Witam,
Kiedyś szukałem jak jest zbudowany taki wieszaczek, ale nigdzie nie mogłem znaleźć. Po tym jak połamałem 3 komplety przy próbie ich wyciągnięcia zdecydowałem się wyciąć jeden z kawałkiem dachu ( kiedyś śmialiśmy się ze spiderem że to jedyny sposób). Znając jego budowę można przystąpić do jego demontażu, a nie jest to mimo tego proste. Trzeba pociągnąć dolną część lekko do siebie, przytrzymując górną część pociągnąć go w dół (sposób wymyślony przez Krecia i Basco). Podsyłam parę zdjęć i życzę powodzenia przy demontażu
Ostatnio zmieniony 2017-02-12 16:59 przez infernoblade, łącznie zmieniany 1 raz.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był Citroen Ax 92' Rouge Opera- był Daihatsu Applause 93' PURE RED- był Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest Ford Probe 96' USA Laser Red - był Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był Ford Probe 94' EU Royal blue- był Ford Probe 94' USA Black- był Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Je niemiałem z tym problemu. Nauczyłym się tej sztuki na szrocie Jak się pojawi jakiś prob na złomowisku to jadę po ,, wahacz " a wracam z drobiazgami tupu spinki
Prezes5G19 pisze: Je niemiałem z tym problemu. Nauczyłym się tej sztuki na szrocie Jak się pojawi jakiś prob na złomowisku to jadę po ,, wahacz " a wracam z drobiazgami tupu spinki
Mam podobnie zazwyczaj biorę zaślepki podszybia i uszczelki drzwiowe Teraz będę mógł i wieszaczki
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był Citroen Ax 92' Rouge Opera- był Daihatsu Applause 93' PURE RED- był Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest Ford Probe 96' USA Laser Red - był Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był Ford Probe 94' EU Royal blue- był Ford Probe 94' USA Black- był Ford Probe 94' EU Rio Red- jest