FS05 nie ma w serwisówkach 95-97. Z tego o zdążyłem zauważyć to wygląda to tak:
(tylko o 2.0L)
1993:
Ford - pojedyncza długa wtyczka dla M/T i potrójne złącze dla A/T
Mazda – podwójna wtyczka dla M/T i potrójne dla A/T (identycznie jak w Fordzie)
1994, 1995:
Ford – jeden rozdaj wtyczki zunifikowany dla A/T i M/T wygląda jak ta z 1993 M/T
Mazda– długa wtyczka jak w Fordzie ale A/T i podwójna dla M/T
1996, 1997:
Ford: zmiana wtyczki na pojedynczą 107 pin dla A/T I M/T
Mazda: pojedyncza wtyczka 70 pin dla A/T oraz poczwórna dla M/T
Pisząc Mazda mam na myśli też europejskie Probe.
To co widać na zdjęciach to komp z roku 1993-95 typowo Mazdy ale mógł być tez w europejskim Probe. Od roku 1996 według wszystkich schematów były już zupełnie inne wtyki. Dla dociekliwych jak to jest podłączone odsyłam do strony:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 4&t=109361
W sekcji mx-6 można podejrzeć co i jak.
W załączniku widać jak taki dwu wtyczkowy komp jest podłączony z osprzętem (to Mazda 1993) zgadza się z Probe jak na moje oko.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było

Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest