
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Remont zawieszenia GT
- K4mil
- Posty: 357
- Rejestracja: 2008-12-13 11:10
- Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
- Galeria: viewtopic.php?t=15213
- Lokalizacja: Legnica/Głogów
Re: Remont zawieszenia GT
org. od madzi 

Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED

-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Remont zawieszenia GT
Witam. Od razu na wstępie informuje,że moje pytanie będzie dość głupie...chodzi mi o to czy każdego Probka tak buja na wybojach ?? Zrobiłem całe przednie zawieszenie a on trochę lata jak piłeczka jak wpadnie w wybój.
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Remont zawieszenia GT
A zrobiłeś zbieżność? Jak nie ma zbieżności to będzie ci pływał na dziurach i nierównościach. A Szczególnie po wymianie zawieszenia radze ci to zrobić. 

Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Remont zawieszenia GT
A tego akurat nie zrobiłem bo nie ściąga go na żadną stronę
dzięki za info jutro skoczę to warsztatu na zbieżność, mam nadzieje,że to to 


-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Remont zawieszenia GT
No właśnie dziś byłem na stacji kontroli pojazdów i okazało się,że tylne amorki mają po 84%, przód prawy 81% a lewy 15%
więc wychodzi na to,że to jednak ten amortyzator:/ a tak przy okazji, nie macie może jakiegoś na zbyciu ??
POZDRAWIAM i dzięki za pomoc 



- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Remont zawieszenia GT
NIe baw się w używki. Kupuj nowe.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Remont zawieszenia GT
no tak, ale nowego regulowanego w rozsądnych pieniążkach nie dostanę 

Re: Remont zawieszenia GT
kupno nowych regulowanych graniczy z cudem, prawie na pewno w tym kraju nie kupisz.
Możesz zamontować nowe od Mazdy 626 GD, będą pasować ale......oczywiście bez regulacji.
Ja kiedyś kupiłem 2 używki regulowane na przód i do tej pory jeżdżę i nie buja.
Przy odrobinie szczęścia można trafić na używki w dobrym stanie.
Pozdro!!
Możesz zamontować nowe od Mazdy 626 GD, będą pasować ale......oczywiście bez regulacji.
Ja kiedyś kupiłem 2 używki regulowane na przód i do tej pory jeżdżę i nie buja.
Przy odrobinie szczęścia można trafić na używki w dobrym stanie.
Pozdro!!

Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Remont zawieszenia GT
tak tylko,że szkoda mi tych trzech amorków można powiedzieć,że w pełni sprawnych
spróbuje coś poszukać, albo może oddam do regeneracji 


Re: Remont zawieszenia GT
możesz próbować kupić jeden, nie jeden handlarz sprowadzający z niemiec probe na części sprzeda Ci jedną sztukę.
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- hmar
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-25 09:46
- Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
- Galeria: viewtopic.php?t=17030
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remont zawieszenia GT
A może poda ktoś oznaczenia końcówek kierowniczych?? To co występuje w FAQ-u nie ma się ni jak do rzeczywistości - mam na myśli wymienione tam TRW, których po oznaczeniu nie udało mi się doszukać nawet w katalogu TRW.Pelot pisze: Jak końcówki drążków, sworznie to tylko 555. Wszystkie inne bardzo szybko dostają luzów.
Skoro 555 najlepsze, to ja poproszę ich symbole

Ford Probe '91 GT
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Remont zawieszenia GT
A nie możesz sam poszukać? To bardzo proste. Mi się udało znaleść te oznaczenia w 30 sekund:
555: I13002
I13009
http://sklep.intercars.com.pl/
Ciężko znaleść, nie?
555: I13002
I13009
http://sklep.intercars.com.pl/
Ciężko znaleść, nie?

Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- hmar
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-25 09:46
- Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
- Galeria: viewtopic.php?t=17030
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remont zawieszenia GT
Gdybym nie miał wątpliwości to bym nie pytał. Te same wyniki znalazłem, jednak w opisie miały zaznaczone, że gwint M12. Wątpliwości powstały po zmierzeniu gwintu na drążkach kierowniczych, którego średnica wynosiła 14mm. W związku z tym kupić można nawet w te 30 sek., oddanie gdy nie pasują o wiele trudniejsze. Więc nie zarzucaj mi, że nie szukałemwojtas89 pisze:A nie możesz sam poszukać? To bardzo proste. Mi się udało znaleść te oznaczenia w 30 sekund:
555: I13002
I13009
http://sklep.intercars.com.pl/
Ciężko znaleść, nie?

W związku z tym sugeruję dopisanie do FAQ z częściami do I gen, dla potomnych.
Ford Probe '91 GT
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Remont zawieszenia GT
te za 50 zł powinny pasować na 100%(Maciucha mi je proponował - pamiętam cenę). A zawsze możesz wymienić w sklepie na inne.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- hmar
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-25 09:46
- Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
- Galeria: viewtopic.php?t=17030
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remont zawieszenia GT
Nie każdy sklep chce wymieniać tzw. "produkt pełnowartościowy", krótko mówiąc, jak kupiłeś to się martw. W jednym ze sklepów, gdzie się zaopatruje bywa to zależne od sprzedawcy i jego dobrej woli, o czym miałem okazję się namacalnie. U jednego nie było problemów u drugiego musiałem aż wykazać jego błąd - on dobierał część.wojtas89 pisze: A zawsze możesz wymienić w sklepie na inne.
Pozdrawiam
Ford Probe '91 GT
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2010-07-25 22:27
- Samochód: I Gen 2,2 GT 91 r
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Remont zawieszenia GT
Mam takie pytanie odnosnie sworzni wahacza.
może mi ktoś podać namiary na jakiś dobry nie drogi sklep ze sworzniami które by pasowały do mojego probka
pozdrawiam
może mi ktoś podać namiary na jakiś dobry nie drogi sklep ze sworzniami które by pasowały do mojego probka
pozdrawiam
2,2 GT I gen 91 r
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Remont zawieszenia GT
W Intercarsie. I tylko 555, żadne inne. Są najdroższe, ale najbardziej wytrzymałe.

-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2010-07-25 22:27
- Samochód: I Gen 2,2 GT 91 r
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Remont zawieszenia GT
dzwoniłem do nich dziś i powiedzieli że maja tylko te z numerem katalogowym j13005
Ostatnio zmieniony 2011-12-05 16:35 przez xavi, łącznie zmieniany 3 razy.
2,2 GT I gen 91 r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Remont zawieszenia GT
555 to producent, nie numer katalogowy 

-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2010-07-25 22:27
- Samochód: I Gen 2,2 GT 91 r
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Re: Remont zawieszenia GT
wiem że 555 to firma
ja podałem numer katalogowy j13005 dlatego bo może ktoś czy te sworznie będą pasowały do mojego probka

2,2 GT I gen 91 r
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Remont zawieszenia GT
Tiaaa, bo my nie mamy co robić tylko sprawdzać jeszcze w katalogach...
Są chyba cztery różne firmy w katalogu IC ze sworzniami pasującymi do IGEN. Jak wybierzesz wszystkie inne aniżeli 555, to za chwilę problem wróci. A te JC-owe, to po wyjęciu z pudełka już mają luzy
Są chyba cztery różne firmy w katalogu IC ze sworzniami pasującymi do IGEN. Jak wybierzesz wszystkie inne aniżeli 555, to za chwilę problem wróci. A te JC-owe, to po wyjęciu z pudełka już mają luzy


- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Remont zawieszenia GT
Pod tym numerem seryjnym sa akurat 3 rozne firmy
Wyglada na to, ze te sa OK.

- portable
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-03-15 22:11
- Samochód: Probe 2.2 GT 1992/ Probe 2.5 V6 1995
- Galeria: viewtopic.php?t=20162
- Lokalizacja: WROCŁAW
Kielichy amortyzatorów
Witam wszystkich serdecznie.
Zabrałem się właśnie za remont świeżo zakupionej probówki (GT z 1992 r).
Po oczyszczeniu podwozia i nadkoli odkryłem, że kielichy amortyzatorów w dolnej części (tam, gdzie łączą się z komorą silnika, zwłaszcza w miejscach gdzie przez nadkole przechodzą rurki układu hamulcowego) są kompletnie przerdzewiałe (na wylot).
Trzymają się tylko przy krawędziach komory silnika w górnej części.
I stąd mam pytanie: jak radzicie - załatać te dziury czy wymienić całe kielichy (o ile da się je gdzieś dokupić....) ?
W takim stanie strach tym autem przejechać 5 km - więc muszę to naprawić priorytetowo.
Proszę o info, jeśli ktoś miał doświadczenie z takim problemem...
pozdrawiam.
Zabrałem się właśnie za remont świeżo zakupionej probówki (GT z 1992 r).
Po oczyszczeniu podwozia i nadkoli odkryłem, że kielichy amortyzatorów w dolnej części (tam, gdzie łączą się z komorą silnika, zwłaszcza w miejscach gdzie przez nadkole przechodzą rurki układu hamulcowego) są kompletnie przerdzewiałe (na wylot).
Trzymają się tylko przy krawędziach komory silnika w górnej części.
I stąd mam pytanie: jak radzicie - załatać te dziury czy wymienić całe kielichy (o ile da się je gdzieś dokupić....) ?
W takim stanie strach tym autem przejechać 5 km - więc muszę to naprawić priorytetowo.
Proszę o info, jeśli ktoś miał doświadczenie z takim problemem...
pozdrawiam.
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Kielichy amortyzatorów
Siema.
Stary, priorytetowo to musisz ogarnąć zasady forum-regulamin bo już wlazłeś buciorami i nabrudziłeś.
Zaraz Mod pozamyka to wszystko ale nie denerwuj się.
Jeżeli zaczniesz tolerować nasze zasady a nie sa jakies tam z górnej półki to każdy ci pomoże.
Przy okazji wpisz w profil gdzie mieszkasz i jakie masz auto, to też pomoże.
Pozdr.
Stary, priorytetowo to musisz ogarnąć zasady forum-regulamin bo już wlazłeś buciorami i nabrudziłeś.
Zaraz Mod pozamyka to wszystko ale nie denerwuj się.
Jeżeli zaczniesz tolerować nasze zasady a nie sa jakies tam z górnej półki to każdy ci pomoże.
Przy okazji wpisz w profil gdzie mieszkasz i jakie masz auto, to też pomoże.
Pozdr.

No Probe no problem. Ufff...
