Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Zderzak
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Mi też się podoba. Ale ten obrazek nie daje jeszcze pełnego wyobrażenia... Warto byłoby na to spojrzeć z różnych kątów i na prawdziwych zdjęciach, a nie na komputerowym rysunku...
Z drugiej strony, to jak z czymś takim zaparkować na przykład w Warszawie, gdzie bez jazdy po krawężnikach trudno czasami znaleźć miejsce? W godzinach szczytu człowiek mógłby i kilka przecznic przejechać w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca
Z drugiej strony, to jak z czymś takim zaparkować na przykład w Warszawie, gdzie bez jazdy po krawężnikach trudno czasami znaleźć miejsce? W godzinach szczytu człowiek mógłby i kilka przecznic przejechać w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca
_________________
__94
__94
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
mi sie generalnie podoba z tym ze jedynie raza mnie te wloty po bokach.Co do parkowania jest taka opcja jak opisana honda civic w najnowszym GT.Otoz chodzi o zawieszenie hydrauliczne.Generalnie jezdzimy sobie maja niziutko nadwozie a przed kraweznikeim po porstu podwyzszamy go sobie
jedynym minusem jest koszt zestawu z montazem okolo 3000-4000 ojro
jedynym minusem jest koszt zestawu z montazem okolo 3000-4000 ojro
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Cena nie była by może takim minusem co fatalne trzymanie się drogi auta zqki82 pisze: jedynym minusem jest koszt zestawu z montazem okolo 3000-4000 ojro
takim zawieszeniem niestety ale to jest zero właściwości trakcyjnych. To jest
taki bajer na lans a ja np. lubie szybciej pojeździć, a asfaltu = szkalnka nie
mamy
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A mi się podoba http://www.extremedimensions.com/3878.html. Nawet nie takie drogie, szkoda tylko , że mam już jedno działające .
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
ale squad ja nie mowie o hydraulicznym tylko o pneumatycznym a to sda 2 różne typy zaiweszen a wlasnie o to chodzi ze na tym drugim mozesz niezle smigac.ono slozy tylko do opuszczania i pozdyzszania tak jak np w audi allroad tylko w wiekszym zakresie
przynajmnie ja tak wiem ale jesli sie myle to mnie poprawcie
przynajmnie ja tak wiem ale jesli sie myle to mnie poprawcie
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Jedź na jakiś szrot i wyrwij z jakiegoś tira intercooler, będzie tanie i wydajniej.Robert pisze:A mi się podoba http://www.extremedimensions.com/3878.html. Nawet nie takie drogie, szkoda tylko , że mam już jedno działające .
Właśnie ja sobie tak kombinuje, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
PS. Qki jakoś nie wierze w te francuskie wynalazki, samochód musi
mieć sprecyzowaną orinatacje i przeznaczenie, a nie raz jest niski raz
wysoki
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Ot co kombinuje i to na poważnieleoul pisze: Sqad, co kombinujesz z cooleram ??
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3540
1. Zbieranie szczegułowych informacji
2. Zbieranie pieniędzy
3. Kupno silnika FE3
4. Założenie FE3 do mnie
5. Turbo ze starego silnika F22T (wystarczy doładowanie 7 Psi aby mieć 200
koni, nie chce wiedzieć co się dziej an 12 Psi)
6. Zderzak, spoiler, progi, felgi
jednym słowem rok roboty.
Jak widać nie zabieram się do wizualnych patentów bez mocowej podstawy
2. Zbieranie pieniędzy
3. Kupno silnika FE3
4. Założenie FE3 do mnie
5. Turbo ze starego silnika F22T (wystarczy doładowanie 7 Psi aby mieć 200
koni, nie chce wiedzieć co się dziej an 12 Psi)
6. Zderzak, spoiler, progi, felgi
jednym słowem rok roboty.
Jak widać nie zabieram się do wizualnych patentów bez mocowej podstawy
A tu mamy II gen wszystko fajne łącznie z cenami.
http://www.extremedimensions.com/shopdi ... asp?page=1
http://www.extremedimensions.com/shopdi ... asp?page=1
Pozdrowionka!!!
Probe 2.5 GT V6 EURO '96
Probe 2.5 GT V6 EURO '96
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A gdybyś dał taki odsyłacz:Oscar pisze:A tu mamy II gen wszystko fajne łącznie z cenami.
http://www.extremedimensions.com/shopdi ... asp?page=1
http://www.extremedimensions.com/shopdi ... be+93%2D97
to by nawet działało...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
No rzeczywiscie - ta jedyneczka jest bardzo si Podoba mi sie! Fajnie wyglada taki odsloniety intercooler!
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Brychu pisze: A mi sie nadal nie podoba bo według mnie robi takiego wielkiego kloca z probe
No chodzi mi o to że od okien w dół wygląda jak taki żelbetonowy kloc - przynajmniej w moim odczuciu - zero lekkości.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>