Falowanie wolnych obrotów
Re: Falowanie wolnych obrotów
zwykła instalacja a lpg bez problemu 
nagle pojawił się ten problem dodam że po odpięciu wtyczki przepływomierza auto chodzi na wolnych ale nie wkręca się a na wpiętej chodzi na dużych ale na wolnych już nie myślałem że to wina przepływomierza i go wymieniłem ale problem nie znikł
			
			
									
						
										
						nagle pojawił się ten problem dodam że po odpięciu wtyczki przepływomierza auto chodzi na wolnych ale nie wkręca się a na wpiętej chodzi na dużych ale na wolnych już nie myślałem że to wina przepływomierza i go wymieniłem ale problem nie znikł
- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
czyli auto chodzi dobrze na benzynie tylko nie ma wolnych obrotów tak mam to rozumieć?slepy6762 pisze:zwykła instalacja a lpg bez problemu
nagle pojawił się ten problem dodam że po odpięciu wtyczki przepływomierza auto chodzi na wolnych ale nie wkręca się a na wpiętej chodzi na dużych ale na wolnych już nie myślałem że to wina przepływomierza i go wymieniłem ale problem nie znikł
Re: Falowanie wolnych obrotów
przy podpiętej wtyczce do przepływki auto odpala wskakuje na 2 tys obrotów spada gaśnie ale wciskam w gaz i mogę jechać auto ma moc ale szarpie i gaśnie przy skrzyżowaniach itd natomiast jak odepnę wtyczkę wtedy silnik pracuje równo na wolnych obrotach ale się nie wkręca nie ma mocy 
nie ma różnicy czy auto jest zimne czy ciepłe cały czas tak samo sie dzieje
			
			
									
						
										
						nie ma różnicy czy auto jest zimne czy ciepłe cały czas tak samo sie dzieje
- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Filtr powietrza masz czysty?Jak nie świeci check to przepływka raczej dobra.slepy6762 pisze:przy podpiętej wtyczce do przepływki auto odpala wskakuje na 2 tys obrotów spada gaśnie ale wciskam w gaz i mogę jechać auto ma moc ale szarpie i gaśnie przy skrzyżowaniach itd natomiast jak odepnę wtyczkę wtedy silnik pracuje równo na wolnych obrotach ale się nie wkręca nie ma mocy
nie ma różnicy czy auto jest zimne czy ciepłe cały czas tak samo sie dzieje
Re: Falowanie wolnych obrotów
no niby filtr wymieniony spróbuje jutro bez filtra co będzie .
czyli jak zapali się check tzn że są jakieś usterki błędy
			
			
									
						
										
						czyli jak zapali się check tzn że są jakieś usterki błędy
- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
tak i łatwo je zdiagnozować w tym aucie.Z paliwem mozesz mieć coś nie tak.slepy6762 pisze:no niby filtr wymieniony spróbuje jutro bez filtra co będzie .
czyli jak zapali się check tzn że są jakieś usterki błędy
Re: Falowanie wolnych obrotów
jedyny błąd jaki się pojawia to kontrolka abs bo czujnik coś nie łączy 
zastanawia mnie jednak to dlaczego tak dzieje się po odpięciu przepływki że wtedy bez problemu chodzi na wolnych .
			
			
									
						
										
						zastanawia mnie jednak to dlaczego tak dzieje się po odpięciu przepływki że wtedy bez problemu chodzi na wolnych .
- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
może na przepustnicy ustaw obroty.Wejdz w tryb serwisowy i spróbuj ustawić.
			
			
									
						
										
						Re: Falowanie wolnych obrotów
jutro popatrzę z tym filtrem itd i się odezwę 
dzięki pozdro
			
			
									
						
										
						dzięki pozdro
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
E sorry, a co mają obroty do tego? Same się nagle zmieniły? Sprawdź błędy, sprawdź poziom płynu chłodniczego i czy układ nie jest zapowietrzony, ustawienie TPS'a (może padł)- to tak na początek.batigol67 pisze:może na przepustnicy ustaw obroty.Wejdz w tryb serwisowy i spróbuj ustawić.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
I tu się grubo mylisz. Nie zawsze jak jest coś nie tak to zapala się check.batigol67 pisze:Jak nie świeci check to przepływka raczej dobra.
Tak jak myszor pisze, sprawdź sobie błędy, zapewne nie wiesz jak skoro jeszcze tego nie zrobiłeś, więc poszukaj na forum a znajdziesz opisane po kolei co i jak ;;)
- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Wygląda Jak bledy w przeplywce lub tps
			
			
									
						
										
						- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Nie wierze że akurat 2 przepływki padnięte są.Jak dla mnie to ma wtryski pozapychane jeżdzi na gazie zbiera sie wszystko w układzie.Miałem to samo w innym aucie kulał na wolnych nie chciał jechać na wyższych jechał.Kup sobie taki preparat Xtreme LPG pisze na nim.Pojeździj na benzynie, troche go przegaruj.Nie kupuj STP bo to dziadostwo.
			
							
			
									
						
										
						Re: Falowanie wolnych obrotów
Witam, ostatnio kupiłem Ford'a Probe'a z 1997r z LPG sekwencja ale mam problem z obrotami, a mianowicie jak dojeżdżam na luzie do np świateł to obroty falują od 800 do 1500obr a kiedy zatrzymam się całkowicie obroty stabilizują się na ok 1800obr. Miał ktoś może podobny przypadek i może podpowiedzieć co tam się dzieje? Jak go odpalam pierwszy raz rano to obroty wchodzą na 1500 i powoli spadają do ok 1250.
uzupełniam
jestem z Kielc a silnik to 2.0
			
			
													uzupełniam
jestem z Kielc a silnik to 2.0
					Ostatnio zmieniony 2013-11-20 11:36 przez Wojtus93x, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Napisz skąd jesteś, może znajdzie się ktoś w okolicy, kto pomoże.
Poczytaj w tym temacie, było wyjaśniane co sprawdzać i co zrobić.
			
			
									
						
							Poczytaj w tym temacie, było wyjaśniane co sprawdzać i co zrobić.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						Re: Falowanie wolnych obrotów
no  witam  postanowiłem dołączyc  do tematu  ,,mianowicie  mój problem  prawie  identyczny  .. po  pierwsze jestem po wymanie  silnika  ,  mam  troche  kabli  lutowanych  to fakt  jestem w trakcie  zalatwiania  czesc  nowej instalacji    nie uszkodzonej.. ale  umnie jest  tak  po pierwsze obroty  w momecie jak auto sie toczy  na  tzw luzie  obroty latają  600  -1600 gdzies tak  w momecie  całkowitego zatrzymania  wszystko sie stabilizuje i  pracuje na 1800, lecz  u mnie  do tego  wystepuja straszne  szarania  silnika  anawet całym autem  czy to jade delikatnie  czy  gaz do dechy poprostu zuca autem  wszystko sie dziej  gdzies  jak silnik przekroczy  2100.. sie zastanawiam  mechanik  chce bym  załatwił  instalacje   przynajmniej  od wtyczek  do  aparatu z pół metra w dół  ,  jeszcze  moze przewody  a na koncu aparat .  ,i tak w kółko macieju bedzie  az auto zmienie   heh,, ma  ktos  jakąs dobrą rade? ps  moze  ktos z wrocławia  lub okolic jest kumaty  co by zerknoł?
			
			
									
						
										
						Re: Falowanie wolnych obrotów
Odgrzewam temat 
 
Silnik 2.0 2 gen. Chodził gorzej od mojej tesciowej: nie trzymał wolnych obrotów. Czasami gasł. Było czuć, że na wolnych nie pracuje tak jak powinien. Kupiłem drugiego forda i dokonałem transplantacji;). Odpalamy a obroty tak samo jak na starym silniku.. Zostało naprawdę wymienione wszystko, razem z przepływomierzem i innymi gadżetami.
Pytanie brzmi:
Dlaczego silnik w kupionym fordzie chodził całkiem inaczej niż w moim?
 
Liczę na wasze wsparcie bo już nie mam pomysłów...
			
			
									
						
										
						Silnik 2.0 2 gen. Chodził gorzej od mojej tesciowej: nie trzymał wolnych obrotów. Czasami gasł. Było czuć, że na wolnych nie pracuje tak jak powinien. Kupiłem drugiego forda i dokonałem transplantacji;). Odpalamy a obroty tak samo jak na starym silniku.. Zostało naprawdę wymienione wszystko, razem z przepływomierzem i innymi gadżetami.
Pytanie brzmi:
Dlaczego silnik w kupionym fordzie chodził całkiem inaczej niż w moim?
Liczę na wasze wsparcie bo już nie mam pomysłów...
- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
A dokladnie to z jakimi gadżetami wymieniłeś ten silnik? 
Z komputerem? Pompą paliwa?
			
			
									
						
										
						Z komputerem? Pompą paliwa?
Re: Falowanie wolnych obrotów
Pompy nie ruszałem bo nie było takie potrzeby (na lpg i na benzynie chodzi tak samo) a komputera nie był ruszany. Powiedzcie gdzie sie znajduje to podmienie.
			
			
									
						
										
						- Spider33
 - Posty: 1246
 - Rejestracja: 2008-01-05 12:23
 - Samochód: Probe x ∞
 - Galeria: viewtopic.php?t=20740
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Rozbierasz konsolę i komputer masz po środku miedzy radiem a drążkiem zmiany biegów.
			
			
									
						
										
						Re: Falowanie wolnych obrotów
Problem rozwiązany... Wymieniłem stary przeplywomierz na stary.. 
 ale już jest nowy i normalnie inne auto.
Ale pojawił sie kolejny problem. Jak odpalam to obroty wskakuja pod 1k i spadają i silnik gaśnie. A jak przy odpaleniu delikatnie dam gazu to po odpaleniu wskakuje na 1.5 i spada normalnie na 800rmp czy coś koło tego i pracuje równiutko jak by z fabryki wyjechał:). Jakiś pomysł?
			
			
									
						
										
						Ale pojawił sie kolejny problem. Jak odpalam to obroty wskakuja pod 1k i spadają i silnik gaśnie. A jak przy odpaleniu delikatnie dam gazu to po odpaleniu wskakuje na 1.5 i spada normalnie na 800rmp czy coś koło tego i pracuje równiutko jak by z fabryki wyjechał:). Jakiś pomysł?
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
- derek
 - Posty: 345
 - Rejestracja: 2008-02-03 13:12
 - Samochód: Probe 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=14135
 - Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
 
Re: Falowanie wolnych obrotów
Zobacz ewentualnie czy nie jest zapowietrzony w okolicach "krokowego silniczka", w 2.0 robi sie to tak że ściągasz gumową czarną rurke płynu chłodzacego wchodzącego do przepustnicy (trzyma sie na metalowy zacisk) i wlewasz tam strzykawką albo przez mały lejek płyn chłodzący aż bedzie full, u mnnie kiedyś weszło tam 0,5 litra płynu- i problem zniknął.(pokrętło ogrzewania musi być ustawione na ON )
			
			
									
						
							Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
			
						Re: Falowanie wolnych obrotów
No zawsze można spróbować z ta twoja strzykawką.. 
 jutro ogarnę temat bo dopiero z pracy wróciłem i zdam relacje jak poszło. Dzisiaj rano zobaczyłem, ze na nowej przepływce jest też lipa na wysokich.. Tj jedzie do 2 tys normalnie, do 4tysi jedzie jak w124 2.0 d 
 a pózniej to już normalnie leci jak 2 litrowy szatan. Nie wiem co jest. Na starym przepływomierzem normalnie sie kręcił jak szatan przez cały zakres obrotów tylko z niskimi była tam lipa. Powiedzcie mi odczep odpowiada sonda która jest w górnej obudowie filtra na 2 piny..?