
A tak przy okazji, to gdzie są przekaźniki od świateł

Zdjęcie rozwiewa wszelkie wątpliwościabramowicz pisze:Wg opisu to te dwa niebieskie.
Ale ja nawet jeszcze nie jeżdżę moim Probem, więc niech ktoś to potwierdzi, żebym głupot nie gadał.
W stelażu są odboje - trzeba nimi pokręcićMiczuTG pisze:To tera tak. Dawno nic nie było, ale nie że nic się nie działo. Założyłem te daszki USA, wyglądają kozacko. Wymagają tylko dostrojenia, bo na moje troche za nisko się opuszczają. Jak to dostroić?
Jak to jak - prosto! Koszt - z 15zł. Trzeba wymontować cięgna, wyciąć kawałek i wstawić śrubę rzymską.MiczuTG pisze:Dobra, tamte punkty zaliczone to teraz kolejny - skracanie cięgien. Jak to zrobić???
Bierzesz zdejmujesz ory cięgno i wycinasz końce. W środek wspawujesz śrubę rzymską - tylko pomierz to sobie. Łatwiej nie umiem wytłumaczyć.MiczuTG pisze:Wydaje się proste, jak tylko zrobić z tą śrubą? doczepić jakoś te grzybki od cięgna do śruby? Kupić śrubę z oczkiem czy czymś takim?
To znaczy które? Silnik ma jeszcze jakieś cięgno? Jak się do tego dostać?Romas pisze:albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
Myślałem, że to jest oczywiste, że trzeba zmienić punkt podparcia....Romas pisze:Mylisz, się Krecik, z tego względu że może mniej się otworzy ale głębiej zamknie i cały plan w piz....
Przy skrócony regulowanym ciągnie musi przespawac mocowanie w lampie niżej, albo nie skracac ciegno łączące tylko to przy silniczku
Znalazłem taki wpis. Może to jest droga?archeolog pisze:Wystarczy zamontować najprostszy czujnik obrotu na osi silniczka i po problemie