Sztywne przewody hamulcowe
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Sztywne przewody hamulcowe
Witam, potrzebuję wymienić sztywne przewody hamulcowe, ale nie chcę zakładać miedzianych. W serwisie Forda mnie wyśmiano (zresztą nie pierwszy raz), w serwisie Mazdy zostałem obsłużony należycie i przewody się znalazły od 626. Żeby nie było kolorowo żeby zamówić przewody potrzebuję nr vin z mazdy bo były jakieś różnice. Pomysł wydaje mi się trochę niedorzeczny bo mając nawet vin nie będę miał pewności że przewody są takie same. I tu moje pytanie zamawiał ktoś sztywne metalowe przewody z Mazdy? Pacjent to 2.0 94r z ABS. Nie poratowałby mnie ktoś jakimś nr vin i najlepiej schematem układu przewodów hamulcowych Probka?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Czemu nie chcesz miedzi?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Bo miedz to zło Pracuję w warsztacie i dużo tego montuję do klientów i znam ich plusy i minusy. Dlatego nie chcę ich u siebie, tak pokrótce
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sztywne przewody hamulcowe
no to ja mam odmienne zdanie co do tego, a kilka łańcuchów w składakach wymieniłem
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Powiem tak każdy ma swoje przekonania i zdanie. Tu akurat nie pytam się o wasze zdanie bo mam już wyrobione swoje tym bardziej że ceny przewodów stalowych nie są bardzo większe niż miedzianych. Nie neguje że u was sprawdzają się dobrze i jesteście zadowoleni. Romas dużo ich robiłeś - po roku albo dwóch dałeś radę odkręcić ten przewód? Czy na przykład utlenił się na tyle że trzeba było go wymienić albo dorobić nową końcówkę znowu? Taki głupi przykład.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sztywne przewody hamulcowe
odkręcają się bez problemu,wystarczy odpowiednio do tematu podejść
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Ta jasne, a czemu auta nowe nie wychodzą w miedzi?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Bo nowe auta to złom.infernoblade pisze:Ta jasne, a czemu auta nowe nie wychodzą w miedzi?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Nawet nie złom a sam plastik, ale nigdy żaden koncern samochodowy nie wypuszczał przewodów miedzianych i nie będzie.Spider33 pisze:Bo nowe auta to złom.infernoblade pisze:Ta jasne, a czemu auta nowe nie wychodzą w miedzi?
Poza tym tak jak pisałem mnie i tak nie przekonacie. Ja tylko poprosiłem o pomoc w osiągnięciu mojego celu, a nie zmiany kierunku
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sztywne przewody hamulcowe
A co z przewodami miedziano-niklowymi? Jakieś opinie na ich temat? Ponoć się nie utleniają dzięki temu dodatkowi niklu. Mam lekko skorodowany jeden przewód z tyłu i się zastanawiam nad tym. Swoją drogą przewody stalowe można bez problemu kupić na metry i sobie ukształtować. Wątpię żeby dało radę gdzieś kupić fabrycznie dogięte dla naszego auta.
Probe 96' 2.0 EURO
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Miedziano niklowe są już dużo lepsze, ale na allego raczej ich nie ma bo są droższe od samej miedzi (teraz nie patrzyłem, możliwe, że się znajdą). Co do przewodów stalowych na metry, nie wygniesz ich. Potrzebna do tego jest giętarka. Przewodów gotowych w serwisie Forda nie znajdziesz, natomiast w Mazdzie są, potrzebny jest tylko nr vin, bo inaczej nie chcą zamówić (procedury). Komplet na samochód wychodzi około 500-600 zł w zależności od wersji.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sztywne przewody hamulcowe
No nijak się to nie kalkuluje bo metr stalowego przewodu to 80 groszy
https://hamulcowe.eu/pl/c/Rurki-miedzia ... -metry/119
Myślałem, żeby stąd kupić. Do wyboru do koloru, każdy rodzaj mają.
https://hamulcowe.eu/pl/c/Rurki-miedzia ... -metry/119
Myślałem, żeby stąd kupić. Do wyboru do koloru, każdy rodzaj mają.
Ostatnio zmieniony 2017-05-19 21:11 przez Benet, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 96' 2.0 EURO
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Nie widziałem wcześniej tej strony, dzięki.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Ale mi się popierdzieliło bo tak podchwytliwie mają to tam zrobione Te 80 groszy to za 10 cm jest. Z tego co patrzyłem to najkorzystniej jest wziąć cały zwój, powiedzmy 15 metrów (powinno starczyć nie?). Stalowe przewody 100 złotych za te 15 metrów sobie życzą a miedziano-niklowe 200 złotych. W dalszym ciągu wychodzi dużo taniej niż z ASO Mazdy. Póki co to mi się nie spieszy z wymianą ale przynajmniej mam już jakąś koncepcję na przyszłość. Teraz to muszę zmienić chyba przewody elastyczne bo mi pedał bierze dopiero od połowy wciśnięcia, pewnie mocno puchną.
Ostatnio zmieniony 2017-05-20 12:53 przez Benet, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 96' 2.0 EURO
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Wy naprawdę myślicie że jak dacie oploty to pedał hamulca wstanie i zacznie brać od samej góry i hamulce się zrobią brzytwa ?,no to się rozczarujecie w obu kwestiach
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Oplot pomaga utrzymać skuteczność hamowania na podobnym poziomie.. i tyle. Lepiej hamować probe nie będzie.
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Ja kupiłem docięte , z zarobionymi końcówkami i opisane przewody w cenie ok 130 zł na całe auto . Bez pier*olenia wszystko pasowało co do jednego cm. Dodatkowo w tym samym sklepie dostałem wszystkie mocowania , podkładki itp. Nic nie cieknie , wszystko działa... ja kurde nie wiem po co robić jakieś cyrki , kombinować i przepłacać .
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Miedziane? No i najważniejsze pytanie: gdzie ?Prezes5G19 pisze:Ja kupiłem docięte , z zarobionymi końcówkami i opisane przewody w cenie ok 130 zł na całe auto . Bez pier*olenia wszystko pasowało co do jednego cm. Dodatkowo w tym samym sklepie dostałem wszystkie mocowania , podkładki itp. Nic nie cieknie , wszystko działa... ja kurde nie wiem po co robić jakieś cyrki , kombinować i przepłacać .
Nawet nie koniecznie oplot mi po głowie chodził. Myślałem, że jak wymienię te stare wiekowe gumy na nowe to się poprawi. Przyznam, że porównywałem "branie" pedału z moim daily. We fiacie bravo 2 bierze prawie od samej góry. Ale skoro ten typ tak ma to raczej odpuszczę, mam ważniejsze wydatki No chyba, że będę cierpiał na nadmiar gotówki wtedy sobie sprawię oplot dla lepszego samopoczucia.Romas pisze:Wy naprawdę myślicie że jak dacie oploty to pedał hamulca wstanie i zacznie brać od samej góry i hamulce się zrobią brzytwa ?,no to się rozczarujecie w obu kwestiach
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Luknij do tematu o tej samej nazwie 6 tematów niżej . Pomyliłem się z ceną o flaszkę ale to nie zmienia faktu że jest to drogi zestaw.Benet pisze: Miedziane? No i najważniejsze pytanie: gdzie ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Benet, każdy samochód inaczej hamuje , bo: inna masa, inne serwo, inna pompa, inne tarcze/klocki/zaciski, serwo albo servotronic itd...
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Sztywne przewody hamulcowe
Orientujecie się może ile mniej więcej powinna kosztować wymiana wszystkich przewodów hamulcowych (sztywne + miekkie + wymiana płynu)?
Nie mówię o kosztach części, a o samej pracy.
Nie mówię o kosztach części, a o samej pracy.