Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
KrecioPL
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Dziś odsłuch? i niemiecka autostrada?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
dobra Krecik biorę go 

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Dobra, dobra, Panowie, spokojnie.
Bo się kolejka po auto ustawiła.
Naprawiłem go
Czechu, dzięki za pomoc!
Bo się kolejka po auto ustawiła.
Naprawiłem go

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
-- oryginalny post 2016-04-04 12:16 --
Dziś ponownie jedzie do elektryka - niech się chłopaki bawią. Jeśli to nie pomoże, prujemy wiązkę.
-- dodano 2016-06-14 10:09 --
Ostatnio na klapę tylną trafił poliftowy spoiler.
Czechu, Sallmo, dzięki za pomoc.
Dziś ponownie jedzie do elektryka - niech się chłopaki bawią. Jeśli to nie pomoże, prujemy wiązkę.
-- dodano 2016-06-14 10:09 --
Ostatnio na klapę tylną trafił poliftowy spoiler.
Czechu, Sallmo, dzięki za pomoc.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: KrecioPL
Gładka klapa i tak ładniejsza
Na urodziny spodziewaj się paczki z Ultera bo nie mogę patrzeć na tą końcówkę.

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Spoiler chciała moja Pani, więc tak czy siak trzeba było zamontowaćcuba27 pisze:Gładka klapa i tak ładniejszaNa urodziny spodziewaj się paczki z Ultera bo nie mogę patrzeć na tą końcówkę.

Urodziny mam 5 września. Podać Ci adres?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: KrecioPL
Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Da się zrobić tylko niech powie kiedy mam spawarkę wziąć 

-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: KrecioPL
Qorwa ... padłem pyskiem w monitorLukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:




- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: KrecioPL
To do kompletu takie kołoLukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:


- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: KrecioPL
Tak i do tego jakiś cukierkowy kolor nadwozia, będzie superwuka pisze:To do kompletu takie kołoLukas007 pisze:Spoiler ładny, modelka ładna, lampy ładne ... co do końcówki to ani wiadro, ani dwururka - takie coś jak na fotce poniżej bym tu widział:![]()

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Niech wam bedzie, bedzie dwururka jakas. Ale to podnkoniec roku z calym wydechem
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-05-23 12:35
- Samochód: Ford Probe v6 Black
Re: KrecioPL
Cześć 
Czy ogarnąłeś już auto ?
Po remoncie silnika mam podobny problem a mianowicie wolne obroty ( są za niskie albo całkiem opadają do zera i auto gaśnie) i wypadający zapłon, który nie reaguje na jakie kolwiek ustawienie aparatu (tzn ciągle słychać wypadanie ) ;/ czasami delikatnie traci moc
Probe z roku 1995 błąd jaki mi pokazuje to czujnik stuku. Wszystko jest nowe Kable wn, świece, podstawiana przepływka zmieniona przepustnica również czujniki położenia wałków i wału też, tps ustawiony virsy sprawne podciśnienia również nowe pierścienie, szlif wału nowe panewki uszczelki pod głowica rozrząd. Dosłownie wszystko jest nowe
Czy wyszło Ci ze czujnik stuku zmienia kąt zapłonu, który powoduje dość spore wychylenia zapłonu?
Czy wiesz jak sprawdzić czujnik stuku za pomocą woltomierza ? Bo teraz nie wiadomo czy czujnik stuku się uwalił czy po prostu pokazuję błąd z powodu złego działania zapłonu ;/
Pozdrawiam i liczę na odpowiedz

Czy ogarnąłeś już auto ?
Po remoncie silnika mam podobny problem a mianowicie wolne obroty ( są za niskie albo całkiem opadają do zera i auto gaśnie) i wypadający zapłon, który nie reaguje na jakie kolwiek ustawienie aparatu (tzn ciągle słychać wypadanie ) ;/ czasami delikatnie traci moc
Probe z roku 1995 błąd jaki mi pokazuje to czujnik stuku. Wszystko jest nowe Kable wn, świece, podstawiana przepływka zmieniona przepustnica również czujniki położenia wałków i wału też, tps ustawiony virsy sprawne podciśnienia również nowe pierścienie, szlif wału nowe panewki uszczelki pod głowica rozrząd. Dosłownie wszystko jest nowe
Czy wyszło Ci ze czujnik stuku zmienia kąt zapłonu, który powoduje dość spore wychylenia zapłonu?
Czy wiesz jak sprawdzić czujnik stuku za pomocą woltomierza ? Bo teraz nie wiadomo czy czujnik stuku się uwalił czy po prostu pokazuję błąd z powodu złego działania zapłonu ;/
Pozdrawiam i liczę na odpowiedz

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Grzesiu,
Auto dotychczas było u wielu mechaników i elektroników - wszyscy rozkładają ręce.
Za dwa tygodnie auto jedzie do specjalistów od silników serii K z mazdaspeedu.
myśmy u mnie z duracellem mierzyli rezystancję czujnika stuku i wyszło, że jest uwalony... Za nowy ORY Mazda zapłaciłem ok. 480zł (obecnie czeka na montaż)
Czujnik stuku odpowiada za korygowanie kąta wyprzedzenia zapłonu i nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
A patrzyłeś lampą stroboskopową na to jak się zachowuje zapłon na wolnych obrotach?
Auto dotychczas było u wielu mechaników i elektroników - wszyscy rozkładają ręce.
Za dwa tygodnie auto jedzie do specjalistów od silników serii K z mazdaspeedu.
myśmy u mnie z duracellem mierzyli rezystancję czujnika stuku i wyszło, że jest uwalony... Za nowy ORY Mazda zapłaciłem ok. 480zł (obecnie czeka na montaż)
Czujnik stuku odpowiada za korygowanie kąta wyprzedzenia zapłonu i nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
A patrzyłeś lampą stroboskopową na to jak się zachowuje zapłon na wolnych obrotach?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-05-23 12:35
- Samochód: Ford Probe v6 Black
Re: KrecioPL
-- oryginalny post 2016-07-06 13:49 --
Dziś sprawdzę ile stopni on się wychyla.
Ale czuję że też mam czujnik do wymiany.
Po skasowaniu błędów jak odczytuje wychodzi mi kod na czujnik stuku nawet bez opalania silnika.
Więc jeśli zapłon będzie dobrze się zachowywał z weekend wymienię czujnik i dam znać czy jest jakaś poprawa:)
Jaka rezystancje powinien mieć ten czujnik??
-- dodano 2016-07-14 11:45 --
Witajcie
Udało mi się dotrzeć do problemu w swoim Probe.
Auto lapalo powietrze między aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Powodem tego był bardzo mocno wyprzedzony zapłon, który komp chciał poprawić i stąd te dziwne zjawiska . Aktualnie wymieniłem też stopke w którą on wchodzi ponieważ była pęknięta (chodzi o tą którą jest pod pokrywa zaworów).
Samochód wrócił do formy zyskał moc, błąd na czujnik stuku zniknął .
Dziś sprawdzę ile stopni on się wychyla.
Ale czuję że też mam czujnik do wymiany.
Po skasowaniu błędów jak odczytuje wychodzi mi kod na czujnik stuku nawet bez opalania silnika.
Więc jeśli zapłon będzie dobrze się zachowywał z weekend wymienię czujnik i dam znać czy jest jakaś poprawa:)
Jaka rezystancje powinien mieć ten czujnik??
-- dodano 2016-07-14 11:45 --
Witajcie
Udało mi się dotrzeć do problemu w swoim Probe.
Auto lapalo powietrze między aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Powodem tego był bardzo mocno wyprzedzony zapłon, który komp chciał poprawić i stąd te dziwne zjawiska . Aktualnie wymieniłem też stopke w którą on wchodzi ponieważ była pęknięta (chodzi o tą którą jest pod pokrywa zaworów).
Samochód wrócił do formy zyskał moc, błąd na czujnik stuku zniknął .
- pawlacz
- Posty: 378
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: KrecioPL
Zagadka w końcu rozwiązana 

- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: KrecioPL
No to teraz Probe zasłużył na pełen bak wysokooktanowej. Dziwny zbieg okoliczności, że działo się to tylko w 97
- Spider33
- Posty: 1244
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: KrecioPL
Bardzo nietypowa usterka... Jak to zdiagnozowałeś? Syczało?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
Grziesiu,GrzegorzElblag pisze: Witajcie
Udało mi się dotrzeć do problemu w swoim Probe.
Auto lapalo powietrze między aparatem zapłonowym a blokiem silnika. Powodem tego był bardzo mocno wyprzedzony zapłon, który komp chciał poprawić i stąd te dziwne zjawiska . Aktualnie wymieniłem też stopke w którą on wchodzi ponieważ była pęknięta (chodzi o tą którą jest pod pokrywa zaworów).
Samochód wrócił do formy zyskał moc, błąd na czujnik stuku zniknął .
Niestety u mnie ten zabieg nie przyniesie żadnego efektu - u Ciebie poza tym, że łapał lewe powietrze poprzez aparat zapłonowy, to reszta dawkowania paliwa i powietrza była normalna.
U mnie - czy u innych chłopaków - pojawia się problem WSZELKICH błędów związanych z powietrzem. Czyli przepływka, TPS, a nawet błąd czujnika Baro który jest w ECU.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KrecioPL
Może zmiana klimatu pomoże? Wyjazd nad morze? 

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: KrecioPL
No teraz byłem na mazurach, to przy świeżym powietrzu faktycznie było inaczej - mówisz, że odma płucna czy raczej koklusz? A może pylica?Kocureq pisze:Może zmiana klimatu pomoże? Wyjazd nad morze?

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy