Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Centralny zamek
Centralny zamek
Cześć Wszystkim
Mam pytanie mój zamek centralny od strony kierowcy umarł nawet nie tyka ale od strony pasażera działa poprawnie zdjąłem tapicerkę i zauważyłem że jakby grzeje się taka biała kostka koło zamka co się mogło popsuć centralka chyba nie bo od pasażera działa da się może to wymienić czy trzeba razem z zamkiem wewnętrznym ?
Dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Mam pytanie mój zamek centralny od strony kierowcy umarł nawet nie tyka ale od strony pasażera działa poprawnie zdjąłem tapicerkę i zauważyłem że jakby grzeje się taka biała kostka koło zamka co się mogło popsuć centralka chyba nie bo od pasażera działa da się może to wymienić czy trzeba razem z zamkiem wewnętrznym ?
Dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
V6 2.5
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- szpagat
- Posty: 205
- Rejestracja: 2007-02-03 14:34
- Galeria: viewtopic.php?t=11166
- Lokalizacja: Piła
Witam.
Od pewnego czasu mam problem z zamkiem w drzwiach pasażera. Jak otwieram i zamykam od strony pasażera wszystko cacy, ale jak od strony kierowcy to drzwi kierowcy się zamykają i otwierają a od pasażera raz tak, raz nie, a ostatnio przestały w ogóle.
Nawet kretyn by się domyślił że coś jest nie tak z przekazywaniem "impulsu" z drzwi kierowcy do drzwi pasażera więc porozbierałem tapicerki żeby się dokopać do zamków.
W drzwiach pasażera wszystko wygląda oki ale od strony kierowcy znalazłem 2 białe luzne kable. Może się nie znam, ale moja filozofia życiowa mówi: "każdy kabel powinien być do czegoś podłączony"...Tylko do czego? Nie chce narobić dymu próbując metodą: "a może podepnę go tu i zobaczę co będzie"
Na forum jest pewnie mnóstwo osób, które dokładnie wiedzą jak powinno to być podłączone więc wrzucam fotki i będę wdzięczny jak ktoś życzliwy powie mi gdzie te kabelki podpiąć.

Koledzy pomożecie???
Od pewnego czasu mam problem z zamkiem w drzwiach pasażera. Jak otwieram i zamykam od strony pasażera wszystko cacy, ale jak od strony kierowcy to drzwi kierowcy się zamykają i otwierają a od pasażera raz tak, raz nie, a ostatnio przestały w ogóle.
Nawet kretyn by się domyślił że coś jest nie tak z przekazywaniem "impulsu" z drzwi kierowcy do drzwi pasażera więc porozbierałem tapicerki żeby się dokopać do zamków.
W drzwiach pasażera wszystko wygląda oki ale od strony kierowcy znalazłem 2 białe luzne kable. Może się nie znam, ale moja filozofia życiowa mówi: "każdy kabel powinien być do czegoś podłączony"...Tylko do czego? Nie chce narobić dymu próbując metodą: "a może podepnę go tu i zobaczę co będzie"
Na forum jest pewnie mnóstwo osób, które dokładnie wiedzą jak powinno to być podłączone więc wrzucam fotki i będę wdzięczny jak ktoś życzliwy powie mi gdzie te kabelki podpiąć.



Koledzy pomożecie???
Fight like a man!!!
- specta
- Posty: 28
- Rejestracja: 2009-08-01 21:43
- Samochód: Ford Probe II Gen 2.5 V6
- Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
- Kontakt:
Problem ze sterowaniem centralnym na drzwiach kierowcy
Witam,
Pytam o to, bo być może ktoś miał podobny problem, ruszył temat i być może rozwiązanie jest proste. Generalnie centralny sterowany z kabiny działa tylko od strony pasażera. Od strony kierowcy po prostu nie reaguje. Chciałbym to naprawić i mam nadzieje na jakąś podpowiedź.
Mowa o II Gen 2.5.
Pozdrawiam.
Pytam o to, bo być może ktoś miał podobny problem, ruszył temat i być może rozwiązanie jest proste. Generalnie centralny sterowany z kabiny działa tylko od strony pasażera. Od strony kierowcy po prostu nie reaguje. Chciałbym to naprawić i mam nadzieje na jakąś podpowiedź.
Mowa o II Gen 2.5.
Pozdrawiam.
Specta
---------------
Ford Probe II 2.5 V6

---------------
Ford Probe II 2.5 V6

- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Centralny zamek
To tak jak u mnie przy -32
Nie otwierały się drzwi ani nie zamykały od kierowcy, od pasażera było normalnie. Zrobiło się -25 - wszystko wróciło do normy i tak już zostało 


Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Centralny zamek
mnie zamarzły przy 20 na początku jak pojeździłem i auto się zagrzało to rozmarzały ale jak doszło do 20 to zacięło i dopiero przy jak się zrobiło +1 to puściło ;p już myślałem że mi siłownik od centralnego siadł .
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Centralny zamek
Panowie problem mam podobny jak wyżej z tym, że czy jest możliwe aby ford fabrycznie stosowal takie zabezpieczenie??? U mnie jest tak, od strony kierowcy jak otwieram drzwi to od strony pasazera sie nie otwierają (blokada ??) Od wewnatrz naciskam przycisk unlock (na drzwiach kierowcy) i wszystko sie otwiera. Jak zamykam drzwi z kluczyka od strony kieroecy zamykaja sie wszystkie. Od strony pasazera wszystko sprawne. Czyli jedyny defekt nie otwieraja sie drzwi od strony pasazera przy otwarciu centralnego od strony kier. Ma tak byc???
Re: Centralny zamek
Otwieranie ma 2 pozycje, na raz otwiera się kierowca, obracasz dalej i otwiera się pasażer.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re:
szpagat pisze:Witam.
Od pewnego czasu mam problem z zamkiem w drzwiach pasażera. Jak otwieram i zamykam od strony pasażera wszystko cacy, ale jak od strony kierowcy to drzwi kierowcy się zamykają i otwierają a od pasażera raz tak, raz nie, a ostatnio przestały w ogóle.
Nawet kretyn by się domyślił że coś jest nie tak z przekazywaniem "impulsu" z drzwi kierowcy do drzwi pasażera więc porozbierałem tapicerki żeby się dokopać do zamków.
W drzwiach pasażera wszystko wygląda oki ale od strony kierowcy znalazłem 2 białe luzne kable. Może się nie znam, ale moja filozofia życiowa mówi: "każdy kabel powinien być do czegoś podłączony"...Tylko do czego? Nie chce narobić dymu próbując metodą: "a może podepnę go tu i zobaczę co będzie"
Na forum jest pewnie mnóstwo osób, które dokładnie wiedzą jak powinno to być podłączone więc wrzucam fotki i będę wdzięczny jak ktoś życzliwy powie mi gdzie te kabelki podpiąć.
![]()
![]()
Koledzy pomożecie???
post stary jak swiat...ale moze to komus sie przyda:) Te dwa biale kabelki sa od zarowki podswietlania zamka poporstu ktos je wczesniej oderwal.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Centralny zamek
Witam, mam problem z zamkiem centralnym. Wymieniłem już wkładki, zamki, te kostki co idą do wkładki, powkładałem bezpieczniki. Działa już prawie wszystko oprócz centralnego. Nie działa ani lock/unlock, ani kręcenie kluczykiem, ale przy wyjmowaniu bezpiecznika słychać oba zamki. Auto należało wcześniej do młodego gniewnego, a później do pseudo elektryka. Takiej masakry w przewodach już dawno nie widziałem. Na szczęście większość już opanowana. Nie wiem tylko jak się zabrać za ten centralny, może coś mi doradzicie, w przeciwnym razie wywalę mu całą wiązkę i będę sprawdzał po kolei każde przejście. Do tej pory wszystko co nie było potrzebne do jazdy było albo odpięte, albo ucięte. Masakra jakaś 

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Centralny zamek
Sprawdz elektryke przy zamkach(wkladkach) i kostki elektryczne drzwi-buda
Re: Centralny zamek
Drzwi-buda, najniższy rząd pinów w drzwiach od strony kierowcy, tam są w tym rzędzie 2 piny, ten dalszy czyli bliżej reflektorów może być zaśniedziały.
Kolor kabla o ile się nie mylę to zielony z czarnym paskiem.
Podaj na ten kabel napicie z bezpieczników, napięcie możesz podać gdzieś przed samą kostką na sterowanie lock unlock.
Jeśli na tym kablu nie ma napięcia centralny nie zadziała.
Kolor kabla o ile się nie mylę to zielony z czarnym paskiem.
Podaj na ten kabel napicie z bezpieczników, napięcie możesz podać gdzieś przed samą kostką na sterowanie lock unlock.
Jeśli na tym kablu nie ma napięcia centralny nie zadziała.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Centralny zamek
Ok, dzięki 

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest