Benet
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Nikt nie odpowiedział na powyższe pytania, więc zostawiam informację dla potomnych. To na zdjęciu to jest czujnik ciśnienia oleju, jest on wkręcony do bloku silnika zaraz obok filtra. Po uruchomieniu silnika ciekło praktycznie ciurkiem z niego. Fabrycznie jest on uszczelniony jakimś silikonem albo klejem na gwincie, ale w moim przypadku okazało się, że to nie tyle uszczelnienie wysiadło tylko cały czujnik się rozsypał, wypluwał olej całym sobą. Najśmieszniejsze jest to, że wciąż działał. Dzisiejsza wizyta w warsztacie przywróciła Probka do świata żywych. Został wkręcony fabrycznie nowy czujnik. Zapłaciłem 102 złote łącznie.
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Benet
Mogłeś przyoszczędzić jakieś 80 pln gdybyś go sam wymienił
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Wymiana tego samemu bez kanału lub podnośnika od dołu jest niemożliwa A od góry by trzeba było demontować kolektor ssący lub połamać rękę w czterech miejscach.
Probe 96' 2.0 EURO
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Benet
No cóż...Kupiłeś sobie dzikiego konia miej i na niego bat.Benet pisze:Niech to szlag trafi. Całe życie pod górkę z tym samochodem
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: RE: Re: Benet
Fajnie napisaneLukaszV8 pisze: No cóż...Kupiłeś sobie dzikiego konia miej i na niego bat.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Benet
Lewarek pewnie posiadasz? 15-20 minut roboty na spokojnie i czujnik wymieniony. Wystarczy chciećBenet pisze:Wymiana tego samemu bez kanału lub podnośnika od dołu jest niemożliwa A od góry by trzeba było demontować kolektor ssący lub połamać rękę w czterech miejscach.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Mam problem z którym się już borykam dłuższy czas. Wszystko zaczęło się od tego jak w styczniu kupiłem Probkowi na 21 urodziny nowe radio Niestety nie miałem oryginalnego radia a coś takiego (jakbym miał ori to bym nie zmieniał):
http://obrazki.elektroda.net/44_1186441654.jpg
W tym niemieckim badziewku pewnie już umarła końcówka mocy albo coś bo przednie głośniki w porównaniu do tylnych prawie niesłyszalne były.
Kupiłem nowe radio, podłączyłem i mam pełno pisków trzasków i nie da się słuchać radia bo ciągle gubi sygnał. Wkurzyłem się i poszedłem oddać je na gwarancje bo myślałem, że jest uszkodzone ale facet w sklepie je podłączył i grało super bez żadnych problemów aż mi głupio było, że przyniosłem sprawne radio. Wróciłem do garażu podłączyłem to i jak piszczało tak piszczy. Te piski i trzaski chyba idą z anteny ale nie dam głowy bo jeszcze nie podłączyłem radia bez wtyku antenowego żeby sprawdzić czy nie piszczy. Tak więc mam pytanie czy oryginalna antena elektryczna ma jakiś wzmacniacz i potrzebuję podpiąć pod te nowe radio separator antenowy czy coś bo mam tego serdecznie dość wydałem sporo kasy na radio i ono nie działa a tamto stare mimo, że uszkodzone ładnie odbierało stacje i żadnych pisków ani trzasków nie generowało. A może ma ktoś oryginalne radio które mu zalega ? Proszę pomóżcie, używałem szukajki i nic ciekawego na ten temat nie znalazłem.
http://obrazki.elektroda.net/44_1186441654.jpg
W tym niemieckim badziewku pewnie już umarła końcówka mocy albo coś bo przednie głośniki w porównaniu do tylnych prawie niesłyszalne były.
Kupiłem nowe radio, podłączyłem i mam pełno pisków trzasków i nie da się słuchać radia bo ciągle gubi sygnał. Wkurzyłem się i poszedłem oddać je na gwarancje bo myślałem, że jest uszkodzone ale facet w sklepie je podłączył i grało super bez żadnych problemów aż mi głupio było, że przyniosłem sprawne radio. Wróciłem do garażu podłączyłem to i jak piszczało tak piszczy. Te piski i trzaski chyba idą z anteny ale nie dam głowy bo jeszcze nie podłączyłem radia bez wtyku antenowego żeby sprawdzić czy nie piszczy. Tak więc mam pytanie czy oryginalna antena elektryczna ma jakiś wzmacniacz i potrzebuję podpiąć pod te nowe radio separator antenowy czy coś bo mam tego serdecznie dość wydałem sporo kasy na radio i ono nie działa a tamto stare mimo, że uszkodzone ładnie odbierało stacje i żadnych pisków ani trzasków nie generowało. A może ma ktoś oryginalne radio które mu zalega ? Proszę pomóżcie, używałem szukajki i nic ciekawego na ten temat nie znalazłem.
Probe 96' 2.0 EURO
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Benet
Sprawdź podłączenie anteny za zegarkiem. Jest tam łączona i może się odpięła. A same głośniki masz jakie?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Wszystko ori łącznie z wiązką przewodów, nie są cięte a są zainstalowane prześciówki ford na iso. Najdziwniejsze jest to, że to stare radio gra normalnie nie licząc tego, że przednich głośników nie słychać.
Na tym nowym radiu nie da się słuchać żadnej stacji bo tak przerywa, a jak dam na auxa to ładnie grają głośniki i mają moc tylko, że piszczy i trzaska. W sklepie zarówno aux jak i radio działały bez zarzutu, bez zakłóceń.
Na tym nowym radiu nie da się słuchać żadnej stacji bo tak przerywa, a jak dam na auxa to ładnie grają głośniki i mają moc tylko, że piszczy i trzaska. W sklepie zarówno aux jak i radio działały bez zarzutu, bez zakłóceń.
Ostatnio zmieniony 2017-02-25 21:12 przez Benet, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 96' 2.0 EURO
Re: Benet
Oryginalna antena nie ma wzmacniacza.
W zasadzie styk żyły gorącej następuje dopiero po wysunięciu anteny. Na wysuniętej antenie sprawdź czy jest przejście między żyłą gorącą na wtyczce antenowej a metalowym batem anteny na szczytówce. Tak samo sprawdź czy jest ekran.
W zasadzie styk żyły gorącej następuje dopiero po wysunięciu anteny. Na wysuniętej antenie sprawdź czy jest przejście między żyłą gorącą na wtyczce antenowej a metalowym batem anteny na szczytówce. Tak samo sprawdź czy jest ekran.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Re: Benet
Nie jestem do konca przekonany ale moze cos byc z masa. Juz nie pamietam czy to bylo w ktoryms z probow ale oryginalne radio mialo jakas inna mase w obudowie i do nowego trzeba bylo podlaczyc mase od aku. Z kolei w drugim aucie mialem podobna sytuacje bo sie okazalo ze po drodze na kablach byl wzmacniacz... wywalilem go bo juz sie do niczego nie nadawal i bylo wtedy ok. Ja bym raczej tutaj szukal.
Taka sytuacja...
- zacanaheim
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-07-16 12:38
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=23411
Re: Benet
sprawa prosta jak drut, zrob wspolna.mase głośników.pozdr.
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Benet
Dopiero teraz zwróciłem uwagę na zdjecia na pierwszej stronie. Musze przyznać ze jestem zaskoczony ze mozna jeszcze wyrwać probe w takim stanie. Patrząc na wygląd ogólny i stan wnętrza przebieg jak najbardziej może byc realny. Mój w 2007 po sprowadzeniu wyglądał podobnie. Niestety z zewnątrz było gorzej bo trafił mi sie czerwony wyblaknięty kolor... Z ciekawostek moge powiedzieć ze ori pompa wody i sprzęgło skończyło sie przy przebiegu ok 195 000. Jak sie trafi na zadbane 2.0 to głownie wymienia sie zawieszenie i częsci eksploatacyjne. Przy przebiegu ok 200 000 możesz sie spodziewać kopcenia na zimnym. Taki urok FSa. Naprawa droga nie jest a spokoj masz na kolejne kilka lat. Mój przed wypadkiem brał jakieś 0,2 l oleju przy przebiegu 200 000. Wiec wydaje mi sie ze to ilość do zaakceptowania Tym bardziej ze ostatnie 70 000 zrobione na gazie.
Ostatnio zmieniony 2017-03-07 07:57 przez Spider33, łącznie zmieniany 1 raz.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Rozwiązałem problem z radiem. Po prostu kupiłem oryginał Nie zwracajcie uwagę na spaloną żaróweczkę pokrętła, wczoraj poszła
Probe 96' 2.0 EURO
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Benet
Eeee masz mało paliwaBenet pisze: Nie zwracajcie uwagę na spaloną żaróweczkę pokrętła, wczoraj poszła
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Benet
Teraz wygląda identycznie jak u mnie Fajnie komponuje się podświetlenie do całości wnętrza w nocy Masz do niego wzmacniacz, czy gra bez?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
To jest chyba najwyższy model radia z wbudowanym wzmakiem czyli ford sound 2006. Znalazłem też ten model 2007 (miał zupełnie inną kostkę do połączenia głośników, pewnie wzmaka) ale ja nie mam ani wiązki ani wzmacniacza więc musiałem kupić "normalne". Ale i tak jestem zaskoczony jakością grania stacji radiowych. Odpaliłem sobie jeszcze starą kasetę modern talking na próbę Ładnie gra, ale wszyscy wiemy jaka jest jakość muzyki z kasety.
zamieszczam jeszcze książeczkę, którą jakaś dobra dusza kiedyś udostępniła na naszym forum ukazującą jakie radia wychodziły na Europę w Probku:
http://www.fordprobe.pl/upload/files/fo ... manual.pdf
oj tam zaraz mało, żydek jeszcze mi się nie świecimysz pisze:Eeee masz mało paliwa
zamieszczam jeszcze książeczkę, którą jakaś dobra dusza kiedyś udostępniła na naszym forum ukazującą jakie radia wychodziły na Europę w Probku:
http://www.fordprobe.pl/upload/files/fo ... manual.pdf
Ostatnio zmieniony 2017-03-09 20:07 przez Benet, łącznie zmieniany 3 razy.
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Benet
Cześć Benet . Jak tam idą prace związane z wyminą poduszek ? Opanowałeś to już ?
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Poduszek skrzyni biegów? Jeżeli tak to na 99% zostaną wymienione 9 kwietnia bo będę miał do dyspozycji kanał. Póki co walczę z amortyzatorami w garażu na lewarkach nie jest to wygodne ale da się zrobić. Jak już piszę posta to powiem wam jakie jaja mi się przytrafiły. Jak wiadomo do wymiany amorków z tyłu trzeba rozebrać większość tyłu żeby się dobrać do kielichów, jak już miałem tyle rozwalone to pomyślałem, że pójdę za ciosem i rozbiorę cały tył i sobie skontroluję jak to tam wygląda pod tapicerką. Podczas tego rozbierania znalazłem spinki w jasnym kolorze Ford chyba już w końcowych latach produkcji szukał oszczędności bo tam gdzie tych spinek nie widać bo są pod zabudową to miałem nie w takim kolorze jak trzeba A tak poza tym to wszystko stan ideał, tylko trochę kurzu pod kanapą i skamieniały żuczek obok zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy A i jeszcze się wam pożalę bo mnie natchnęło jak czytałem ten post o sprzedaży zaślepek podszybia, to jeszcze w sumie do niedawna miałem wszystkie w całości ale jak oddałem auto do wymiany szyby to te jełopy mi połowę połamały, tak coś czułem żeby samemu to wyciągnąć zanim oddam no ale zapomniałem.
Ostatnio zmieniony 2017-03-22 20:27 przez Benet, łącznie zmieniany 2 razy.
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Benet
Trudno nie połamać dwudziestoletnich zatrzasków grubości zapałki . Po takim czasie materiał jest już tak twardy że musi pęknąć . W końcu jest narażony na wszystkie czynniki atmosferyczneBenet pisze: to jeszcze w sumie do niedawna miałem wszystkie w całości ale jak oddałem auto do wymiany szyby to te jełopy mi połowę połamały, tak coś czułem żeby samemu to wyciągnąć zanim oddam no ale zapomniałem.
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Benet
Najlepiej zaślepki podgrzać wtedy jest większa szansa wiecej uratować. A jeśli chodzi o kolor spinek to norma, w kilku tak miałem.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Benet
Myślę, że już jestem w stanie coś powiedzieć o odczuciach po małym remoncie zawieszenia ostatnio. Obawiałem się, że będzie za nisko i że będzie za twardo ale mogę szczerze powiedzieć, że jest idealnie. Sprężyny MTS są bardzo fajne, nie wiem co od nich chcecie Progresywność działa, na małych nierównościach jest dość miękko (ładnie czuć amortyzację) a czym większa dziura tym większy beton się robi. Nawet wtedy jest lepiej niż na wyeksploatowanych oryginałach gdzie po najechaniu na liścia tak tłukło, że myślałem że mi koło odpadnie W połączeniu z nowymi kołami auto bardzo dobrze trzyma się drogi, praktycznie nie da rady go oderwać nawet przy bardzo agresywnych skrętach. Geometria porobiona i od razu ręka się nie męczy od ciągłego kontrowania krzywego toru jazdy. Jedyne co jeszcze muszę zrobić teraz to oddać jedną felgę do prostowania, bo mi jeden klubowicz sprzedał krzywą No ale może poczta nimi rzucała więc nie będę nic złego na niego mówił. Cena była w porządku tak więc nawet jak wydam tę stówkę na prostowanie to jest to do zaakceptowania. Jeszcze zapodam dwie foteczki. Aż szkoda było wrzucać te piękności na auto A na drugiej obecny wygląd auta. Jak wszystko dopnę na ostatni guzik to zrobię jakieś porządne zdjęcia i zaktualizuję pierwszą stronę. Nie wiem czemu te zdjęcia się obracają ale jak się na nie kliknie to wraca wszystko do normy.
Probe 96' 2.0 EURO
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Benet
Autko pięknie się prezentuje
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin