Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Jeszcze nie skończona, ale zaczyna powoli wyglądać. Zostało mi podłączenie oświetlenia, muszę jeszcze porzeźbić górną część której nie ma na zdjęciach, no i dojdzie jeszcze kilka detali do całości. Zajmę się tym już na spokojnie dopiero po świętach.
Zastanawiałem się nad alcantarą ale cenowo 2x tyle wychodziło, a że obiecałem sobie i żonie że już koniec upychania pieniędzy w auto tak więc jest skóra Na żywca na prawdę bardzo fajnie wygląda, ale mniej praktyczne jeśli chodzi o użytkowanie bo na alcantarę można by było coś tam wrzucić do bagażnika a tutaj już trzeba zważać żeby skóry nie zadrapać czy też dziurska nie zrobić. Będę musiał w takim razie zrobić schowek w skrzyni za oparciem tylnej kanapy na jakieś kosmetyki i inne duperele
-michal- pisze:Przeca mieliśmy w tej skrzynce przemycać fajki z ukrainy
cuba27 pisze:Czyli wbrew pozorom, projekt może na siebie zarobić
Macie łeb chłopaki do biznesu!
Wypadałoby jeszcze znaleźć jakieś miejsce na jakieś Ukrainki-nimfomanki-striptizerki, żeby je w końcu na Zlot przy okazji podwieźć.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Szarku a jak z ubezpieczeniem tego cacka Twojego ?
Ja w swojego Jedynaka chce włożyć i włożyłem trochę pln, a jakby przyszło do stłuczki to pier***ną mi szkode całkowitą za 2000zł według eurotaxu bo np. tyle 1gen Probe niby warte....a do auta weszło tyle kasy...
Tak , ku,,,wy liczą Myszce naszej też tak policzyli że prawie chłopak palpitacji dostał np. (felgi 18 po bodajże 20 zeta ). Ale do składek pierwsi jak zwykle !!! Wydaje mi się że przy tego typu autach rzeczoznawca sprawę wyjaśni i pozostaje odwołanie albo sąd
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
Najlepiej wezwać rzeczoznawcę przed stłuczką. Tzn. wycenić auto i wykupić ac, pytałem się i bodajże Warta wprowadziła tą możliwość w tym roku dla samochodów naszego pokroju
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był Citroen Ax 92' Rouge Opera- był Daihatsu Applause 93' PURE RED- był Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest Ford Probe 96' USA Laser Red - był Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był Ford Probe 94' EU Royal blue- był Ford Probe 94' USA Black- był Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Jak masz auto gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubo tuningowane, przerobione praktycznie od podstaw - PZMot, wycena rzeczoznawcy i wtedy przy stłuczce wysyłasz to do Ubezpieczyciela
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Mariooo46 pisze:Tak , ku,,,wy liczą Myszce naszej też tak policzyli że prawie chłopak palpitacji dostał np. (felgi 18 po bodajże 20 zeta ). Ale do składek pierwsi jak zwykle !!! Wydaje mi się że przy tego typu autach rzeczoznawca sprawę wyjaśni i pozostaje odwołanie albo sąd
38zł za wszystkie koła wiec jeszcze mniej. Pierwsza wycena pojazdu to 1100zł. Pokazywanie faktur/dowodów zakupu części nic nie zmienia, bo i tak policzą po swojemu
Szczerze to póki auto stoi i nim nie jeżdżę to nie zastanawiałem się nawet nad tym, ale po nowym roku na pewno będę musiał się tym zainteresować.
Krecio ile taka wycena mniej więcej kosztuje ? Na wszystkie rzeczy trzeba mieć potwierdzenia paragony ? Bo tak na prawdę połowa paragonów to już białe papierki (wyblakły przez te kilka lat)
Ostatnio robiłem wycenę auta po sprowadzeniu z Usa potrzebną do akcyzy. Rzeczoznawca skasował 300 zł ale caly materiał zawierał 18 stron.Opisane wszystko jak trzeba porządna robota, uczciwe wydane 3 stówki.
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
Kamil - dużo jest zależne od tego, jak podejdzie do tego rzeczoznawca. Może być tak, że będzie chciał paragonów, a może być tak że wystarczy mu lista części i kosztów które Ty przedstawisz.
W każdym razie, można się podeprzeć tym, że poniosłeś koszty, a te części masz faktycznie w aucie.
Nie zapominajmy, że faktycznie poniesione koszty nie będą NIGDY odzwierciedlać wartości pojazdu.
Masz auto mocno porobione, więc szedłbym raczej w stronę uznania auta jako unikat - PZMot też Ci to ogarnie. Będzie to dodatkowy argument w razie szkody, aby Ubezpieczyciel nie podważył wyceny.
Te wyceny nie są drogie - w zależności od stopnia skomplikowania wyceny/opinii oraz jej przeznaczenia. Zwykle to koło 250-500 PLN.
Nie zapominajmy, iż nasz system odszkodowawczy jest ułomny - Probas II gen widnieje jeszcze w tabeli Eurotaxu, która uwzględnia tylko spadek wartości wraz z wiekiem i przebiegiem, a nie zakłada wzrostu wartości już w takim wieku - zauważcie, że wszystkie auta, które mają ok. 20lat zaczynają zwiększać swoją wartość z uwagi na rzadkość występowania, itp. itd.
W takim przypadku ja określam wartość pojazdu wg wartości średnio-rynkowych.
Pamiętam kilka lat temu taki przypadek, jak gość miał Mustanga z 67r, cukiereczek po prostu. I dostał strzała w błotnik, Ubezpieczyciel mu wypłacił 500zł i powiedział że szkoda całkowita... Żal.
Sprawa się skończyła właśnie tak, że Poszkodowany wziął rzeczoznawcę z PZMot, określili wartość przed szkodą, określili wartość szkody, która nie nosiła znamion szkody całkowitej i do sądu. Wygrali.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
infernoblade pisze:Najlepiej wezwać rzeczoznawcę przed stłuczką. Tzn. wycenić auto i wykupić ac, pytałem się i bodajże Warta wprowadziła tą możliwość w tym roku dla samochodów naszego pokroju
2geny Wam się jeszcze nie łapią na to Warta Klasyki. Jedynie Jedynki i przy założeniu, że masz egzemplarz z potwierdzoną wartością minimum 10tyś..., więc też nie jest różowo z tymi ubezpieczeniami...pozostaje się jedynie modlić żeby nie było stłuczki przed każdym wyjazdem, albo trzymać w garażu pod kocem i nie wyjeżdżać na drogę...bo na ubezpieczalnie nie ma co liczyć...taki mamy klimat.
Dzięki Marek. Od strony wizualnej na pewno będę chciał jeszcze przyciemnić wszystkie szyby (bardzo delikatnie) folią 3M Crystalline. Zleciłem też firmie ulepienie customowego spoilera na tylną klapę bo czegoś mi tam brakuje Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy będzie nadawało się do założenia I od strony wizualnej chyba już nic więcej nie wymyślę... wiem można by było pójść jeszcze w kierunku modnych teraz Stensowych poszerzeń, ale po prostu szkoda mi auta. Jak wiadomo wiąże się to z cięciem, spawaniem i dziurawieniem wkrętami budy.
A tak po za tym to jest jeszcze sporo dupereli do zrobienia przy aucie, ale to już bez napinki będę powoli sobie ogarniał.
Muszę przyznać, że naprawdę zrobiłeś to ze smakiem. To wciąż wygląda jak Probe, nie ma wieśniackich dodatków. Szacunek wielki się należy A co do spoilera faktycznie byłoby fajnie jakby wpadł, coś w stylu oryginalnego.