Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Bodzio ty stosujesz metodę "zastaw się a postaw się" czy wygrałeś w totka i nie masz co robić z kasą ? To co wsadziłeś w probka można chyba już liczyć w dziesiątkach tysięcy, nie licząc własnej pracy, czasu, nerwów itp I Ty chciałeś to cudo sprzedać? Jak wracałem z mazurskiego zlotu to powiedziałeś że na zlot zawitasz gotowym na 100% autem. kończ projekt jedź na rolki i pokaż to auto ludziom
Ostatnio zmieniony 2011-01-20 21:03 przez MaryooSh89, łącznie zmieniany 1 raz.
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
co ja Panowie poradzę co dzień to więcej pomysłów na modyfikację i zmiany mam Trochę pracy jeszcze jest ale najważniejsze że sprawia mi to frajdę jak małemu dziecku
-- dodano 2011-01-19 20:13 --
Parę nowych gratów 2 pozostałe cewki zapłonowe mam już komplet 4 szt
Wtryski znalazłem w PL 560 cc z EVO 8 czy 9. 560 cc mają przy 3 barach u mnie będą pracowały na 4 barach mówimy tu o ciśnieniu na listwie wtrysków bez podłączonego podciśnienia do regulatora. Wiec powinny te 650 cc osiągnąć. Problem jest z kostkami do tych wtrysków niby seria w Probe i te to DENSO ale inne niestety kostki ;/ Ale to nie będzie większego problemu w tym lub na początku przyszłego tygodnia będę je miał To by było na tyle na dzień dzisiejszy.
-- dodano 2011-01-22 17:36 --
Zębatka od czujnika położenia wału na kole pasowym już prawie zamontowana. Zostało odpowiednio ja ustawić, wcisnąć i zabezpieczyć 4 śrubkami.
Jutro wkleję fotki jak wygląda to jeszcze pewnie bez czujnika na silniku dziś zapewne juz niewiele uda mi sie zrobić.
MaryooSh89 stosuje metodę chcę to robię Na ile mi budżet pozwala Czasem chwile zwątpienia bywają
Troszkę ciekawi mnie do czego chcesz użyć tą zębatkę bo fabrycznie silnik chyba korzysta z własnej usytuowanej gdzie indziej
Kolejka rzecz z tego co się orientuję zębatka jest od brzegu ... więc jak planujesz (widzisz) zamocować czujnik? w sensie gdzie
fajne fajne czekamy z niecierpliwością na dalszą cześć przeróbek
Fabrycznie probki 2.2 czy mój silnik FE3 takiej zębatki nie posiadają a zapłon ustalany jest przez aparat zapłonowy z wałka rozrządu. Zębatka teraz będzie pokazywać położenie wału. Czujnik zamontuje tam gdzie będzie to tylko możliwe aby zamocować go solidnie. A dlaczego zębatka tak daleko to proste nigdzie indziej nie wejdzie. Pozdrawiam
-- dodano 2011-01-24 10:24 --
Wtyczki już dotarły Jak zwykle Jadzwin nie zawodny człowiek
-- dodano 2011-02-06 00:30 --
Fotki jeszcze gdy było dużo śniegu hehe
Teraz dalszy ciąg modyfikacji wieniec na wale już zamontowany Strasznie ciężko było zrobić mocowanie do czujnika z dokładnością do 1 mm zajęło mi to 2 tygodnie pracując po godzinach pracy, ale się udało jestem zadowolony teraz już z górki sama elektryka itd A mocowanie jest zrobione w całości z metalu kwasoodpornego
Udało mi sie sprzedać pompę którą wcześniej kupiłem niestety nie mieściła sie do zbiornika a w najbliższym czasie nie będę miał czym wyspawać nowego z alu wiec kupiłem zaraz nową ( tu podziękowania dla Siemy ) jeszcze mocniejszą i najmocniejszą pompę BOSCHA 044 do montażu na zewnątrz zbiornika, ta styka do 700 km, mam nadzieję że uda mi sie ja w najbliższym czasie zamontować
Wielu z was pytało sie co robię hehe otóż nie prowadzę sklepu z dopalaczami ani nie prowadziłem Od 4 lat jestem sobie pracownikiem w pewnej firmie i produkuję takie cuda
Kurde, po kasie włożoną w auto wnioskuje że niezłą pensje tam dostajesz. Nie chcą czasami przyjąć pracownika? Bo przydało mi mi się kilka tysi extra na modyfikacje do mietka.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Co Ty on kradnie kable energetyczne i sprzedaje miedziuche albo aluminium :D a Tak serio to szacunek za prace przy aucie... nieważna jest kasa, ważne jest to że sam wszystko przy aucie robisz.
BTW. Czyżbyś szykował się na zrobienie probe 4x4 ??
Ostatnio zmieniony 2011-02-07 15:07 przez MaryooSh89, łącznie zmieniany 1 raz.
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
Bogdan9999 pisze:Po czym wnioskujesz że szykuję sie do zrobienia probe 4x4 ?
Po twoim opisie na gadu ale w podpisie na forum widzę że jednak coś innego będzie modzone
Szkoda bo przy mocy jaką chcesz osiągnąć 4 łapy napęd by się przydał
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
OLEY te siniaki miałem przez pół roku pod oczami hehe Na szczęście zeszły
MaryooSh89 4x4 już mam w garażu Dokładnie od 2 tygodni hehe zrobię fotki to wstawię. Z tym że to Kia Sportage z silnikiem FE3N Jazda tym po trenie to coś niesamowitego bawię się jak dziecko
Co do probe 4x4 coś mi się marzy ale czas pokaże
Ostatnio zmieniony 2011-02-08 16:01 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
W sportage montowano nie silnik Probe 2.2 ale silnik mazdy 2.0 16V FE3N ale i inne silniki w nich są też mazdy do tego skrzynie Getragi Coś pięknego No ale nie będę już tak zachwalał
Co do napędu od sportage do probe to nie realne. Ale jest auto a nawet kilka aut z których jest możliwość założenia 4x4. Ale to już inna bajka
Ciekawi mnie ten OCT. Przejrzałem wszystkie fotki od samego początku galerii i nie widzę ( albo przeoczyłem ) jak on jest dokładnie podłączony. Zastanawiam się czy na standardowej głowicy u mnie ma to zbierać wypluwany olej z obydwu odm, czy do każdej powinien być oddzielny OCT?
Generalnie daruj sobie ten bajer sam chyba to wywalę. Tylko przy tym sporo zachodu co prawda w sezonie jesień/zima/wiosna zbiorniczku zbiera sie tyle wody z czymś tam z oleju chyba opary benzyny itd że trzeba raz na miesiąc opróżniać zbiorniczek. Podłącza się go zazwyczaj pod jedna odmę tą która idzie do dolotu.
Czyli w takim razie na odmę łączącą pokrywę z kolankiem przy przepływce? Piszesz, że skoro tyle tego syfu zbiera to chyba dobrze? Czy po prostu upierdliwe bo trzeba często czyścić?
Na razie jestem kontuzjowany I z fotkami będzie ciężko Ale mogę powiedzieć że Sportage się robi kupiłem paletę części i reanimuję Ale na razie sam muszę się zreanimować
Co do odmy zbiera syf jest ok ale czyszczenie jest denerwujące ;/
-- dodano 2012-01-05 02:58 --
Witam po długiej nieobecności Wielkich postępów nie Probuś stoi sobie grzecznie w garażu Czeka aż nadejdzie jego kolej
Kilka miesięcy temu zmieniłem wtryski na większe Są to wtryski od EVO 9
Ich wydajność to 560 CC przy ciśnieniu 3 bary. U mnie będą pracowały na 4 barach czyli ich wydajność wzrośnie do 650 CC hmm może nie starczą ale teraz problemu nie będzie kupi sie większe i przepnie kostki
-- dodano 2012-01-05 03:18 --
W dodatku dokupiłem jeszcze jedna pompę Boscha 044 co by paliwka nie zabrakło Teraz zamontuje 2
-- dodano 2012-01-05 03:34 --
No i wreszcie obiecane fotki FE3N 4x4 Fotki są z letniej wyprawy na tor moto crosu Auto jeszcze na starych blachach Teraz wygląda inaczej doszły chlapacze i inne potrzebne rzeczy takie jak Instalacja LPG tym razem sekwencja a byłą na zwykłym porażka. Aktualnie przerabiam trochę tą instalacje bo jeszcze nie chodzi tak jak bym tego sobie życzył a przy okazji zmieniam kilka rzeczy przy silniku aby lepiej chodził
Chodzą od 500 do 900 zł. Ale po ich włożeniu to już konieczne jest strojenie u siebie skróciłem czas otwarcia wtryskiwaczy o połowę zaraz po odpaleniu bo kopcił jak lokomotywa i go zalewało