jak w temacie, temat dziwny
najpierw zaczął wyrzucać biegi (wypadały - pięć i trzy szczególnie) a jak dojechał na miejsce to po zgaszeniu, następnego dnia odpalał na sprzęgle, puszczałem sprzęgło i gasł, niezależnie czy był na biegu czy na luzie. Odpuszczenie sprzęgła = gaśnięcie auta. Cóż to może być?
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
gaśnie po puszczeniu sprzęgła
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 2014-11-27 21:34
- Samochód: T22 `91
- Lokalizacja: Wawa / Kowary
gaśnie po puszczeniu sprzęgła
Prob uje T22 `91
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: gaśnie po puszczeniu sprzęgła
Na początek sprawdź sobie czujnik pod pedałem sprzęgła, są chyba dwa (przynajmniej tak koledzy mówili
)może chodzić o ten górny

był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 2014-11-27 21:34
- Samochód: T22 `91
- Lokalizacja: Wawa / Kowary
Re: gaśnie po puszczeniu sprzęgła
dzięki za podpowiedź, sprawdze temat
Prob uje T22 `91
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2015-11-02 11:17
- Samochód: Ford Probe Medici 1997 2.0L
- Lokalizacja: Polska
Re: gaśnie po puszczeniu sprzęgła
Witam.Zacznę od początku.Odpalanie ,uruchamianie rozrusznika na wciśniętym sprzęgle to norma dla aut z USA ze skrzynią manualną.Tam przeważają skrzynie biegów automatyczne i auta ze skrzyniami biegów manualnymi są celowo tak zabezpieczane aby kierowcy podczas urumianianie nie stwarzali zagrożenia odpalając na wrzuconym jakimś biegu.W automacie można uruchomić auto tylko na "P" lub "N" czyli parking lub neutral.Rynek amerykański ma jeszcze inne wymogi n.p. wzmacnianie boczne drzwi - stąd te dodatkowe "rury" czy kątowniki wewnątrz drzwi w wersjach amerykańskich.
Powód "wyskakiwania" biegów to albo źle wyregulowane cięgna i nie do końca zalączony bieg lub bardzo wypracowana skrznia biegów z dużymi luzami wewnątrz i zaokrąglonymi frezami na walkach sprzęgających i trybach .Tymi autami nie jeździly starsze panie do kościola w niedzielę jak czytam nieraz historię w polowie aut wystawionych do sprzedaży na portalach.Natomiast gaśnięcie silnika po "puszczeniu " sprzęgla to moim zdaniem......................PS. - przepraszam ale post pisalem okolo 00.30 w nocy a na drugi dzień nie czytajac go wkleilem podając rozbierzne informacje .Będzie korekta i edycja po analizie prblemu.
Powód "wyskakiwania" biegów to albo źle wyregulowane cięgna i nie do końca zalączony bieg lub bardzo wypracowana skrznia biegów z dużymi luzami wewnątrz i zaokrąglonymi frezami na walkach sprzęgających i trybach .Tymi autami nie jeździly starsze panie do kościola w niedzielę jak czytam nieraz historię w polowie aut wystawionych do sprzedaży na portalach.Natomiast gaśnięcie silnika po "puszczeniu " sprzęgla to moim zdaniem......................PS. - przepraszam ale post pisalem okolo 00.30 w nocy a na drugi dzień nie czytajac go wkleilem podając rozbierzne informacje .Będzie korekta i edycja po analizie prblemu.