Kupione sprężyny K.A.W 50/35
Dokładka przedniego zderzaka
Zakupione trójkąty pod przednie lampy USA. (czekają na montaż)
Zamontowane zostały lampy tylne USA wraz z patentem na pomarańczowe kierunki.
Zmienione tulejki wybieraka OM Mazda bo był luz że biegi ciężko wchodziły.
Wymieniony zaworek pompy olejowej wraz ze sprężynką OM Mazda.
Nowy termostat wraz z płynem chłodzącym.






Zamontowane turbo na doładowaniu 0.6 bara. Nie byłem jeszcze na hamowni ale w lecie się na nią wybiorę i zobaczymy ile koni przybyło. Ogólnie jestem bardzo zadowolony po tej modyfikacji bo Probe wreszcie jedzie.
Modyfikacja silnika.
Turbina po regeneracji z Forda Probe 2.2
Wtryski od Forda Probe 2.2
Intercooler Fiat Grande Punto (w planach Intercooler FMIC)
Orurowanie FMIC 51mm
Kolektor wydechowy robiony z nierdzewki
Słupek na wskaźniki sprowadzany z USA
Wskaźniki: Temp. Oleju, Temp. Spalin i Doładowanie
Wskaźniki BOOST i Temp. Oleju Auto Gauge, Temp. Spalin firmy Type R
Zawór upustowy HKS plus flanszą pod niego
Adapter filtra oleju
Nowa misa olejowa wraz z króćcem do spływu oleju z turbiny
Przewód zasilający turbinę wzmacniany
Filtr stożkowy Simota do 240 KM
ECU master plus zaworek EBC MAC do sterowania turbiną
















PLANY
Zakup :
Chłodniczka oleju
IC FMIC
Fotele Bride
Sportowy katalizator
Przepsustnica wydechu
Sprzęgło w Kevlar i wzmocnienie docisku
Montaż:
Sprężyn obniżających K.A.W 50/35 (czekają na montaż)
Dokładki przedniego zderzaka (Czeka na przymiarkę, malowanie i montaż)
W przyszłości przerobienie przednich lamp na soczewkowe, może uda się dołożyć tempomat.