Dobra, jestem po podłączeniu sterownika centralnego.
Moja uwaga, nie musimy ciągnąć napięcia spod zapalniczki, na fabrycznym przekaźniku do którego się podpinamy jest odpowiednie napięcie które zasili moduł sterownika centralnego zamka.
Wystarczy wpiąć się w kable przed kostką. Przewodów jest 5.
BLK- masa
WHT/GRN - zasilanie 12v - przewód jest: hot all time.
GRN/BLK ze srebrnymi kropkami co jakiś czas -cienki - sterowanie fabrycznymi przekaźnikami 
RED- motor 
GRN- motor
Oczywiście całość robiłem "pod napięciem"- większa frajda  

 niestety gile do brody i temperatura -5 nie pozwoliły na dokończenie dzieła,- dokładnie chodzi o dodatkowy przekaźnik.
Mam pytania do ŁukaszProbe, bez tego przekaźnika mam też efekt nierozbrojenia alarmu nim się otworzy centralny.
Czy próbowałeś zworą w środku ustawić czas 3 sekundy? Czy coś to daje? 
W instrukcji zalecane jest dla Forda 0.5sek ,- wydaje mi się że centralny za szybko rozbraja drzwi nim alarm się dezaktywuje i alarm uważa że nastąpiło nieuprawnione otwarcie. 
Te 0.5 sek jest naprawdę szybkie. Zdecydowanie szybsze niż w pierwszym Probe, być może tam jest 3 sekundy?
Miałem "trochę zabawy" ze sparowaniem pilotów bo okazało się po podłączeniu że pilot załącza tylko 1 przekaźnik od "migania kierunkami" po kilkunastu sekundach trzymania przycisku i nic więcej. Dopiero wciśnięcie przycisku w środku sterownika i sparowanie z konkretnym pilotem spowodowało że wszystkie przekaźniki w sterowniku zrobiły się aktywne. Sterownik to MAXICAR LB 40 
http://kaboauto.pl/sterownik-centralneg ... -1135.html
Oczywiście nim zrozumiałem co autor miał na myśli pisząc że, po naciśnięciu przycisku jest 5 sekund na sparowanie pilota a sparować można max 4 piloty.
Raz parowałem jednego raz drugiego  

 ale nie udawało się dwóch na raz. W końcu drogą prób i błędów okazało że to 5 sekund jest na wszystkie piloty a nie każdy z osobna czyli dodawanie kolejnego pilota.
Jutro dołożę ten przekaźnik