-- oryginalny post 2011-04-11 21:16 --
Witam. Ostatnio miałem problem właśnie z szarpaniem przy ostrym przyspieszaniu. Pytałem na forum- padła podpowiedź, że to być może cewka... ALE... Zastanawiającym dla mnie było to, że nasilały się te szarpania jak ostro przyspieszałem lub ostro wchodziłem w lewy łuk

. Wszystko to stawało się naprawdę nieznośne i wręcz niebezpieczne (no bo jak się ostro wyjeżdża z podporządkowanej na ruchliwą ulicę a auto staje z braku mocy w poprzek obu jezdni to się robi naprawdę ciepło) gdy było mało paliwa w zbiorniku. Podejrzenia padły na układ paliwowy. Postanowiłem wymienić filtr paliwa. I SUKCES, to było to! Stary filtr był tak zapchany że ciężko było przedmuchać go ustami

. Nowy filterek rozwiązał problem.

Zalecam więc wszystkim z podobnymi objawami zacząć od filtra paliwa.
-- dodano 2011-05-07 15:10 --
Witam ponownie. Nawiązuję do mojego poprzedniego postu. Wkrótce po wymianie filtra okazało się, że problem z przygasaniem (szczególnie w lewych łukach) szybko powrócił. Dziś wziąłem się za pompę paliwa. Po wyciągnięciu jej okazało się, że w zbiorniku był straszny bród i siateczka przez którą pompa zasysa paliwo była strasznie brudna. Na całe szczęście miałem drugą pompę paliwa (wolałem nie ryzykować zakładając starą pompę- być może to nie bród a po prostu starość jej dolegała), którą po przepłukaniu zbiornika zamontowałem. Problem z przygasaniem w końcu znikł. Wymontowanie zbiornika to 3 śruby i kilka opasek zaciskowych na przewodach paliwowych (bez kanału, przedłużki z przegubem do klucza nr 14 i okularów ochronnych

się nie obejdzie ). Jednaj osoba da sobie spokojnie radę (w 3 godziny). Satysfakcja bezcenna
