Taki troche temat zbiorczy założę, o zamku bo mam z nim kilka problemów :/
Jest słabo, zamknąłem sobie samochód z kluczyka, pociągam za klamkę a tu otwarte! Mimo, że coś stuknęło...
Generalnie tylko prawy "działa" bo do lewego kluczyk wchodzi tylko kawałek i się blokuje, nie zaskakuje też ta plastikowa osłonka wnętrza.
Co robić? Da się to wymienić?
Mam nadzieję że nie spam
Zamek z kluczyka - dramat
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Zamek z kluczyka - dramat
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- arko
- Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 2009-04-19 23:32
- Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=16280
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Umówmy się na spota lub na zlot . Wiele spraw związanych z autkiem będziesz mógł wyjaśnić .
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Ja chętnie cały sierpień
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- arko
- Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 2009-04-19 23:32
- Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=16280
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Zlot jest w Grotnikach we WrześniuMiczuTG pisze:Ja chętnie cały sierpień
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
- zacanaheim
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-07-16 12:38
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=23411
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Miałem podobnie z zamkiem klapy tylnej mimo iż jest cięgno - czasami używam otwierania z zewnątrz.bo do lewego kluczyk wchodzi tylko kawałek i się blokuje
Podejrzewam, że po prostu nie był używany i dlatego przestał się ruszać system pinów w bębenku.Kluczyk wchodził może 3-4 mm i dalej nie dało rady.
Poprostu kupiłem preparat gerdy do zamków - do czyszczenia - psikałem parę razy głęboko wkładając cienką rurkę od aplikatora. Potem delikatnie kluczyk i ruszałem prawo lewo - wszystko delikatnie - i najlepiej dorobionym kluczykiem - bo ori są z plasteliny ;>( jak to Krecio kiedyś powiedział.
Po kilkudziesięciu minutach kluczyk wchodził coraz głębiej. I dalej psikałem aż cały klucz wszedł potem zaczął się przekręcać. Jak już wypsikałem pół butli preparatu powycierałem wszystko elegancko z wewnątrz i zewnątrz ( należy zdjąć osłonę plastikową w bagażniku). Następnie preparat do zamków do smarowania - specjalny rodzaj oleju. - nie można tego robić wd40 - chyba że do wyczyszczenia. Nasmarować trzeba czymś tłustym nie lepiącym brudu i kurzu.
Wszystkie zamki w ten sposób zakonserwowałem i pracują jak nowe.
Pozdrawiam.
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Ja polecam do smarowania olej do broni, po wyczyszczeniu jak znalazł.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Ok spróbuje. Jeszcze tylko ta nieszczęsna plastikowa osłonka. Może niedługo to rozbiorę i zobaczę czy da się zrobić. Nasmaruję na dniach, zobaczymy jak będzie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Zamek z kluczyka - dramat
Jak będziesz miał już wyciągniętą wkładkę zamka, wyciągnij też sam zamek drzwi. Podobnie wyczyść go ze starego smaru, który jest już bardziej gumą i nasmaruj nowym smarem. Zabieg ten przedłuża żywotność samych zamków i wkładki, bo nie musi dodatkowo przepychać starego smaru z zamka i w efekcie zwiększa żywotność kluczyka. Ot cała magia łamliwych kluczyków. Oczywiście spotkałem też takie kluczyki, które swoją budową same się proszą o złamanie, tzn. na samym początku grota, tam gdzie zaczynają się ząbki po plastiku, jest bardzo duże wcięcie. Przy przekręcaniu cała siła skupia się właśnie w tym miejscu. To nie przypadek, że wszystkie łamiące się kluczyki pękają właśnie w tym punkcie. Ja wymieniałem kluczyk średnio raz na pół roku. Po przesmarowaniu wszystkiego i wymianie wkładki właśnie na kluczyk bez tego wcięcia (na moje szczęście posiadały też oryginalne plastikowe osłonki ). Na razie nic się nie dzieje, a mam kluczyk już wiekowy po poprzednim właścicielu.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest