Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Co z Turbiną na LPG ???
Co z Turbiną na LPG ???
Witam wszystkich !
Mam pytanie do posiadaczy Probe I 2.2 GT !
Ile czasu jeżdzicie na LPG z turbiną i czy były jakieś skutki tego ?
Bo zamierzam niedługo przerobić swojego Probe na zasilanie LPG (instalacja w zakładzie we Wrocławiu który niby specjalizuje sie w silnikach z turbiną ) koszt tej instalacji to 2500 zł (niewiem jaka to instalacja ale napewno nie sekwencja jak ktoś wie to niech napisze !)
I słyszałem że turbina "siada" !!! Czy to prawda ?
Z góry dzieki wszystkim za odpowiedż !
Mam pytanie do posiadaczy Probe I 2.2 GT !
Ile czasu jeżdzicie na LPG z turbiną i czy były jakieś skutki tego ?
Bo zamierzam niedługo przerobić swojego Probe na zasilanie LPG (instalacja w zakładzie we Wrocławiu który niby specjalizuje sie w silnikach z turbiną ) koszt tej instalacji to 2500 zł (niewiem jaka to instalacja ale napewno nie sekwencja jak ktoś wie to niech napisze !)
I słyszałem że turbina "siada" !!! Czy to prawda ?
Z góry dzieki wszystkim za odpowiedż !
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Co z Turbiną na LPG ???
Ja mam założoną najzwyklejszą instalację za 2000 zł ale chyba udało im się ją dobrze zrobić bo jest już prawie rok i żadnych problemów z nią nie miałem silnik chodzi super turbinę wymieniałem ale to z innego powodu a jeżeli nie będziesz zakładał sekwencji to trochę bardziej musisz pilnować świec i przewodów wn żeby Ci nie strzelałLukas21 pisze:Witam wszystkich !
Mam pytanie do posiadaczy Probe I 2.2 GT !
Ile czasu jeżdzicie na LPG z turbiną i czy były jakieś skutki tego ?
Bo zamierzam niedługo przerobić swojego Probe na zasilanie LPG (instalacja w zakładzie we Wrocławiu który niby specjalizuje sie w silnikach z turbiną ) koszt tej instalacji to 2500 zł (niewiem jaka to instalacja ale napewno nie sekwencja jak ktoś wie to niech napisze !)
I słyszałem że turbina "siada" !!! Czy to prawda ?
Z góry dzieki wszystkim za odpowiedż !





89r. 2.2 GT (I) USA
No tak się składa,że ja też mam takie same zjawiskoCynki pisze:ja mam fajne zjawisko![]()
mianowicie kiedy jadę na paliwie to turbina dmucha tylko tak jak fabryka ustawiła. przed czerwone pole.
kiedy przełączę na LPG to turbinka dmucha aż na koniec skali...
hiehiehie... :d ale jakoś mi to nie przeszkadza... zgadnijcie czemu







2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2004-05-25 16:08
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Łódź
Turbina może się popsuć jak po ostrej jeździe od razu wyłączysz silnik i nie pozwolisz aby ona trochę się ostudziła.
Od wybuchów gazu jest rzeczą niemożliwą aby siadła, bo po prostu za daleko do niej. Jedynie co, to gumowe kolanko - ale ten temat juz był.
Wymiana świec i przewodów wn na podwójnie sylikonowe, można dla bezpieczeństwa dać za kopółkę to 4 dychy, uchroni od wystrzałów.
Ostatnio byłem u mojego gazownika (Kurów pod Łaskiem) i powiedział mi ,że zakładał gaz do jakiegoś słabszego auta z turbo i mikser założył przy przepustnicy. Strzelał jak cholera, bo gaz się nie zdążył wymieszać z powietrzem i wracał z kolektora. Dlatego nie za blisko, najlepiej przed gumą(nie w gumie bo ją rozsadzi) założyć ten mikser.
Parownik jak największy ten co Simones pisze, ja mam z kompensacją.
Cynki ,ale jest różnica z tą skalą PSI w przyspieszeniu?
Od wybuchów gazu jest rzeczą niemożliwą aby siadła, bo po prostu za daleko do niej. Jedynie co, to gumowe kolanko - ale ten temat juz był.
Wymiana świec i przewodów wn na podwójnie sylikonowe, można dla bezpieczeństwa dać za kopółkę to 4 dychy, uchroni od wystrzałów.
Ostatnio byłem u mojego gazownika (Kurów pod Łaskiem) i powiedział mi ,że zakładał gaz do jakiegoś słabszego auta z turbo i mikser założył przy przepustnicy. Strzelał jak cholera, bo gaz się nie zdążył wymieszać z powietrzem i wracał z kolektora. Dlatego nie za blisko, najlepiej przed gumą(nie w gumie bo ją rozsadzi) założyć ten mikser.
Parownik jak największy ten co Simones pisze, ja mam z kompensacją.
Cynki ,ale jest różnica z tą skalą PSI w przyspieszeniu?
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Miałem Probe 2.2 GT
I pisze to na ochronie przeciwsłonecznej kierowcy. O ile dobrze pamiętam aby nie wyłączać silnika po szybkiej jeździe co najmniej przez 30 sekund od zatrzymania. Chodzi i jej schłodzenie.Lukas21 pisze:Ale chyba od szybkiego wyłączania silnika po ostrej jeżdzie kiedy turbina jest za gorąca to i bez instalacji gazowej mogą być z nią problemy ????