Piotr0805
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Piotr0805
Cześć!
Chwalę się moim pierwszym długo oczekiwanym probe. Stan nie zły ale do ideału baardzo daleko
A cała historia zaczęła się wiosną 2014 roku kiedy to popylałem L-ką po ulicach Tarnowa. Nagle zobaczyłem niebieskiego Probe 2.0. Moją uwagę przykuł jego niecodzienny wygląd; co prawda miał bryłę podobną np do Toitoii Celica ale było w nim coś takiego niepowtarzalnego. Postanowiłem olać krzyk instruktora "jedź ku*wa!" i jeszcze trochę na niego popatrzeć. Natychmiast po powrocie do domu wyszukałem sb zdjęcia i opisy w internecie - od tego momentu wiedziałem, że to właśnie ten samochód, którym chcę jeździć.
Prawko zdane ale kasy brak. Zadowoliłem się więc maluchem po mamie. Jeździłem nim około 1,5 roku mówiąc sobie "kiedyś będę jeździł Fordem Probe". Nadszedł czas kiedy zakochałem się we Fordach na poważnie. Nie był to jednak Probe, lecz Escort mk7 1.6 90KM, którym wujek najpierw dał mi pojeździć, poczułem w ów czas niezwykłą frajdę z jazdy jaką dają tylko Fordy, a za kilka miesięcy zaoferował mi go za 1000 zł. Pomyślałem Ford jest Ford i przystałem na propozycję wujka.
Szkoła skończona a znalezienie dobrej roboty blisko domu okazało się nierealne. 50 km w jedną stronę co dziennie do pracy okazało się zbyt dużym wyzwaniem dla Escorta, który postanowił że przestawi sb rozrząd. Z kasą było krucho a potrzebowałem niezawodnego samochodu. Postanowiłem wziąć kredyt i nabyć samochód teoretycznie lepszy - Volvo, które nawet mi się podobały. Był moment zawahania czy może zaryzykować i jednak kupić Probe ale niestety "rozsądek" i naciski ze strony rodziców wzięły górę. I oto jest Volvo V50 2.0d - największy błąd i porażka mojego życia. Nie powiem wygodne, miało kopa ale awaryjność, wysoki koszt części i wszechogarniający klekot 136 dieslowskich bocianów wyprowadzały mnie z równowagi. Postanowiłem - koniec z tym gównem teraz będzie Probe!
Po sprzedaży Volvo na którym straciłem około 12 tyś zł uporczywie zacząłem szukać Probe. Zapewne jakieś dwa samochody wcześniej zadowolił bym się silnikiem 2.0 ale moje wymagania wzrosły. Skupiłem się na drugiej generacji z silnikiem 2.5 V6; oczywiście pierwsza generacja była ok ale bardziej podobała mi się dwójka. Okazało się, że nie łatwo w Małopolsce znaleźć coś co odpowiadałoby moim wymaganiom. Pojechałem do Rzeszowa obejrzeć czarnego jak jak noc Probe - wszystko niby ok rdzy praktycznie nie ma, wnętrze nie zużyte ale czerwona lampka zapaliła mi się kiedy otwarłem maskę a silnik byl gorący a prosiłem by był zimny - sprzedający zarzekał się, że był tylko po chleb w sklepie. Pomyślałem no może ale strasznie musi mieć daleko do sklepu. Odpaliłem i niby chodzi w porządku do czasu kiedy wcisnąłem mocniej gaz i wkręciłem silnik na obroty. Za samochodem pojawiła się równie czarna jak karoseria chmura dymu. Spierzniczałem z tego Rzeszowa jak cygan przed robotą.
Trafiłem na inny egzemplarz (oczywiście tutaj) był do niego spory kawałem drogi ponad 250 km. Niestety w przeddzień wyjazdu otrzymałem smsa że Ford sprzedany. Akurat kuzyn (zapalony escorciarz) wysłał mi linka do ogłoszenia o escorcie w Piasecznie. Z sentymentu skusiłem się na niego. Nie był to jednak zwykły Escort. Była to niemal najlepsza wersja - XR3i. Kabriolet z elektrycznym dachem, szybami, lusterkami, grzaną szyba przednią i fotelami Recaro. Silnik 1.8 130KM dawał radę, Los chciał że po niemal 3 miesiącach od zakupu miałem wypadek. Nagle zostałem bez samochodu, pieniędzy i szacunku do samego siebie. Źle się stało - myślałem, lecz gdyby nie ten wypadek nie zaczął bym znów poszukiwań Probe. Teraz miałem bardziej ograniczony budżet. Nie mogąc naleźć V6 z ciekawości spojrzałem na mk1. Trafił się w tym samym województwie. Silnik 2.2 ale za to z turbo więc brak 6 cylindrów jest do wybaczenia.
Jada próbna i nagle w głowie słyszę głos: "Pier*ole te v6" Zauważyłem piękno jedynki, którego nie było widać na zdjęciach. Piękne kratowane lampy, świst turbo i te pasy był na dodatek niższy i dłuższy niż mi się wydawał. Postanowiłem go kupić ale dopiero za 2 tygodnie (właściciel musiał uporządkować bałagan w dokumentacji) Jadąc po niego znowu miałem wypadek.. myślę że to jakieś fatum które nie pozwala mi mieć Probe. Koniec końców mam go
Trochę rdzy tu i tam, elektryka do zrobienia i masa pierdółek kosmetycznych ale jest MÓJ! Za pewne nie będzie łatwo ale dołożę starań by był z niego całkiem przyzwoity egzemplarz.
Pragnę się pochwalić przyszłą żoną jestem na etapie "Pati przecież Ford jest fajny"
Przysiadający tył przyśpieszył decyzję o robieniu blacharki. Okazało się że jest o wiele gorzej niż początkowo myślałem
Lewy tylny kielich był totalnie zgnity i amortyzator wlazł do środka
Musiałem wyciąć całość. Po kilku pomiarach udało mi się zrobić owy kielich i go wspawać co nie było proste. Generalnie spawanie nowej blachy do starej nie jest proste bo łatwo wypalić dziurę - musiałem spawać punktowo.
Kolejna z dziur pojawiła się za fotelem kierowcy. Zdrowy ceownik podczas podnoszenia z barku oparcia zagiął się i wypchał dziurę w zgnitej podłodze Poprzedni właściciel myślał że jak rdzę zamaluje minią to stanie się cud i przestanie rdzewieć
Przewody idące pod podłogą utrudniły mi zadanie. Postanowiłem więc nie wycianać całego elementu a jedynie wyczyścić do białego i zabezpieczyć emulsją neutralizującą rdzę i na to naspawać łatę. Musiałem spawać do progu gdyż między nim a podłoga również była szpara.
Strach przed "miłymi" panami w mundurach zmotywował mnie do zrobienia podświetlenia tablicy. Któryś z poprzednich właścicieli usunął i zaślepił oryginalne miejsca na żarówki. Postanowiłem nie dłubać tam a zamontować tam pasek led w jak najprzyjemniejszym i najbardziej podobnym do żarówek kolorze. Wyszło całkiem ładnie. Oto efekt:
CDN
Chwalę się moim pierwszym długo oczekiwanym probe. Stan nie zły ale do ideału baardzo daleko
A cała historia zaczęła się wiosną 2014 roku kiedy to popylałem L-ką po ulicach Tarnowa. Nagle zobaczyłem niebieskiego Probe 2.0. Moją uwagę przykuł jego niecodzienny wygląd; co prawda miał bryłę podobną np do Toitoii Celica ale było w nim coś takiego niepowtarzalnego. Postanowiłem olać krzyk instruktora "jedź ku*wa!" i jeszcze trochę na niego popatrzeć. Natychmiast po powrocie do domu wyszukałem sb zdjęcia i opisy w internecie - od tego momentu wiedziałem, że to właśnie ten samochód, którym chcę jeździć.
Prawko zdane ale kasy brak. Zadowoliłem się więc maluchem po mamie. Jeździłem nim około 1,5 roku mówiąc sobie "kiedyś będę jeździł Fordem Probe". Nadszedł czas kiedy zakochałem się we Fordach na poważnie. Nie był to jednak Probe, lecz Escort mk7 1.6 90KM, którym wujek najpierw dał mi pojeździć, poczułem w ów czas niezwykłą frajdę z jazdy jaką dają tylko Fordy, a za kilka miesięcy zaoferował mi go za 1000 zł. Pomyślałem Ford jest Ford i przystałem na propozycję wujka.
Szkoła skończona a znalezienie dobrej roboty blisko domu okazało się nierealne. 50 km w jedną stronę co dziennie do pracy okazało się zbyt dużym wyzwaniem dla Escorta, który postanowił że przestawi sb rozrząd. Z kasą było krucho a potrzebowałem niezawodnego samochodu. Postanowiłem wziąć kredyt i nabyć samochód teoretycznie lepszy - Volvo, które nawet mi się podobały. Był moment zawahania czy może zaryzykować i jednak kupić Probe ale niestety "rozsądek" i naciski ze strony rodziców wzięły górę. I oto jest Volvo V50 2.0d - największy błąd i porażka mojego życia. Nie powiem wygodne, miało kopa ale awaryjność, wysoki koszt części i wszechogarniający klekot 136 dieslowskich bocianów wyprowadzały mnie z równowagi. Postanowiłem - koniec z tym gównem teraz będzie Probe!
Po sprzedaży Volvo na którym straciłem około 12 tyś zł uporczywie zacząłem szukać Probe. Zapewne jakieś dwa samochody wcześniej zadowolił bym się silnikiem 2.0 ale moje wymagania wzrosły. Skupiłem się na drugiej generacji z silnikiem 2.5 V6; oczywiście pierwsza generacja była ok ale bardziej podobała mi się dwójka. Okazało się, że nie łatwo w Małopolsce znaleźć coś co odpowiadałoby moim wymaganiom. Pojechałem do Rzeszowa obejrzeć czarnego jak jak noc Probe - wszystko niby ok rdzy praktycznie nie ma, wnętrze nie zużyte ale czerwona lampka zapaliła mi się kiedy otwarłem maskę a silnik byl gorący a prosiłem by był zimny - sprzedający zarzekał się, że był tylko po chleb w sklepie. Pomyślałem no może ale strasznie musi mieć daleko do sklepu. Odpaliłem i niby chodzi w porządku do czasu kiedy wcisnąłem mocniej gaz i wkręciłem silnik na obroty. Za samochodem pojawiła się równie czarna jak karoseria chmura dymu. Spierzniczałem z tego Rzeszowa jak cygan przed robotą.
Trafiłem na inny egzemplarz (oczywiście tutaj) był do niego spory kawałem drogi ponad 250 km. Niestety w przeddzień wyjazdu otrzymałem smsa że Ford sprzedany. Akurat kuzyn (zapalony escorciarz) wysłał mi linka do ogłoszenia o escorcie w Piasecznie. Z sentymentu skusiłem się na niego. Nie był to jednak zwykły Escort. Była to niemal najlepsza wersja - XR3i. Kabriolet z elektrycznym dachem, szybami, lusterkami, grzaną szyba przednią i fotelami Recaro. Silnik 1.8 130KM dawał radę, Los chciał że po niemal 3 miesiącach od zakupu miałem wypadek. Nagle zostałem bez samochodu, pieniędzy i szacunku do samego siebie. Źle się stało - myślałem, lecz gdyby nie ten wypadek nie zaczął bym znów poszukiwań Probe. Teraz miałem bardziej ograniczony budżet. Nie mogąc naleźć V6 z ciekawości spojrzałem na mk1. Trafił się w tym samym województwie. Silnik 2.2 ale za to z turbo więc brak 6 cylindrów jest do wybaczenia.
Jada próbna i nagle w głowie słyszę głos: "Pier*ole te v6" Zauważyłem piękno jedynki, którego nie było widać na zdjęciach. Piękne kratowane lampy, świst turbo i te pasy był na dodatek niższy i dłuższy niż mi się wydawał. Postanowiłem go kupić ale dopiero za 2 tygodnie (właściciel musiał uporządkować bałagan w dokumentacji) Jadąc po niego znowu miałem wypadek.. myślę że to jakieś fatum które nie pozwala mi mieć Probe. Koniec końców mam go
Trochę rdzy tu i tam, elektryka do zrobienia i masa pierdółek kosmetycznych ale jest MÓJ! Za pewne nie będzie łatwo ale dołożę starań by był z niego całkiem przyzwoity egzemplarz.
Pragnę się pochwalić przyszłą żoną jestem na etapie "Pati przecież Ford jest fajny"
Przysiadający tył przyśpieszył decyzję o robieniu blacharki. Okazało się że jest o wiele gorzej niż początkowo myślałem
Lewy tylny kielich był totalnie zgnity i amortyzator wlazł do środka
Musiałem wyciąć całość. Po kilku pomiarach udało mi się zrobić owy kielich i go wspawać co nie było proste. Generalnie spawanie nowej blachy do starej nie jest proste bo łatwo wypalić dziurę - musiałem spawać punktowo.
Kolejna z dziur pojawiła się za fotelem kierowcy. Zdrowy ceownik podczas podnoszenia z barku oparcia zagiął się i wypchał dziurę w zgnitej podłodze Poprzedni właściciel myślał że jak rdzę zamaluje minią to stanie się cud i przestanie rdzewieć
Przewody idące pod podłogą utrudniły mi zadanie. Postanowiłem więc nie wycianać całego elementu a jedynie wyczyścić do białego i zabezpieczyć emulsją neutralizującą rdzę i na to naspawać łatę. Musiałem spawać do progu gdyż między nim a podłoga również była szpara.
Strach przed "miłymi" panami w mundurach zmotywował mnie do zrobienia podświetlenia tablicy. Któryś z poprzednich właścicieli usunął i zaślepił oryginalne miejsca na żarówki. Postanowiłem nie dłubać tam a zamontować tam pasek led w jak najprzyjemniejszym i najbardziej podobnym do żarówek kolorze. Wyszło całkiem ładnie. Oto efekt:
CDN
Ostatnio zmieniony 2019-03-13 17:15 przez piotr0805, łącznie zmieniany 5 razy.
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Piotr0805
To się nie postarałeś, daj więcej opisu jakieś fotki jeszcze itp, bo jak na pierwszy post to Bida ;D masz szczęście że to chociaż Probas ;D ale takiego koloru jeszcze nie widziałem jedynki.
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Piotr0805
Ładny kolorek do jedynki. Z szyberdaszkiem - fajny. Daj więcej fotek i opisu jak kolega wspomniał.
Każdy chętnie poczyta i poogląda
Oby służył jak najdłużej.
Każdy chętnie poczyta i poogląda
Oby służył jak najdłużej.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Dzięki Panowie. Opis i kilka fotek dodane
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Piotr0805
Powitać! Frajda z jazdy jest 1genem z turbo to fakt. Gratulacje z zakupu i oby ruda go oszczędziła
PS.: Fajny kolor
PS.: Fajny kolor
Ostatnio zmieniony 2018-09-04 18:53 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Piotr0805
Dopiero teraz zauważyłem że jesteś z okolicy Tarnowa. Noo - Paaaaanie to trzeba oblukać to auto.
Koniecznie musimy zrobić jakiś spocik w Tarnowie... tylko po 15 Września (wesele siostry), bo do tego czasu jestem kompletnie nieczasowy.
Widzę, że Tarnów w ostatnim okresie wzbogacił się w parę jedynek, więc jak się Nam uda to może być ciekawie
Koniecznie musimy zrobić jakiś spocik w Tarnowie... tylko po 15 Września (wesele siostry), bo do tego czasu jestem kompletnie nieczasowy.
Widzę, że Tarnów w ostatnim okresie wzbogacił się w parę jedynek, więc jak się Nam uda to może być ciekawie
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Piotr0805
To już będzie 4 jedynka na chodzie, tylko zwołać się w jeden termin
Gratuluję udanego egzemplarza - w miarę możliwości dbaj o niego będzie długie lata służył
Ciekawy kolor - będzie urozmaicenie
Gratuluję udanego egzemplarza - w miarę możliwości dbaj o niego będzie długie lata służył
Ciekawy kolor - będzie urozmaicenie
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Dziękuję panowie za ciepłe przyjęcie. Spot w Tarnowie musi być koniecznie
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Piotr0805
Coś strasznie dużo tych wypadków masz
Co do uroku jedynki to wiem co masz na myśli
No i fajny, unikalny kolor, chociaż na wnękach to się mogli bardziej postarać
Co do uroku jedynki to wiem co masz na myśli
No i fajny, unikalny kolor, chociaż na wnękach to się mogli bardziej postarać
Ostatnio zmieniony 2018-09-05 10:31 przez karakan, łącznie zmieniany 1 raz.
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
4 lata nie miałem więc się skumulowało
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
nowe focie
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Piotr0805
No fajny ten kolorek
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Kilka fotek z blacharki
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Coś nowego
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Piotr0805
Łatwiej będzie śledzić temat jak nowy content będziesz dodawać w nowych postach
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
A wolno tak?
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Piotr0805
Galeria to temat w którym możemy przymknąć oko na pisanie posta pod postem...
Jeżeli ktoś coś nie napisze pomiędzy
W innych tematach proszę jednak o edytowanie swoich postów
Jeżeli ktoś coś nie napisze pomiędzy
W innych tematach proszę jednak o edytowanie swoich postów
Ostatnio zmieniony 2019-03-14 20:22 przez Maxxum, łącznie zmieniany 1 raz.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Ok
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
Taka drobna poprawka odblaśników - godzina praca
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Piotr0805
Ja bym tego nie zakładał na twoim miejscu do samochodu.
Po pierwsze to od tej srebrnej farby to światła nie uzyskasz, a po drugie nie wydaje mi się żeby przy pierwszej kontroli dowód nie poleciał. Kup sobie nowe zamienniki, kosztują tyle co puszka tej srebrnej farby
Po pierwsze to od tej srebrnej farby to światła nie uzyskasz, a po drugie nie wydaje mi się żeby przy pierwszej kontroli dowód nie poleciał. Kup sobie nowe zamienniki, kosztują tyle co puszka tej srebrnej farby
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Piotr0805
Dokładnie lub wyślij to do jakiejś firmy co zajmuje się regeneracją takich odblasków/ lamp ogłaszają się w necie. Lub nowe z USA ja kupiłem nowe koszt nie wieki bo znalazłem w dobrej cenie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
Re: Piotr0805
ojtam. po pierwsze światło bez porównania lepsze (dodam że drugi był cały w rdzy) po drugie oryginał to oryginał
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Re: Piotr0805
Reflektor zregenerowany pierwszorzędnie, Trzymam kciuki za resztę modów oby same tak grube jak ten z reflektometrem.
Obserwuje i Liczę na więcej postów, dobrze się ogląda takie projekty
Obserwuje i Liczę na więcej postów, dobrze się ogląda takie projekty
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Piotr0805
Kawał dobreg roboty m.in. z blacharą.