Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
geometria (zbieżność, kąt nachylenia kół)
geometria (zbieżność, kąt nachylenia kół)
w szukaj nie znalazłem od razu uprzedzam
byłem ustawiać zbieżność i pan fachowiec nie znalazł w książkach mądrych parametrów dla Probe I gen
jakie powinny być?
ustawił mi jak dla mazdy 626 ale odnoszę wrażenie że coś jest nie tak
jest "pływający"
dodam, że wymieniłem amortyzatory, sprężyny, końcówki drążków, wszystkie tuleje w wahaczach i nie ma luzu na sfożniach
byłem ustawiać zbieżność i pan fachowiec nie znalazł w książkach mądrych parametrów dla Probe I gen
jakie powinny być?
ustawił mi jak dla mazdy 626 ale odnoszę wrażenie że coś jest nie tak
jest "pływający"
dodam, że wymieniłem amortyzatory, sprężyny, końcówki drążków, wszystkie tuleje w wahaczach i nie ma luzu na sfożniach
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
Re: geometria
Maglownica Panie, przykre ale prawdziwe, aczkolwiek nie są drogie więc wartololek pisze: ustawił mi jak dla mazdy 626 ale odnoszę wrażenie że coś jest nie tak
jest "pływający"
to zrobić
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Ale czy aby na pewno od zbieżności. Zbieżnośćć ma wpływ na ciachanie oponGacek Wrocław pisze:niekoniecznie - mozna auto ustawic zbieznie lub rozbieznie (tak mi sie wydaje) i może stąd byś efekt pływania
skałdanie się w zakręty ale jeśli kierwonica pływa na prostej drodze to magiel
jak nic, bo amory są wykluczone chyba że jakieś tanie były i już puściły
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
jw
miał na myśli pisząc pływający, że zdaży mu się zmienić prostolinijność toru jazdy bez specjalnej przyczyny, luzów na kierownicy brak - więc wykluczałbym maglownicę
miałem podobne objawy w IIGen Probe 95r tylko wtedy przyczyną były wywalone tulejki od wahaczy
miałem podobne objawy w IIGen Probe 95r tylko wtedy przyczyną były wywalone tulejki od wahaczy
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
Sprawdź jeszce łączniki drążka stablilizacyjnego czt nie są gumy wybite na nim lub rurka zbyt krótka. Ja miałem 2 łączniki za krótkie. 2 lata tak jeździłem i nie wiedziałem co się dzieje bo geometria było wporzo a gumy ścinało po zewn. stronie. I auto po drodze pływało.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
-
- Klubowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
KĄTY KÓŁ
WITAM
Czy ma ktoś jakieś informacje na temat regulacji zawieszenia pod względem ustawienia kątów kół,chodzi o to,że wymieniłem sworznie,tuleje na wahaczu,łączniki stabilizatora,drążki kierownicze i końcówki kierownicze i pojechałem na zbieżność,gość ustawił,ale sam już zauważyłem,że jedno koło(lewe)dołem jest odchylone na zewnętrzną stronę,a taka geometria zawieszenia to koszt 90 złotych,czy ktoś coś mi poradzi.
Czy ma ktoś jakieś informacje na temat regulacji zawieszenia pod względem ustawienia kątów kół,chodzi o to,że wymieniłem sworznie,tuleje na wahaczu,łączniki stabilizatora,drążki kierownicze i końcówki kierownicze i pojechałem na zbieżność,gość ustawił,ale sam już zauważyłem,że jedno koło(lewe)dołem jest odchylone na zewnętrzną stronę,a taka geometria zawieszenia to koszt 90 złotych,czy ktoś coś mi poradzi.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Klubowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Jeśli już mówicie,że cena nie gra roli,to to zrobię,ale mnie tylko interesuje z jakiego powodu jest teraz coś żle,skoro wcześniej było dobrze,co jest tego przyczyną,czy mogłem coś nie tak złożyć,może ktoś coś podpowie.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
zbieznosc kol i katy pochylenia w GT ??
witam! czy ktos posiada moze info na temat katow pochylenia kol przednich i tylnich a też ich zbieznosci?? bylem u kolesia i w zadnym katalogu nie mial forda probe wiec bedzie mi ustawial na przykladzie mazdy
tylko czy to jest dobry pomysl bo te dane w mazdzie moga sie roznic- poradzcie cos - z gory dzieki -pozdrawiam
aha chodzi oczywiscie o jedynke 89' GT



..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala..
PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393

Zamierzam dzis jechac na ustawienie zbieznosci kol, bo strasznie piszcza mi opony na zakretach (np. przy 10km/h co raczej nie jest normalne
) ale zastanawiam sie czy nie potrzeba jakichs danych, parametrow miec ze soba, tym bardziej ze w warsztacie do Probe i to I gen. jak znam zycie napewno nie beda mieli. Czy ma ktos potrzebne dane do tej operacji? Na co zwrocic uwage i za inne wszelkie wskazowki z gory dzieki!

- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Lukas
proponuje zwrocic uwage na date posta to bedzie Ci latwiej 
[edit]
a co mi tam, poszukalem

no to Simones, masz co przeszukiwacdo strefy wrzuciłem tabele z geometrią gen 1


[edit]
a co mi tam, poszukalem


Ostatnio zmieniony 2006-04-10 09:14 przez wingerman, łącznie zmieniany 1 raz.

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To raczej nie jest normalne, żeby tak z nikąd pojawił się taki efekt. Wymieniałeś coś w zawieszeniu??Simones pisze: bo strasznie piszcza mi opony na zakretach (np. przy 10km/h co raczej nie jest normalne)
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
NIc z tego, nie przy 10km/hGacek Wrocław pisze:ewentualnie zimówki + nagrzany asfalt



Jak założyłem krótszy drążek kierowniczy w AUDI to nawet jak koła stały patrząc jedno na maroco drugie na kaukaz, to dopiero przy ponad 30km/h zaczynały piszczeć,

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Problem w sumie nie pojawil sie z nikad, tylko wynikl podczas wymiany maglownicy, regeneracji swoznia wahacza, wymiany drazkow kierowniczych, a czekalem z tym az bedzie to wszytsko zrobione, bo inaczej moglo nie byc sensu ustawiac zbieznosci i geometrii. Mam nadzieje tylko, ze to to i bedzie juz jak nalezy. Dzieki 
