Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnos
Panowie mam pytanie, co potrzebuję aby uruchomić u mnie tempomat (euro 94)? Dawcą ma zostać 94 USA wersja base, nie mogę z różnych przyczyn zabrać całego auta a nie chciałbym jeździć po parę razy bo to kawałek drogi ode mnie.
Wiem, że potrzebuję:
- kierownicę z przyciskami
- taśmę do zasilania przycisków
- licznik
- pedał gazu i hamulca ? ( czy wystarczą same czujniki?)
- sam tempomat
- linka od tempomatu do przepustnicy( z pedału do tempomatu będzie chyba taka sama, proszę o potwierdzenie)
- komputer do tempomatu
Ktoś się orientuje jak to jest z instalacją? W moim modelu znajdę instalację czy będę musiał wydłubać z tamtego całą wiązkę?
Wiem, że potrzebuję:
- kierownicę z przyciskami
- taśmę do zasilania przycisków
- licznik
- pedał gazu i hamulca ? ( czy wystarczą same czujniki?)
- sam tempomat
- linka od tempomatu do przepustnicy( z pedału do tempomatu będzie chyba taka sama, proszę o potwierdzenie)
- komputer do tempomatu
Ktoś się orientuje jak to jest z instalacją? W moim modelu znajdę instalację czy będę musiał wydłubać z tamtego całą wiązkę?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnos
Inferno wziąłeś sobie za punkt honoru aby miec swojego probka na full wypasie:))
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnos
Inferno:
Potrzebujesz:
1. Poduszkę z przyciskami (taśma pod spodem jest taka sama w wersji z tempomatem jak i bez)
2. Pedał gazu z linka od gazu (pedał jest inny i linka jest inaczej montowana! - uważaj przy wyciąganiu zaczepu z grodzi, trzeba to robić od wewnętrznej strony bo tam są zapięcia)
3. Czujniki pedału hamulca i sprzęgła
4. Wiązka (jak nie wyprujesz to będziesz musiał dorobić)
5. Sterownik
6. Serwo tempomatu (zawieszone jest na lewym przednim kielichu)
7. Podciśnienia wraz z króćcami i trójnikami
8. Z licznikiem jest taka kwestia, że z tego co ustaliłem, tylko do 93 trzeba zmieniać licznik
9. Możesz też wyciąć Fuse Box spod maski, tam są m.in podłączone przewody od tempomatu - będziesz wiedział gdzie się wpiąć.
Potrzebujesz:
1. Poduszkę z przyciskami (taśma pod spodem jest taka sama w wersji z tempomatem jak i bez)
2. Pedał gazu z linka od gazu (pedał jest inny i linka jest inaczej montowana! - uważaj przy wyciąganiu zaczepu z grodzi, trzeba to robić od wewnętrznej strony bo tam są zapięcia)
3. Czujniki pedału hamulca i sprzęgła
4. Wiązka (jak nie wyprujesz to będziesz musiał dorobić)
5. Sterownik
6. Serwo tempomatu (zawieszone jest na lewym przednim kielichu)
7. Podciśnienia wraz z króćcami i trójnikami
8. Z licznikiem jest taka kwestia, że z tego co ustaliłem, tylko do 93 trzeba zmieniać licznik
9. Możesz też wyciąć Fuse Box spod maski, tam są m.in podłączone przewody od tempomatu - będziesz wiedział gdzie się wpiąć.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnos
Dzięki Krecio, niestety temat został na razie zawieszony w czasie, bo sprzedawca się rozmyślił 

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
OK, ostatnio dość mocno działałem z tempomatem, poskładany jest praktycznie w całości, tzn;
- poduszka z przyciskami
- serwo tempomatu
- instalacja podciśnień
- linki gazu podpięte
- czujniki na swoim miejscu
- sterownik
- instalacja serwo sterownik
- itp.
Jedyne co mi jeszcze zostało to wymiana pedału hamulca i wiązka od sterownika do bodajże zasilania. Najgorsza jest zabawa z kablami najwięcej czasu zabiera.
Czy komuś z obecnych forumowiczów udało się dołożyć tempomat?
- poduszka z przyciskami
- serwo tempomatu
- instalacja podciśnień
- linki gazu podpięte
- czujniki na swoim miejscu
- sterownik
- instalacja serwo sterownik
- itp.
Jedyne co mi jeszcze zostało to wymiana pedału hamulca i wiązka od sterownika do bodajże zasilania. Najgorsza jest zabawa z kablami najwięcej czasu zabiera.
Czy komuś z obecnych forumowiczów udało się dołożyć tempomat?
Ostatnio zmieniony 2017-05-02 08:32 przez infernoblade, łącznie zmieniany 1 raz.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Wymiana pedały hamulca?
Z tego co wiem, to trzeba tylko czujnik zmienić.
Z tego co wiem, to trzeba tylko czujnik zmienić.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Niestety pedał przynajmniej u mnie jest inny. Po dołożenia czujnika nie ma się o co naciskać. Pedał od tempomatu ma dodatkowy kątowniki w miejscu czujnika.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Witam, wraz z sporą ilością czasu, postanowiłem pobawić się w montaż tempomatu, czy ktoś poratuje mnie kilkoma fotkami (w którym miejscu jest zasilany wężyk od serwa tempomatu oraz ogólnie jak wygląda rozmieszczenie poszczególnych elementów i kostek)? Niestety zdjęcia dodane w tym temacie są albo usunięte lub niedostępne
Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.

Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"
- paput3000
- Klubowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 2013-02-04 17:23
- Samochód: Ford Probe 94' 2.0 USA i 96' 2.0 EURO
- Galeria: viewtopic.php?t=21220
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Witam. Daj znać co dokładnie Ciebie interesuje no chyba że już wszystko zamontowanekamilw1911 pisze: 2020-04-10 08:44 Witam, wraz z sporą ilością czasu, postanowiłem pobawić się w montaż tempomatu, czy ktoś poratuje mnie kilkoma fotkami (w którym miejscu jest zasilany wężyk od serwa tempomatu oraz ogólnie jak wygląda rozmieszczenie poszczególnych elementów i kostek)? Niestety zdjęcia dodane w tym temacie są albo usunięte lub niedostępnePozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.

-
- Posty: 55
- Rejestracja: 2016-09-26 07:06
- Samochód: Ford Probe 1994 2.0
- Lokalizacja: Leszno
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Witam, dziękuję za odpowiedźpaput3000 pisze: 2020-04-14 08:09Witam. Daj znać co dokładnie Ciebie interesuje no chyba że już wszystko zamontowanekamilw1911 pisze: 2020-04-10 08:44 Witam, wraz z sporą ilością czasu, postanowiłem pobawić się w montaż tempomatu, czy ktoś poratuje mnie kilkoma fotkami (w którym miejscu jest zasilany wężyk od serwa tempomatu oraz ogólnie jak wygląda rozmieszczenie poszczególnych elementów i kostek)? Niestety zdjęcia dodane w tym temacie są albo usunięte lub niedostępnePozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.
Pozdr

Ford Probe 94' Eur. 2.0 "Electric red metallic"
- paput3000
- Klubowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 2013-02-04 17:23
- Samochód: Ford Probe 94' 2.0 USA i 96' 2.0 EURO
- Galeria: viewtopic.php?t=21220
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wszystko o tempomacie w II generacji, założenie, diagnostyka
Podaj na priv nr telefonu. Przez Messenger albo Whatsapp będzie szybciej z kontaktem.kamilw1911 pisze: 2020-04-14 19:09Witam, dziękuję za odpowiedźpaput3000 pisze: 2020-04-14 08:09Witam. Daj znać co dokładnie Ciebie interesuje no chyba że już wszystko zamontowanekamilw1911 pisze: 2020-04-10 08:44 Witam, wraz z sporą ilością czasu, postanowiłem pobawić się w montaż tempomatu, czy ktoś poratuje mnie kilkoma fotkami (w którym miejscu jest zasilany wężyk od serwa tempomatu oraz ogólnie jak wygląda rozmieszczenie poszczególnych elementów i kostek)? Niestety zdjęcia dodane w tym temacie są albo usunięte lub niedostępnePozdrawiam i mam nadzieję, że pomożecie.
Pozdr
potrzebuje informacji (zdjęć) gdzie podłączyć przewód podciśnienia (do kolektora ssącego? ) brakuje mi wiązki elektrycznej i tu również mam problem, gdzie poprowadzić przewody i jak to wygląda w skrzynce bezpieczników. Pozdrawiam