Probe twin turbo???
- 
				Krzysiek P
 - Posty: 155
 - Rejestracja: 2009-10-30 16:46
 
Re: Większe turbo...
Chciałbym poznac wasze opinie co do wstawienia do probe 1 biturbo dokładnie takie jak na zdjęciu tylko po przerobieniu kolektora bo to jak widac jest od rzędowej szustki. Wbrew pozorom da sie to przerobic , miałem w ręku dzis tą turbinke i dokładnie obejrzałem i jest to do dostosowania na cztery gary.
Interesuje mnie czy 4 gary dadzą rade to ruszyć i jakie to ma szanse powodzenia zeby od samego dołu probe miał ...... bo szybkosc mnie nieinteresuje zabardzo, jechałem 236 i starczy.
			
			
									
						
										
						Interesuje mnie czy 4 gary dadzą rade to ruszyć i jakie to ma szanse powodzenia zeby od samego dołu probe miał ...... bo szybkosc mnie nieinteresuje zabardzo, jechałem 236 i starczy.
- Prezes
 - Klubowicz
 - Posty: 1767
 - Rejestracja: 2008-09-27 13:31
 - Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=15588
 - Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
 
Re: Większe turbo...
Krzysiek poczytaj tu 
 http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=5063. Ogólnie tak jak pisze większośc i jest to prawda, dwie turbiny = więcej ciepła, ale z drugiej strony zestroisz to dobrze  i przy odpowiedniej konfiguracji silnik może ciągnąc nieźle z dołu a potem załączac się drugie turbo i robic resztę, ale ja i tak jestem za jednym a za to porządnym ''wirniczkiem'' 
 .
			
			
									
						
							„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Re: Probe twin turbo???
Daj sobie siana z tym turbo w 2.2 GT i tak wstaje kosmicznie szybko a tą moc co planujesz idź inną drogą.
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
Re: Probe twin turbo???
bi-turbo jest dobre jezeli polaczymy turbiny garretta td03 oraz td04. 03 jest mala turbinka i malo tez potrzebuje do szczescia by sie napedzic wiec pompuje na dziendobry. 04 tez jest wsciekla i bardzo przyjemnie reaguje na wcisnecie pedalu gazu, moc dostepna od mniej wiecej 3000-3500 rpm. problem w tym ze td04 smialo wygeneruje okolo 300hp (w zaleznosci od marki/silnika) a seryjny silniki powie szybko papa. Mozna zrobic taki setup ale trzeba zakuc motor tak zeby wydane pieniadze przyniosly dobre efekty. w przypadku softa czyli zeby bylo bezpiecznie max 0.45 bar nie ma sensu wkladac 2 suszarek. td04 w zupelnosci wystarczy na soft.
			
			
									
						
							Serwis mechaniczny www.tecnogarage.com tel. 502127426
			
						- 
				Krzysiek P
 - Posty: 155
 - Rejestracja: 2009-10-30 16:46
 
Re: Probe twin turbo???
Macie racje chłopaki, trzeba to inaczej rozegrać
			
			
									
						
										
						- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Probe twin turbo???
Dobra, mało się dzieje w dziale tjunink więc powtórzę moje pytanie odnośnie turbiny do 2.2 GT. 
Jaką turbinę wstawić, aby mieściła się normalnie pod maską (bez rezygnowania z klimy) i był możliwy wykorzystany jej potencjał, a nie że kiedy ona zaczyna się kręcić to probkowi kończą się obroty
  Zapraszam wszystkich wyjadaczy, uturbiaczy, rzeźbiarzy i partaczy do dyskusji , wspólnie może uda się stworzyć receptę na parę koni tak by każdy mógł z niej skorzystać 
 
 
Nie ukrywam że chciałbym takową zakupić wstawić do swojego i przekonać się jaka jest różnica (uprzedzam że nie jest to kolejny projekt który pójdzie w zapomnienie, tylko po prostu może przeciągnąć się w czasie
  )
Czy słowo replika od razu ją skreśla i oznacza że nadaje się do pupy?
nie ukrywam że wywalić 2-3 tysie na turbo trochę szkoda bo to nie jest plan pochłaniający budżet 20tysięcy
 a moim zdaniem chyba trochę się pokręci takie "dziadostwo" 
jaka jest wasza opinia, bądź doświadczenia co do tego typu suszarek? bądź wrzućcie jakieś inne "repliki"
 
http://allegro.pl/turbo-performance-tur ... 81044.html
http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 89450.html
			
			
									
						
							Jaką turbinę wstawić, aby mieściła się normalnie pod maską (bez rezygnowania z klimy) i był możliwy wykorzystany jej potencjał, a nie że kiedy ona zaczyna się kręcić to probkowi kończą się obroty
Nie ukrywam że chciałbym takową zakupić wstawić do swojego i przekonać się jaka jest różnica (uprzedzam że nie jest to kolejny projekt który pójdzie w zapomnienie, tylko po prostu może przeciągnąć się w czasie
Czy słowo replika od razu ją skreśla i oznacza że nadaje się do pupy?
nie ukrywam że wywalić 2-3 tysie na turbo trochę szkoda bo to nie jest plan pochłaniający budżet 20tysięcy
jaka jest wasza opinia, bądź doświadczenia co do tego typu suszarek? bądź wrzućcie jakieś inne "repliki"
http://allegro.pl/turbo-performance-tur ... 81044.html
http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 89450.html
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Probe twin turbo???
te chińczyki  z nr1 kumpel chyba ma o ile się nie myle w sx-ie 4.5 biturbo i jakoś sie to spisuje, za duzo na tym nie nalatał ale się nie rozsypały przy 0.6
Dowiem się dokładnie które ma i dam znać
			
			
									
						
										
						Dowiem się dokładnie które ma i dam znać
- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Probe twin turbo???
szczerze, nie znam się wogole na turbinach nawet nie wiem co oznaczają te ich symbole bo przecież nie pracuje przy tym, nie mam warsztatu i znajomych co zajmuję się adoptowaniem innych modeli niż seryjne, stąd doświadczenia zero...ale wszystkiego trzeba próbować 
Może coś w tym kierunku http://allegro.pl/mitsubishi-rvr-evo-2- ... 22153.html
			
			
									
						
							Może coś w tym kierunku http://allegro.pl/mitsubishi-rvr-evo-2- ... 22153.html
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Probe twin turbo???
"KOLEKTOR PĘKNIĘTY JAK NA ZDJĘCIU" 
  
 
Patryczku nie kombinuj.
Stwórz auto, żeby przynajmniej miało swoje kuce, a będzie dobrze.
Jak będzie jeździć, wtedy myśl o kombinacjach.
Pamiętaj, że jak auto będzie stało, a Ty będziesz próbował zwiększać moc (bez prób jazdy) to będzie problem...
Uwierz mi wiem, co mówię.
			
			
									
						
							Patryczku nie kombinuj.
Stwórz auto, żeby przynajmniej miało swoje kuce, a będzie dobrze.
Jak będzie jeździć, wtedy myśl o kombinacjach.
Pamiętaj, że jak auto będzie stało, a Ty będziesz próbował zwiększać moc (bez prób jazdy) to będzie problem...
Uwierz mi wiem, co mówię.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
Re: Probe twin turbo???
Turbina z 3.0 cdti, fana duza dmuchawka.
Jak wymienialem silnik w Signum i zdemontowalem turbine to pierwsza mysl: idealnie nadaje sie do GTka
			
			
									
						
							Jak wymienialem silnik w Signum i zdemontowalem turbine to pierwsza mysl: idealnie nadaje sie do GTka
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
			
						EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- steam
 - Posty: 123
 - Rejestracja: 2012-11-04 13:06
 - Samochód: Probe 2.2 GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=20911
 - Lokalizacja: Góra - Śląskie
 
Re: Probe twin turbo???
z tego diasla turbina  ma wg. płaszcz wodny ?
			
			
									
						
										
						- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
Re: Probe twin turbo???
Tak, chłodzenie cieczą no i smarowanie oczywiście olejem
			
			
									
						
							EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
			
						EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Probe twin turbo???
wiem wiem, stwierdziłem że zbY dużo problemów może nastąpić które będzie ciężko rozwiązać jak nie będę wiedział jak auto jeździło 'przed' , ale po prostu chciałem ruszyć ten temat bo każdy coś tam sobie dłubie po garażach, modyfikuje z różnymi skutkami a nikt nie uzupełnia odpowiedniego tematu na forum, a jak by tak coś popisał może tknęło by to naszych TJUNERÓWOLEY pisze:"KOLEKTOR PĘKNIĘTY JAK NA ZDJĘCIU"![]()
![]()
Patryczku nie kombinuj.
Stwórz auto, żeby przynajmniej miało swoje kuce, a będzie dobrze.
Jak będzie jeździć, wtedy myśl o kombinacjach.
Pamiętaj, że jak auto będzie stało, a Ty będziesz próbował zwiększać moc (bez prób jazdy) to będzie problem...
Uwierz mi wiem, co mówię.
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 