla radość z życia

- Nie dziala radio :/ ( musze zobaczyc a dzis juz za ciemno )
Serdecznie dziekuje Wam wszystkim za pomoc ( samouczki, podpowiedzi, FAQ i inne ). Postaram sie w wolnej chwili zrobic fotorelacje z mojego aparatu zaplonowego bo jest zdecydowanie inny niz ten wyzej, a komus moze sie przydac jak to cholerstwo rozebrac.
Se nareperowalem wlasnymi recami i jestem cholernie dumny


-
- Klubowicz
- Posty: 3852
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: BRAK ISKRY
Model, oznaczenie, cenę i najlepiej adres sklepu gdzie kupiłeś, wrzuć do F.A.Q. w temacie "Kody części do PROBE II".
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
Witam,
ostatnio miałem duże problemy z odpalaniem, zalewało świece, a silnik nie odpalał. Sprawdziłem, czy jest iskra- iskry brak. Dziś zacząłem rozbierać aparat zapłonowy, a tu taki widok:

Czy ktoś się orientuje gdzie w Warszawie dostanę cewkę od ręki do aparatu S1? Silnik 2.0. Sprawdzałem w intercarsie- nie ma.
Pozdrawiam.
ostatnio miałem duże problemy z odpalaniem, zalewało świece, a silnik nie odpalał. Sprawdziłem, czy jest iskra- iskry brak. Dziś zacząłem rozbierać aparat zapłonowy, a tu taki widok:

Czy ktoś się orientuje gdzie w Warszawie dostanę cewkę od ręki do aparatu S1? Silnik 2.0. Sprawdzałem w intercarsie- nie ma.
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- mar3inez
- Posty: 411
- Rejestracja: 2009-01-04 17:54
- Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=16758
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: BRAK ISKRY
wpisz w allegro ja tak kupiłem http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ewka+probe
może nawet znajdziesz w Warszawie
może nawet znajdziesz w Warszawie
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
Zmierzyłem rezystancje cewki i oto co wyszło:
wtórne 1kohm
pierwotne 2ohm
Rozumiem, że cewka jest do wymiany, bo gdzieś tu na forum widziałem, że powinna mieć 23kohm'y wtórnego i 1ohm pierwotnego?
Pozdrawiam.
wtórne 1kohm
pierwotne 2ohm
Rozumiem, że cewka jest do wymiany, bo gdzieś tu na forum widziałem, że powinna mieć 23kohm'y wtórnego i 1ohm pierwotnego?
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
i tak i nie
- > zależy jak mierzysz tam są 3 piny + 4 na rozdzielacz wtórne trzeba mierzyć miedzy złączką od rozdzielacza a pinem masy nie pamiętam który to (tu już o tym pisałem raz jesthttp://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... &start=100) Natomiast można zmierzyć to źle ponieważ jeśli mierzysz tylko wartości miedzy pinami to miedzy którymiś dwoma jest rezystor 1kohm - > nie mam pojęcia do dziś po co (ale bez niego nie zapali co tez tam gdzieś pisałem) w tamtym poście jest taki uproszczony schemacik zaczerpnięty z jakiejś książki. Tak wiec przeczytaj go dokładnie i sprawdź jeszcze raz. Jakby co to wal na priv aparat w moim 2.0 przestudiowałem dogłębnie ;p

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Re: BRAK ISKRY
Normalne, u mnie też tak wyglądała. Dostaje się trochę wilgoci poprzez odpowietrzenie/odwodnienie.myszs pisze:Witam,
ostatnio miałem duże problemy z odpalaniem, zalewało świece, a silnik nie odpalał. Sprawdziłem, czy jest iskra- iskry brak. Dziś zacząłem rozbierać aparat zapłonowy, a tu taki widok:
Czy ktoś się orientuje gdzie w Warszawie dostanę cewkę od ręki do aparatu S1? Silnik 2.0. Sprawdzałem w intercarsie- nie ma.
Pozdrawiam.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
Po wielu przygodach, probe odpaliło- pomógł moduł zewnętrzny.
Obecnie mam problemy tylko z kątem wyprzedzenia zapłonu(+wolne obroty)- gaśnie jak wysprzęglę powyżej 3 tys obr/min.
Sam- jeszcze raz dzięki serdeczne za pomoc
.
Pozdrawiam.
Obecnie mam problemy tylko z kątem wyprzedzenia zapłonu(+wolne obroty)- gaśnie jak wysprzęglę powyżej 3 tys obr/min.
Sam- jeszcze raz dzięki serdeczne za pomoc

Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Masz lampę? Pamiętasz jak Ci mówiłem jak ustawić zapłon?
Jak nie, to moja lampa leży w Wawie, a do ustawienia to uśmiechnij się do Romasa - łebski gość i chętny do pomocy. Tylko piwska żłopie co smok
Jak nie, to moja lampa leży w Wawie, a do ustawienia to uśmiechnij się do Romasa - łebski gość i chętny do pomocy. Tylko piwska żłopie co smok

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
No właśnie lampy nie mam- lampa gdzieś "wsiąkła" znajomemu (ew. ją komuś pożyczył).
A co do ustawiania- pamiętam Twoje instrukcje w 100%
.
A Romas lampę ma?
A co do ustawiania- pamiętam Twoje instrukcje w 100%

A Romas lampę ma?

Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Chyba nie, ustawialiśmy moją. Ale jakby co, to ma dostęp do mojej 

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
Dobra, dzięki serdeczne za pomoc, uderzę do Romas'a 
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
nie ma za co
i pamiętaj grunt to spokój 


Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: BRAK ISKRY
Witam ponownie.
Po naprawie aparatu pojawił się kolejny problem- w bardzo ciepłe dni, na ciepłym silniku, piszczy mi łożysko (
) w aparacie (tylko na jałowych, albo jak jest powyżej 30 stopni piszczy niezależnie od obrotów).
Czy da się coś z tym zrobić? Wcześniej (przed naprawą) było wszystko ok. Aparat jest na pewno dobrze poskładany.
Pozdrawiam.
Po naprawie aparatu pojawił się kolejny problem- w bardzo ciepłe dni, na ciepłym silniku, piszczy mi łożysko (

Czy da się coś z tym zrobić? Wcześniej (przed naprawą) było wszystko ok. Aparat jest na pewno dobrze poskładany.
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
Powiem szczerze że nie pamiętam czy tam w ogóle jest łożysko czy tulejka
jeżeli faktycznie łożysko to nie powinno być strasznych problemów z wymianą.

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Re: BRAK ISKRY
Witam wszystkich
Odrazu przepraszam że pewnie nadpisuje ten temat ale nie jestem w kraju i płace 2 Euro za godzine netu w kafejce wiec prosze o wyrozumiałość bo nie mam dużo czasu żeby wertować strony
Oki a było to tak
:
jakies 4500 km temu wymieniłem cewke zapłonową bo mi sie spaliła i już było ok .
Na tej nowej cewce przejechałem około 4500 km i teraz jestem w Holandii i gdy parkowałem tylne koło najechało mi na krawężnik był duży opór i wtedy zgasł przy kreceniu jeszcze jakby raz coś drgnęło a potem już trupek .
Oczywiście odrazu zauważyłem że nie ma iskry bo kiedyś już mi nie odpalał.
Mam małe możliwości co do pomiarów i testów bo auto stoi na dworze ale wcześniej mi się zdażało że auto paliło jakby na nie wszystkie gary ale za chwile było ok a teraz przed brakiem iskry czyli zgaśnieęciem na parkingu wyczówałem takie mini drgania w silniku na wolnych obrotach jakby nmiał zgasnąć ale silniczek pracował dalej wiec nic nie robiłem.
Wtyczka czujnika wału czysta i nie zalana kable wys napięcia nowe praktycznie wszystko jest tylko nie iskra
kontrolka kluczyka na desce gaśnie poduszki gasną i kontrolka ch engine świeci .
Piszę tu bo wcześniej tez pisałem i dostałem dużo dobrych rad i zawsze po odpowiedziach naprawiłem autko.
Mam probka 2,5 L 1995 r do immo nie mam pilota a czy działa to niewiem ale jak otworze drzwi inaczej niż kluczykiem
))
to auto sie wydziera
Nio i o co mi chodzi ja stawiam znowu na cewkę a Wy jak myślicie cewka a może cały aparat ? czekam na odp i z góry dziękuję
Pozdrawiam
Odrazu przepraszam że pewnie nadpisuje ten temat ale nie jestem w kraju i płace 2 Euro za godzine netu w kafejce wiec prosze o wyrozumiałość bo nie mam dużo czasu żeby wertować strony

Oki a było to tak

jakies 4500 km temu wymieniłem cewke zapłonową bo mi sie spaliła i już było ok .
Na tej nowej cewce przejechałem około 4500 km i teraz jestem w Holandii i gdy parkowałem tylne koło najechało mi na krawężnik był duży opór i wtedy zgasł przy kreceniu jeszcze jakby raz coś drgnęło a potem już trupek .
Oczywiście odrazu zauważyłem że nie ma iskry bo kiedyś już mi nie odpalał.
Mam małe możliwości co do pomiarów i testów bo auto stoi na dworze ale wcześniej mi się zdażało że auto paliło jakby na nie wszystkie gary ale za chwile było ok a teraz przed brakiem iskry czyli zgaśnieęciem na parkingu wyczówałem takie mini drgania w silniku na wolnych obrotach jakby nmiał zgasnąć ale silniczek pracował dalej wiec nic nie robiłem.
Wtyczka czujnika wału czysta i nie zalana kable wys napięcia nowe praktycznie wszystko jest tylko nie iskra

Piszę tu bo wcześniej tez pisałem i dostałem dużo dobrych rad i zawsze po odpowiedziach naprawiłem autko.
Mam probka 2,5 L 1995 r do immo nie mam pilota a czy działa to niewiem ale jak otworze drzwi inaczej niż kluczykiem

to auto sie wydziera

Nio i o co mi chodzi ja stawiam znowu na cewkę a Wy jak myślicie cewka a może cały aparat ? czekam na odp i z góry dziękuję

Pozdrawiam
V6 2.5
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: BRAK ISKRY
jestes pewny ze to iskra? moze najezdzajac tylem mocno uderzyles i wylaczylyl sie przycisk zabezpieczajacy od paliwa ( przycisk jest schowany w tylnym nadkolu po stronie kierowcy) a jak nie to cewka
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Re: BRAK ISKRY
Zapomniałem dodać że komputer błędów nie wykazuje , paliwo podaje czyli czujnik 1 cylindra ok raczej , guzik wypadkowy ok 
Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

V6 2.5
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: BRAK ISKRY
wymien aparat zaplonowy
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: BRAK ISKRY
Moduł masz w aparacie czy zrobiony zewnętrzny ? jeśli masz zewnętrzny to sprawdź czy coś się w nim nie sknociło lub nie zwarło z tego co pamiętam to na radiatorze jest plus i jak dotknie masy to auto nie pali(ale to jak masz zewnętrzny)
Jak nie masz zewnętrznego to najlepiej wsadzić aparat z innego i sprawdzić czy to pomoże.
Samą cewkę można sprawdzić względnie prosto omomierzem choć jest to tylko oględny pomiar (jak to zrobić pisałem w tym temaciehttp://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 00#p248950)
Jak nie masz zewnętrznego to najlepiej wsadzić aparat z innego i sprawdzić czy to pomoże.
Samą cewkę można sprawdzić względnie prosto omomierzem choć jest to tylko oględny pomiar (jak to zrobić pisałem w tym temaciehttp://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 00#p248950)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: BRAK ISKRY
Witaj .... Zobacz tak jak pisze tom87dg czy Ci się czasem nie odbił wyłącznik przeciwuderzeniowy tak jak pisze z lewej strony bagażnika za zbiorniczkiem płynu od spryskiwacza to taka mala puszeczka z guzikiem na górze wciśnij ten guzik i spróbuj jak nie odpali to cewka siadła tak ja miałem ......... Pozdro 

był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: BRAK ISKRY
Podpinam się pod temat w moim probie nie ma ISKRY Probe 2.5v6 94r.
Sprawdziłem wszystko z tego tematu: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=4849 i tak, sprawdziłem błędy i wyskoczył błąd nr 4, wcześniej wyskakiwał nr 3 ale teraz już nie. Po odpaleniu świeci się check, sprawdzałem piny we wtyczkach od aparatu zapłonowego no i:
W dużej wtyczce: PIN 1- jest masa, PIN 2- jest +12, PIN 5 -jest masa,w małej PIN 3- jest +12.
Czyli wychodziłoby na to że padł moduł lub cewka no ale wczoraj rano odpaliłem auto normalnie nic sie nie działo ale po jakimś czasie zaczął przerywać aż w końcu zgasł więc odkręciłem kopułkę i przeczyściłem te 6 metalowych(dzyndzelków) potem zamontowałem kopułkę i już probek umarł...
Zastanawiam się nad wysłaniem aparatu do tej firmy które regeneruje aparaty http://moto.allegro.pl/aparat-probe-maz ... 10442.html miał ktoś z nimi styczność?
Sprawdziłem wszystko z tego tematu: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=4849 i tak, sprawdziłem błędy i wyskoczył błąd nr 4, wcześniej wyskakiwał nr 3 ale teraz już nie. Po odpaleniu świeci się check, sprawdzałem piny we wtyczkach od aparatu zapłonowego no i:
W dużej wtyczce: PIN 1- jest masa, PIN 2- jest +12, PIN 5 -jest masa,w małej PIN 3- jest +12.
Czyli wychodziłoby na to że padł moduł lub cewka no ale wczoraj rano odpaliłem auto normalnie nic sie nie działo ale po jakimś czasie zaczął przerywać aż w końcu zgasł więc odkręciłem kopułkę i przeczyściłem te 6 metalowych(dzyndzelków) potem zamontowałem kopułkę i już probek umarł...
Zastanawiam się nad wysłaniem aparatu do tej firmy które regeneruje aparaty http://moto.allegro.pl/aparat-probe-maz ... 10442.html miał ktoś z nimi styczność?
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: BRAK ISKRY
Yakuza już nieraz była opisywana. Raz na tak, raz na nie.
Jeżeli będzie pewność to kup drugi aparat i tyle.
Ja tak zrobiłem w złotym i za grosze kupiłem aparat. Latał do końca.
W razie W daj mi znać to poszukam tel do gościa który mi sprzedal wtedy.
Jeżeli będzie pewność to kup drugi aparat i tyle.
Ja tak zrobiłem w złotym i za grosze kupiłem aparat. Latał do końca.
W razie W daj mi znać to poszukam tel do gościa który mi sprzedal wtedy.
No Probe no problem. Ufff...

- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: BRAK ISKRY
Jakbyś mógł to poszukaj
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'