Zgodzę się w 100%, ja swojego nie mierzyłem ale na pewno nie ma 7,5 a nawet nie wiem czy ma 8,5 teraz;/ dlatego zaznaczyłem że katalogowo bo katalog tak naprawdę nic nie mówi o rzeczywistych osiągach ale 5,9? Jeszcze w 2.0... No chyba kogoś fantazja poniosła... Nie czarujmy się! Prędzej bym uwierzył w 9,5
Weźcie pod uwagę że dane podawane w katalogach dotyczą "nowych" silników a nie z przebiegami jakimi mają teraz te auta... jestem też takiego zdania że naprawdę zdrowa fałka ze sprawnymi vrisami i lekką i niedużą felgą powinna bez jakiegoś większego problemu złapać te 7,5 sekundy a jeśli nie to czas bardzo zbliżony.
Pare postów wyżej jest katalogowe V+max 220. Wczoraj dociągnąłem bez problemu i jeszcze by poszedł gdyby było miejsce (chociaż były cyrki z obrotomierzem). Katalogi kłamią albo w nocy ktoś mi nowy silnik wstawił
dobra przyznaje sie bez bicia hehe.W autku siedzi mokre nitro z wysterowaniem wg mojego pomyslu.Strzal 75HP ale bez kocyka(brak luznego tysiaka na kawal szmaty) też pomiar byl wykonywany jakies z 5strzalow przed nagraniem tego filmu czyli bylo ciuuutke lepiej niz tu widac
ja swoim 2,5 przekroczyłem kiedyś 230km/h a 2.0 jakiś miesiąc temu 215km/h przyznaję że było lekko z górki na dodatek koła mam 225/45/17 co daje 4.5% więcej niż na ori kołach ale silnik ma przejechane paręnaście tysi po remoncie
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Heh...
Fałki (mazdowskie 2.5)nie wytrzymują turbiny , a co dopiero nitro...
Nitro to przecież zabójstwo dla takiego seryjniaka...
I nie mówcie mi, że jest inaczej.
Co tu duzo pisac.Nitro to nitro hehe.A powaznie to takie instalki lubia dbanie o szczegoly.Porzadne elektrozaworki,dobrej jakosci gazik a nie jakis brudny syf,butla odpowiednio zamontowana,odleglosc wtrysku od przepustnicy i takie tam.A strzal 75HP nie rusza jakos za bardzo silnika,w koncu rozchodzi sie to na 6garnkow wiec nie jest zle.Do tego zimniejsze swiece ale nie kombinowane jakies 15elektrod i pozlacany siurek.Normalne jak seria,bo cewka i tak nic innego nie uciagnie.A zaplon mozna sobie darowac jesli racinga lejesz.No i odpowiednio dobrane dysze.No i jakies madre wysterowanie ale tu juz nic nie zdradze.Tyle heh.Takie proste a rok kombinacji.Wszystko ladnie chodzi ale brakuje mi dolu wiec w czwartek zaczynam wkladac KLa.Jak go dotre to czeka mnie remont kuchni,po nim jak sie odkuje to zalewam gazika i zobaczymy czy bedzie buuuum
OLEY a dlaczego twierdzisz,ze falki turbo nie wytrzymuja????Chyba,ze masz na mysli drut projekty z holsetem od scani i afr latajacym gora dol jak marynarz po japonce to tak,wtedy to nawet neo vvl nie wytrzyma