Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!
BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!
Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Życie jest piękne za szyb probika !!
Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.
p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic
p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic

Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
moim zdaniem masz problem z masą zobacz czy wszyskie masy dobrze łącząkollek pisze:Ja mam problem tego typu ze swiatla swieca od czasu do czasu mocniej. Ladowanie jest wieksze chwilowo co widac na wskazniku ladowania. Chyba pada jakas dioda w alternatorze.
p.s. sorry za brak polskich liter ale w tej chwili nie mam mozliwosci ich robic
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Re: BRAK ŁADOWANIA POTRZEBNY SCHEMAT !!!
najlepiej wymień szczotki koszt to jakieś 32 zł. Szczotki powinny mieć dziure inaczej nie załozysz samemu . Jeżeli bedziesz miał problem to pisz do mnie rozbierałem to .MARTINI pisze:Mam kłopot z ładowaniem! Gdzie się znajduje regulator prądu ładowania ?? Potrzebuje schematu ładowania Pomocy !![/b]
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
wprawdzie to nie to autko ale ja miałem w ładzie też skoki (raz ładowanie było liche a raz az na czerwone pole mi wskakiwało) wymieniłem szczotki i nic, regulator napięcia dałem nowy i dalej nic a okazało się że to wina wirnika jest ale to już elektryk wyniuchał bo ja na to nie wpadłem.
powodzenia
powodzenia
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok 

- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
opcja "szukaj" hehehe szybko się uczę od was chłopaki :-p
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ter+summer
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ter+summer
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok 

- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Pewnie padl regulator
, choc jezeli to 1 alternator od nowosci to moze szczotki 
wiec można: 1.wymienic na podrobke produkowana u nas - u mnie padla po ok 1000km
2. wymienic na polski mocowany na zewnatrz alternatora -nie probowalem
3. kupic caly alternator orginal nie regenerowany(lub nie daj boze nowy)
Ja u siebie przez caly czas zycia probka wymienilem 3 alternatory- ostatni nowy kupilem w zeszlym miesiacu (cena niestety straszna)
Moze dlatego ze wersja lx jest najbardziej najezona roznymi cudami, ale moze nie koniecznie.
W kazdym razie teraz mam zalozona dodatkowa mase i jakies ulepszenie w gestii dzialania regulatora.
ps. milego wyjmowania alternatora


wiec można: 1.wymienic na podrobke produkowana u nas - u mnie padla po ok 1000km
2. wymienic na polski mocowany na zewnatrz alternatora -nie probowalem
3. kupic caly alternator orginal nie regenerowany(lub nie daj boze nowy)
Ja u siebie przez caly czas zycia probka wymienilem 3 alternatory- ostatni nowy kupilem w zeszlym miesiacu (cena niestety straszna)
Moze dlatego ze wersja lx jest najbardziej najezona roznymi cudami, ale moze nie koniecznie.
W kazdym razie teraz mam zalozona dodatkowa mase i jakies ulepszenie w gestii dzialania regulatora.
ps. milego wyjmowania alternatora

2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-

- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
prawdopodobnie motor 3.0 V6 ma trochę inny niż 2.2 gt i gl ale róznice są kosmetyczne (różnica w obudowie ale łapy są na tym samym miejscu). Pasują wzajemnie.
Wydaję mi się że ten który mi padł miałem właśnie z 3.0 bo w serwisówce podobnie wygląda. Kupiłem już kiedyś od 2.2 i miał różnice tylko w wyglądzie (i jednym kabelku który i tak nie wiem czemu służy bo alternator działa bez niego).
Wydaję mi się że ten który mi padł miałem właśnie z 3.0 bo w serwisówce podobnie wygląda. Kupiłem już kiedyś od 2.2 i miał różnice tylko w wyglądzie (i jednym kabelku który i tak nie wiem czemu służy bo alternator działa bez niego).
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!