Skąd mogę wziąć ten drut do pierwszego i drugiego biegu dmuchawy

Pozdro
Nie spalił Ci się pierwszy opornik - idź za radą OLEYa i spróbuj zrozumieć, jak płynie prąd w przełączniku.Pawel_-5 pisze:Mam nietypowy problem, otóż nie działa mi regulacja nawiewu na ustawieniu 1 i 2 lecz na pozostałych tych mocniejszych czyli 3 i 4 działa normalnie. Przekręcam na 1 i nic się nie dzieje, daje na 2 też nic, gdy przekręcę na 3 i 4 działają normalnie mocno. Wiecie co to może być?
Tak przeczytałem już drugi raz i nie kumamOLEY pisze:Tyle razy o tym pisałem, zresztą nie tylko ja, a wiele, wiele osób.
Czytałeś ten temat chociaż w całości?
Przeczytaj przynajmniej trzecią stronę.
Robert pisze:Nie spalił Ci się pierwszy opornik - idź za radą OLEYa i spróbuj zrozumieć, jak płynie prąd w przełączniku.Pawel_-5 pisze:Mam nietypowy problem, otóż nie działa mi regulacja nawiewu na ustawieniu 1 i 2 lecz na pozostałych tych mocniejszych czyli 3 i 4 działa normalnie. Przekręcam na 1 i nic się nie dzieje, daje na 2 też nic, gdy przekręcę na 3 i 4 działają normalnie mocno. Wiecie co to może być?
Przekaźnik.muminek1232 pisze:Moje pytanie jest takie skąd to bierze zasilanie? Co to ma ze soba wspólnego dmuchawa i regulacja zawieszenia?
Jako, że nie mam 1szego biegu wentylatora - bardzo interesuje mnie wartość tego rezystora!!!Xandr pisze: Rezystor musi mieć mieć 10 watt ponieważ słabsze palą się.![]()
Sprawdzałeś to w praktyce??Jedrek pisze:Śruba z góry i od dołu a połączenie ze środkową obudową jest na zapinanej obręczy i wyciągasz.
Ja się na elektryce słabo znam, ale do przekaźnika obok akumulatora dochodzi zasilanie, bo zdjąłem obudowę tego przekaźnika i po przekręceniu pokrętła na panelu sterowania dmuchawą - przekaźnik zwiera. Czyli przez bezpieczniki też przechodzi, bo one są chyba wcześniej. Będę musiał sprawdzić wiązki za tym przekaźnikiem - na to wychodziRomas pisze:to sprawdzaj czy dochodzi zasilanie i masa na odpowiednie nóżki w przekaźnikach i plusy w bezpiecznikach