
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Witam! Mam problem z instalacją. Zaczęły się problemy jeździłem na gazie było wszystko normalnie aż zobaczyłem spadającą wskazówkę benzyny... okazało się że pokazuje załączony gaz ale jednak na nim nie jedzie. Pojechałem do gazoli to wymieniłem wtryski od gazu, nowe filtry i co okazało się, że dalej to samo no to pojechałem do innych i jednak znaleźli problem reduktor wyzionął ducha nie podawał wystarczającego ciśnienia więc wymieniłem na nowy reduktor Lovato supera do 250koni wszystko ustawili niby pięknie ale jednak dalej ten sam problem nieraz słyszę jak jadę że rozłącza się zawór w butli i załącza a centralka cały czas pokazuje załączony gaz, ok wyjąłem bezpiecznik od pompy i odpaliłem awaryjnie na gazie i ok normalnie jedzie super ale tak przy ok 4tyś obrotów czy tam 4.5 rozłącza gaz po prostu nie ciągnie dalej ale centralka nic nie sygnalizuje spadną troszku obroty i dalej jedzie ale tylko do tych wartości, na komputerze obroty są ustawione do 6.5tyś ciśnienie robocze niby dobre pokazuje i na każdym wtrysku tak samo...ale jak wyciągnę bezpiecznik od pompy to tak 130-140 to maks pojedzie i do tego jeszcze jak jadę równą prędkością to poszarpuje w równych odstępach nie raz mniej nie raz więcej. Pomóżcie co zrobić żeby benzyny mi nie pobierał bo gazole z różnych zakładów nie wiedzą co jest a reduktor filtry wtryski nowe przewody zapłonowe i świece też nowe...

- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Centralki jeszcze nie wymieniłeś
Może podmień jak masz skąd?

Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
no jeszcze nie wymieniłem ale gazole mnie zapewniają że to na pewno nie wina centralki a ja już nie wiem 

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
-- oryginalny post 2012-08-31 16:02 --
poszukaj pod maską takiego czarnego"sześcianu do którego podłączona jest kostka z przewodami i wężyki gumowe, to jest taki zaworek ciśnieniowy jak on bedzie walniety to bedziesz miał takie objawy.
-- dodano 2012-08-31 16:06 --
poszukaj pod maską takiego czarnego"sześcianu do którego podłączona jest kostka z przewodami i wężyki gumowe, to jest taki zaworek ciśnieniowy jak on bedzie walniety to bedziesz miał takie objawy.
-- dodano 2012-08-31 16:06 --
Romas pisze:poszukaj pod maską takiego czarnego"sześcianu (mapsensor) do którego podłączona jest kostka z przewodami i wężyki gumowe, to jest taki zaworek ciśnieniowy jak on bedzie walniety to bedziesz miał takie objawy.
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
a możesz jaśniej o jaką kostkę z przewodami chodzi ?
i jakie coś w podobie do szcześcianu ? byłbym wdzięczny i jak sprawdzić czy to jest walnięte ?

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
na przykład coś takiego http://allegro.pl/mapsensor-ps-01-stag- ... 09163.html
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 2012-04-20 07:31
- Samochód: Probe 97 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=21058
- Lokalizacja: Żary FZA Lubuskie
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
obstawiam walniętego kompa, dokładniej wg mnie emulacji niema
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
komputer właśnie raczej nie jest walnięty bo jak się podłącza kompa to wszystko odczytuje napięcia i ciśnienia i nawet mapy paliwa i gazu pokazuje i wszystko po prostu śmiga tylko ta jedna wada jest taka może rzeczywiście ten map sensor jak napisał kolega jest walnięty...hmmm tylko jak to sprawdzić ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
niech gazole podmienią na drugi sprawny i bedzie wiadomo co w trawie piszczy 

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-06-18 15:43
- Galeria: viewtopic.php?t=21402
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Witam mam podobny problem w piątek kupiłem sobie probka i zauważyłem,że jak mu bardziej przyłoże tzn wcisnę gaz do dechy lub zredukuje i wcisnę trochę bardziej to gaz mi się rozłącza. Kontrolka zaczyna mi migać tak w miare szybko i pikać. Gdy wrzuce na wyższy bieg to przełącza się spowrotem lub czasami muszę sam to zrobić jakieś pomysły co to może być? czy po prostu instalacja gazowa zapisuje ustawienia pod mój styl jazdy? bo czytałem,że te instalacje takie rzeczy potrafią, mimo to wolałem zapytać pozdrowionka
dzisiaj wrzuce jeszcze zdjęcia swojego probka 


- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
nie znam sie w ogole na lpg ale moze nie wtryski nie wyrabiaja, w sensie ze za mocne auto dla tej instalacji 

- Spider33
- Posty: 1244
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Jedz do gazownika na regulacje. Dostaje za malo gazu i i dlatego sie przelacza.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Albo mapsensor padł 

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-06-18 15:43
- Galeria: viewtopic.php?t=21402
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
-- oryginalny post 2013-06-19 11:24 --
dzieki chlopaki za odpowiedz w najblizszy weekend wybiare sie do gazowni
-- dodano 2013-06-20 19:54 --
jeszcze jedno pytanko ile może kosztować taki mapsensor?
i czy dadzą mi radę zrobić auto jeszcze w ten sam dzień? bo przed sobą mam pilny wyjazd.
dzieki chlopaki za odpowiedz w najblizszy weekend wybiare sie do gazowni

-- dodano 2013-06-20 19:54 --
jeszcze jedno pytanko ile może kosztować taki mapsensor?

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Wymiana mapsensora to zaledwie 30 sekund , a kosz nowego ( zależy jaki masz ) od 40zł do 200zł 

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-06-18 15:43
- Galeria: viewtopic.php?t=21402
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Sorry,że tak się dopytuje ale ten mapsensor to jest ten cały reduktor tak?
muszę się wkońcu trochę obeznać skoro kupiłem autko
z góry dzięki za cierpliwość 



- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Nie. reduktor jest inaczej zwany parownikiem
Mapsensor robi pomiar ciśnienia dawki gazu

Mapsensor robi pomiar ciśnienia dawki gazu
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-06-18 15:43
- Galeria: viewtopic.php?t=21402
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Byłem w sobotę u gazoli, homologacja od butli mi się kończyła w przyszłym roku,więc podjąłem spontaniczną decyzję,że kupię sobie nową instalację i tak też zrobiłem ;P auto śmiga jak ta lala
pozdrowionka 


- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
spontan zawsze jest najlepszy
a tak z ciekawosci jesli mozna wiedziec ile dales i za jaka instalacje?

-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-06-18 15:43
- Galeria: viewtopic.php?t=21402
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
BRC dla najmocniejszej wersji V6 3.3 tyś 

- Domek26
- Posty: 125
- Rejestracja: 2011-09-26 21:53
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
- Galeria: viewtopic.php?t=21647
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
Mam podobny problem z STAG 300 Plus tylko ze w 2.2 gt , np jak dojezdzam do swiatel potrafi zgasnac na wolnych obrotach, nieraz zacznie pikac i mryga kontrolka od lpg i przelacza na bena , i gdy dlugo jade z ta sama predkoscia zaczyna swiecic kontrolka od silnika po przegazowaniu wszystko wraca do normy, dodam ze przy rozpedzaniu na maxsa nic nie przerywa i nie rozlacza ten problem jest na wolnych obrotach... co obstawiacie?
- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Problem z LPG stag 300 Plus 2.5 V6
A ja trochę z innej beczki.
W programie Setup Ac Gas Synchro po podłączeniu do mojego sterownika STAG ISA2 przy sondach lambda pokazuje mi:
Sonda1: 0.82-0.84
Sonda2: 0.82
Praktycznie się nie zmieniają wskazania.
Nie orientuje się ktoś czy to znaczy że sondy są uwalone czy tak powinno być? Bo wydaje mi się, że napięcie powinno oscylować od 0-1V a u mnie praktycznie cały czas stoi na wartości 0.82
W programie Setup Ac Gas Synchro po podłączeniu do mojego sterownika STAG ISA2 przy sondach lambda pokazuje mi:
Sonda1: 0.82-0.84
Sonda2: 0.82
Praktycznie się nie zmieniają wskazania.
Nie orientuje się ktoś czy to znaczy że sondy są uwalone czy tak powinno być? Bo wydaje mi się, że napięcie powinno oscylować od 0-1V a u mnie praktycznie cały czas stoi na wartości 0.82
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 
