Po swapie problem z odpaleniem
- Maxim4pl
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-10-17 10:58
- Samochód: Ford Probe II 1998 2.0 16V / Ford Probe II 1996 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=24770
- Lokalizacja: Wrocław
Po swapie problem z odpaleniem
Siemanko wszystkim pacjent V6 96 rok w sumie po dziwnych perypetiach aczkolwiek poprzedni silnik umarł obrócone panewki, skusiłem się kupić silnik z rocznika 92 do tego kupiłem wiązkę z przedlifta silnik włożony zalany wszystko podpięte i co kręci ale brak iskry jeśli chodzi o aparat zapłonowy podmieniany na 4 różne wiązka z 96 i 93 komputer kle4 i kl01 jestem załamany bo wszystko zostało zrobione jakoś w marcu a do tej pory się męczę może ktoś mógłby podrzucić jakieś rady czy coś robię źle lub coś z osprzętu nie tak Nie chcę się go pozbywać bo to mój drugi probuś i to jeszcze w idealnym stanie lecz już powoli mam tego dosyć
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Jeśli wiązka z przedlifta a aparat z polifta to nigdy ci nie zapali. Zostaw ori wiazke i osprzęt
Ostatnio zmieniony 2019-08-17 22:45 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maxim4pl
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-10-17 10:58
- Samochód: Ford Probe II 1998 2.0 16V / Ford Probe II 1996 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=24770
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Problem w dalszym ciągu wiązka i osprzęt polift z immo a silnik przedlift dalej brak iskry :/ cały osprzęt działał do końca w poprzednim silniku, instalacja gazowa wypruta wszystkie przewody przelutowane odpowiednio. Jakieś pomysły co dalej?
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Powtórze słowa Kolegi: "Jeśli wiązka z przedlifta a aparat z polifta to nigdy ci nie zapali. Zostaw ori wiazke i osprzęt"
- Maxim4pl
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-10-17 10:58
- Samochód: Ford Probe II 1998 2.0 16V / Ford Probe II 1996 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=24770
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Się nie zrozumieliśmy aparat wiązka czujnik wału immo i cała reszta jest z polifta jedynie co to silnik i kolektor jest z 92BomberMAX pisze:Powtórze słowa Kolegi: "Jeśli wiązka z przedlifta a aparat z polifta to nigdy ci nie zapali. Zostaw ori wiazke i osprzęt"
Ostatnio zmieniony 2019-09-08 21:04 przez Maxim4pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Przede wszystkim potrzebne info czy:
-jest iskra
-jest paliwo
Jeśli jest jedno i drugie to musi zagadać
-jest iskra
-jest paliwo
Jeśli jest jedno i drugie to musi zagadać
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Maxim4pl
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-10-17 10:58
- Samochód: Ford Probe II 1998 2.0 16V / Ford Probe II 1996 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=24770
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Brak iskry i paliwa :/ chyba że jest jakaś szansa że aparaty które podmienialem wszystkie padnięte ale to byłoby dziwne bo ten który mam teraz jeździł mi w poprzednim silniku do końcamysz pisze:Przede wszystkim potrzebne info czy:
-jest iskra
-jest paliwo
Jeśli jest jedno i drugie to musi zagadać
Ostatnio zmieniony 2019-09-08 23:28 przez Maxim4pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Aparat do paliwa nic nie ma. Sprawdź czujnik w bagazniku
- Maxim4pl
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-10-17 10:58
- Samochód: Ford Probe II 1998 2.0 16V / Ford Probe II 1996 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=24770
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Po swapie problem z odpaleniem
Teraz paliwo jest ale iskry dalej brak najgorsze jest to że nie mam żadnego aparatu zapłonowego z polifta do sprawdzenia. Jest jakiś schemat do sprawdzenia poprawności jego działania?