A nie powinny być przypadkiem oba wałki po 1 ząbku niżej?
No ale może niech się odezwie ktoś bardziej kompetentny.
Brak prędkości maksymalnej
Re: Brak prędkości maksymalnej
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak prędkości maksymalnej
znaki powinny być na linii śrub wałków
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Brak prędkości maksymalnej
Tak wyglądają znaczniki, przy ustawieniu wału na "T" na obudowie. Teraz dla pewności pewno trzeba rozebrać całość i porównać ze znacznikiem wału?
Czy od razu rozbierać rozrząd o po jednym ząbku obrócić oba wałki?
Czy od razu rozbierać rozrząd o po jednym ząbku obrócić oba wałki?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak prędkości maksymalnej
pomyśl logicznie, czy obrócenie wału w jedną czy w drugą stroną obróci znaczniki obu kół w dół
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Brak prędkości maksymalnej
Pisałem to 10min po obudzeniu, takie obrócenie wałków przez niedokładność ustawienia znacznika na wale jest niemożliwe, dziękuję
Podsumowując, wszyscy się zgodni, że rozrząd jest ustawiony nieprawidłowo?
Podsumowując, wszyscy się zgodni, że rozrząd jest ustawiony nieprawidłowo?