zegary
- pawlacz
 - Posty: 378
 - Rejestracja: 2012-07-24 23:41
 - Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
 - Galeria: viewtopic.php?t=22222
 
Re: zegary
-- oryginalny post 2016-02-13 15:54 --
Przeniosłem samą płytkę obrotomierza do starego licznika i odcinka jest ok, za to ładowanie jest bardzo nisko, a wskaźniki temperatury i benzyny zatrzymały się na pewnym poziomie i nawet nie drgną do góry, a po zgaszeniu silnika temperatura zostaje na swoim poziomie. Źle dokręcone śruby?
-- dodano 2016-02-13 18:41 --
Przeniosłem panel temperatury i stanu baku z licznika polifcie do mojego. Wskazują dobrze. Niestety ładowanie nadal niskie.
			
			
									
						
										
						Przeniosłem samą płytkę obrotomierza do starego licznika i odcinka jest ok, za to ładowanie jest bardzo nisko, a wskaźniki temperatury i benzyny zatrzymały się na pewnym poziomie i nawet nie drgną do góry, a po zgaszeniu silnika temperatura zostaje na swoim poziomie. Źle dokręcone śruby?
-- dodano 2016-02-13 18:41 --
Przeniosłem panel temperatury i stanu baku z licznika polifcie do mojego. Wskazują dobrze. Niestety ładowanie nadal niskie.
- avel
 - Posty: 466
 - Rejestracja: 2009-04-26 17:16
 - Samochód: Probe II 2.0 1994
 - Galeria: viewtopic.php?t=20438
 - Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
 
Re: zegary
Wskaźnik paliwa powinien zostawać na swoim poziomie, na pewno nie zamieniłeś wskażnika od temp i paliwa? Każdy z nich jest inny.
Wskaznik ładowania to zwykły woltomierz podłączony do masy i 12V, można próbować zmierzyć napięcie na śrubkach, jeżeli jest 12V to podnosi się do pierwszej kreski, 14V jest w połowie skali.
Zawiń sobie dwa kabelki na te śrubki od wskaźnika ładowania (tylko tak żeby nic się nie zwarło) podłącz z powrotem licznik i sprawdź woltomierzem jakie jest tam napięcie w pozycji zapłon oraz po uruchomianiu silnika.
			
			
									
						
							Wskaznik ładowania to zwykły woltomierz podłączony do masy i 12V, można próbować zmierzyć napięcie na śrubkach, jeżeli jest 12V to podnosi się do pierwszej kreski, 14V jest w połowie skali.
Zawiń sobie dwa kabelki na te śrubki od wskaźnika ładowania (tylko tak żeby nic się nie zwarło) podłącz z powrotem licznik i sprawdź woltomierzem jakie jest tam napięcie w pozycji zapłon oraz po uruchomianiu silnika.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było 
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
			
						Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- _/Damian\_
 - Posty: 493
 - Rejestracja: 2005-10-18 14:32
 - Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Re: zegary
Czy ktoś wie może jakie wskazania powinny być na wskaźniku ciśnienia oleju i ładowania?
U mnie po wymianie cylinderka w pompie oleju, zaraz po odpaleniu jest pomiędzy MAX a N. Podczas jazdy na literce N, a na jałowym, gdy motor już jest rozgrzany O lub R. Wcześniej przed wymianą po starcie miałem literę O, a gdy motor był rozgrzany w granicach M, jak wnioskuję cylinderek był już chyba lekko zmęczony, chociaż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wskazania?
No a w kwestii ładowania to mam tak pomiędzy literami M, a A, a jak powinno byś?
			
			
									
						
							U mnie po wymianie cylinderka w pompie oleju, zaraz po odpaleniu jest pomiędzy MAX a N. Podczas jazdy na literce N, a na jałowym, gdy motor już jest rozgrzany O lub R. Wcześniej przed wymianą po starcie miałem literę O, a gdy motor był rozgrzany w granicach M, jak wnioskuję cylinderek był już chyba lekko zmęczony, chociaż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wskazania?
No a w kwestii ładowania to mam tak pomiędzy literami M, a A, a jak powinno byś?
Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L
			
						Gen II 94
V6 2,5L
- 
				DNF91
 - Posty: 154
 - Rejestracja: 2016-01-20 08:25
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: zegary
Ładowanie powinno być na M, jak masz ciutkę poniżej na rozgrzanym alternatorze to masz bardzo dobre ładowanie.
Co do ciśnienia oleju, to wieczorem sprawdzę jak jest u mnie i dam znać.
			
			
									
						
										
						Co do ciśnienia oleju, to wieczorem sprawdzę jak jest u mnie i dam znać.
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: zegary
z tym ładowaniem to nie bądźcie tacy hop, zegary mogą w takim wieku przekłamywać  
			
			
									
						
										
						- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: zegary
Ja mam na zimnym silniku ładowanie 14.4V (wskaźnik na L) po przejechaniu ok 100km ładowanie 13.9-14.1V (wskaźnik zaraz pod L) To oznacza, że co altek mi się sypie? Czy wszystko oki  i tak ma byc?
			
			
									
						
										
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: zegary
a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
			
			
									
						
										
						- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: zegary
Po przejechaniu 30km po obciążeniu (klima,radio, dlugie światła) na aku mam ładowanie 13.9V. Nie za malo?Romas pisze:a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
- infernoblade
 - Klubowicz
 - Posty: 1278
 - Rejestracja: 2013-10-03 20:04
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
 - Galeria: viewtopic.php?t=21646
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
 
Re: zegary
Musisz sprawdzić na chodzącym silniku, załącz światła klimę i przede wszystkim ogrzewanie tylnej szyby, słowem wszystkie odbiorniki prądu i wtedy sprawdź.
			
			
									
						
							''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
			
						Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: zegary
Na chodzacym pod obciążeniem mam 13.9
			
			
									
						
										
						- infernoblade
 - Klubowicz
 - Posty: 1278
 - Rejestracja: 2013-10-03 20:04
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
 - Galeria: viewtopic.php?t=21646
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
 
Re: zegary
Nie wiem nawet, czy nie za dużo.
			
			
									
						
							''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
			
						Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: zegary
ani mało ani dużo, dobrze jest  
			
			
									
						
										
						- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: zegary
Czyli każdy wskaźnik pokazuje z biegiem czasu po swojemu.. czyli lekko zaniża.
			
			
									
						
										
						- 
				DNF91
 - Posty: 154
 - Rejestracja: 2016-01-20 08:25
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: zegary
13,9 pod obciążeniem i po rozgrzaniu altka to bardzo dobry wynik. Altek zawsze się grzeje i konsekwencją tego są gorsze parametry ładowania.
Spadek 0.4-0.5V jest jak najbardziej normalny. Co do ciśnienia oleju, to ja mam wskazówkę na M. Co do wskazówki ładowania to się nie wypowiadam,
bo mam przytarte łożysko i mam poślizg paska, więc mam troszkę zaniżone wartości
			
			
									
						
										
						Spadek 0.4-0.5V jest jak najbardziej normalny. Co do ciśnienia oleju, to ja mam wskazówkę na M. Co do wskazówki ładowania to się nie wypowiadam,
bo mam przytarte łożysko i mam poślizg paska, więc mam troszkę zaniżone wartości